Sputnik - Deeper Down 02/2004 (Tribal/Tech/Prog/Whatever)

8 posts, 1 page, 1,270 views

Avatar
#1 • • murQla Guest
Deeper Down 02/2004

01) Danny Tenaglia: Elements

02) Danny Tenaglia: Bottom Heavy

03) Kade: If You Want Me (Don't Bring Me Down)

04) Lula: My Empire (Peter Rauhofer Remix)

05) Peace Division: What Is This Sound? (Superchumbo's Leadbeatz Mix)

06) Pitch Black: Fingers Burnt

07) Coco Da Silva: @Night

08) Circus Night: Amazonia (DJ Chus & Ceballos Iberican Remix)

09) Osiris: East To West

10) Decepticons: The Great Beast

11) Tranceiver: Probe

Download!
Avatar
#2 • • Edited murQla Guest
edit: pois pois
Avatar
#3 • • okiru Guest
Noh noh. Eihän tää oo ehtiny oleen jaossa kuin vasta muutaman hassun päivän. Kyllä ihmiset varmaankin aikataulujensa mukaan (toivottavasti) kommenttia antaa? :)

Itse miksauksesta..

Matskuna suurin osa menee oman musamaun ohitse. En tuosta tribaalikolistelusta enään perusta paljoakaan. Mutta tokihan jäbän miksaus piti kuunnella. Tekninen osuus oli hyvää. Ei mikään erityisemmin häirinnyt. Jotkin vaihdot ehkä liian jyrkästi mukaan jolloin hieman häiritsi kuuntelua. Mutta pientä kuitenkin. :) Selektio oli sopivan rullaavaa ja mukava progressio syntyi. Ehkä pari biisiä olisin sijoittanut toiseen kohtaan tai jättänyt pois, mutta mitä turhaa. Hyvin se meni.

Summa summarum: Teknisesti hyvä ja sulava progressio. Tosin biisit ei kolahtanut niin en sen paremmin osaa kuvailla tunneperäisiä fiiliksiä :)
Tribaalin ystäville suosittelen lämpimästi. Eli Milla ja Purtsi check this out..
Avatar
#4 • • murQla Guest

Noh noh. Eihän tää oo ehtiny oleen jaossa kuin vasta muutaman hassun päivän. Kyllä ihmiset varmaankin aikataulujensa mukaan (toivottavasti) kommenttia antaa? :)



joo toi mun edellinen läppä taitaa mennä järjettömän humalan piikkiin... :scared:

mut kiitti kommenteista
Avatar
#5 • • mürkky Guest
Tää on tätä taattua murkulaa, syvää ja hyvää. Paikoittain vähän liiankin diippiä mun makuun. Laadukasta enivei :cool:
Avatar
#6 • • vain Guest
Hyvältä näyttää, saa nähdä miltä kuullostaa... meneepi lataukseen.
Avatar
#7 • • Impastil Guest
:laugh: Jeah! :laugh:

Nättiä psyke settiä kyl, meiikäläinen ainakin diggas!
Avatar
#8 • • murQla Guest
mikä v***n psyke???? ;)