tsätti.

46 posts, 3 pages, 13,205 views

patis

Posts: 1,158

#21 • • patis 10
Mullaki alkaa olla aika paha addiktio... vieroitushoitoa tänne kiitos :)
ilarip

Posts: 731

#22 • • ilarip
no tota mä voisin littya tohon irti-klubitus-chatista RY meinaa alkaa päivät kuluu täs

chatin ääressä mut toisaalta oon päässyt irti entisistä peli addiktioista.*plur*

et vähä plusmiinusnollla. mut kieltämättä tulee roikuttua pikkase liikaa tos chatis
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#23 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
No mulla ei oo ongelmaa jumiutuu sättii,ku aina kiire ja mun vanha kehäraakkikone hylkii mua,heti jos oon sätis;)se pistää linjat poikki....mut forumi on joka pv tsekattava ja kahdesti ainakin;)*klubitus**sydän**klubitus*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

slush

Posts: 685

#24 • • slush
..Mä oon ainakin jääny koukkuun tänne sivuille.. tsättiin sekä foorumiin *joo**joo**joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#25 • • cosmikki
..mä olen ainakin ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, sillä joskus aikoinaan olin megakissiaddikti. se oli jo ehkä öhh.. säälittävääkin *nauru*

..eli mieluummin täällä kuin siellä *heiii**piis**super*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tiril

Posts: 82

#26 • • Tiril
kyllä nyt jo mun mielestä toimii...

min olin kanssa kissaddikti..

anqqa u have saved my soul...

*ankka* oot mestari..

:)(:

puss..

:D

(muokattu 27.4.2002 20:33:48)

--
*plur* you all!

sebasti

Posts: 231

#27 • • sebasti Lauma
Läpän taso on nyt mennyt niin "huonoksi" että zättiin on saatava kunnon megarepeily hymiö!!!

...eli jotain tyyliin: vakava naama -> hymy naama -> naurava naama -> repeäminen/räjähdys

PISTE, HUUTOMERKKI JA NUIJAA PÖYTÄÄN!
killuska

Posts: 748

#28 • • killuska
TfO:

Läpän taso on nyt mennyt niin "huonoksi" että zättiin on saatava kunnon megarepeily hymiö!!!

...eli jotain tyyliin: vakava naama -> hymy naama -> naurava naama -> repeäminen/räjähdys

PISTE, HUUTOMERKKI JA NUIJAA PÖYTÄÄN!




AI mitenniin huonoksi???*hmph* Mä en enään heitä läppää

MUt joo tommoi hymiö on saatava! ja sitten semmoinen enkeli hymiö joku söpömpi...

--
*killuska*

Tyly

Posts: 908

#29 • • Tyly
Hmm... eiköhän näitä hymiöitä oo jo tarpeeksi. Tosin ehkä vois tehdä silleen että ottais harvointen käyteittyjä pois ja laittais tilalle jotain mitä on toivottu ??? Anqqa?? *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

sebasti

Posts: 231

#30 • • sebasti Lauma
zätissä on nykyään... ainakin päivisin paljon hiljaisempaa kuin ennen.
Tyly

Posts: 908

#31 • • Tyly
hmm.. ja kohta hiljenee entisestään kun alkaa koulut porukoilla...*justjoo*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Danskuh

Posts: 675

#32 • • Danskuh pikku-Dee
mä oon ihan rassu...en pääse sinne ku tää konen on niin...ku täs ei oo jotai mitä tarvittais siihen että kun ja koska ja milloin en tiiä!!!ikävää!!*kyynel*mut onnex pystyn ees näin kommunikoimaan *pelle*
patis

Posts: 1,158

#33 • • patis 10
Tää ircciin siirtyminen on muuten ihan pebasta, ei pääse ircciin koulun koneelta
Avatar
#34 • • yana Guest
käytä webigatewayta?
killuska

Posts: 748

#35 • • killuska
patis:

Tää ircciin siirtyminen on muuten ihan pebasta, ei pääse ircciin koulun koneelta


Ja toi alempi tsätti toimii ainakin osassa skoleis

--
*killuska*

2000

Posts: 420

#36 • • 2000 Opetuslapsi
Ei pelitä niin ei pelitä!
Joutuu olemaan kohtuullisen hukassa tuon sätin kanssa, mutta yksi on varmaa, ei tod. natsaa enään hörhöily siellä.
Nooh, minä jään odottamaan, josko Anqqa taas tapansa mukaan keksisi jotain *hih*

TiAtokoneet ja varsinkin se... intääärnetti menee kohtuullisen pahasti yli ymmärryksen *voiei*

--
2 nasty 4 U

anqqa

Posts: 4,034

#37 • • anqqa tirehtööri
huomasin tuossa, että palomuurin takaa pääsee irkkiin webin kautta esim osoitteesta http://chat.ircnet.org/ eli siitä vaan vaihtaa kanavaks #klubitus ja voilla.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Syder

Posts: 2,255

#38 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
tsät

--
Divida et impera.

2000

Posts: 420

#39 • • 2000 Opetuslapsi
Sätti ei ole koskaan pelittänyt minun koneella ja taidoilla kovin loistavasti, mutta että nyt se ilmoittaa, ettei sivua edes löydy ja piäni on taas todella hukassa...
Mitä menossa sätissä? *täh*

--
2 nasty 4 U

arikoo

Posts: 245

#40 • • arikoo Virallinen hörhö
Mähän kirjoitin silloin vanhaan forumiin että pitäis perustaa hyväntekeväisyys yhdistys chat-addikteille. Se vois perustaa toipilaskodin goalle tai ibizalle, tai jonnekin...
Hmm... mites sais rahaa kerättyä? Kiertämään listan kanssa "Auta chat veteraaneja, he menettivät nuoruutensa sinne"

(anteeks, s-veteraanit! Ei sais laskea asiasta leikkiä)

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-