Ihan kokeilumielessä ja vaihtelun vuoksi lähin tekeen tällasta matskua. Aina oon salaa digannu tästä soundista, genre on lähinnä tech-house tai jotain siihen suuntaan. Suht. yksinkertasena pidin ihan tietoisesti, ja viilaamisen varaa varmasti löytyy. Mielipiteitänne olis kiva kuulla kyseisistä tuotoksista!
Ton System Loginin rytmiikka on kyllä ihan helmee. Noi vocoder-hässäkät olis voinut ehkä jättää pois. Toista biisiä en ole vielä kuunnellut, mutta siitä myöhemmin.
Oikein kelpo kamaa näin musankuuntelijan (vaan ei -tekijän) korviin. Etenkin Deep Thought uppois tanssilattialla mulle jo tämmösenään. Silti enemmän taidan pitää tuosta System Loginista sen rytmiikan ja erityisesti 1:38 alkavan koukkumelodian vuoksi. Vocoja ei minusta tarvitse ainakaan kokonaan poistaa... ehkä "laulumelodiasta" vois tehdä hieman vähäeleisemmän? Tällä hetkellä se nostaa huulille semmoisen tahattomanivallisen hymyn välillä... Koska ei täysin sovi yhteen muun biisin kanssa.
Nonii pitkästä aikaa intternetin ihmeellisessä maailmassa.. kiitoksia vaan kommentoinnista. Sen verran sanon että tuo system login on tehty about kahdessa tunnissa oikeella kädellä (oon vasenkätinen).
Deep Throat :D pelasti päivän. Pitää vielä hioo kun jaksaa ja pyöräyttää lisää vastaavanlaista matskua, kyseessähän on ensimmäinen 'rankempi' biisini sitten fasttracker-aikojen ;)