12.6. - DBTL Special @ Aulan kesäpiha, Turku

11 posts, 1 page, 1,594 views

#1 • • ken-guru Guest
DBTL:n aikaan topikin paikassa seuraavanlaista meininkiä:

Aboa Vetus & Ars Nova
klo 13:00-21:00 Dj:t Tom Thunder & Tanssi & Mr Kirk
klo 21:00-02:00 Dj Ken-Guru (Club b-eat-z, Oulu)
klo 17:00-18:00 Elias Kahilan Sellohevi (J:kylä)
klo 19:00-20:00 La Sega del Canto (J:kylä)
klo 21:00-22:00 Iva Nova (RUS)

En nyt oikein tiedä onko tuo paikka jakautunut kahteen osaan vai mitä mutta niin veikkaisin kun katselen noita aikatauluja :-)

Allekirjoittanut tulee soittelemaan hyvää tynkyä koko viiden tunnin ajan joten tervetuloa tsekkaileen menot. Musiikillisesti liikutaan varmaankin housen, funkin, diskon, jazzin ja muun kivan musan merkeissä.
#2 • • miikkah Guest
jess! aulan sisäpiha on kyllä ihan ykköspaikka! :cool:
#3 • • Rich Guest

En nyt oikein tiedä onko tuo paikka jakautunut kahteen osaan vai mitä mutta niin veikkaisin kun katselen noita aikatauluja :-)

Veikkaisin et dj soittaa noiden bändien välissä, ei sinne kyllä kahta puolta mahdu. Viimeksi kun "meidän" lava oli joen rannassa Aboan kohdalla, niin asia oli näin.
Toivottavasti olen väärässä. :)
#4 • • ken-guru Guest

Veikkaisin et dj soittaa noiden bändien välissä, ei sinne kyllä kahta puolta mahdu. Viimeksi kun "meidän" lava oli joen rannassa Aboan kohdalla, niin asia oli näin.
Toivottavasti olen väärässä. :)

Jooh kun vähän enempi tuumailee niin taidat olla oikeassa. Mut enihau, meikäläinen paahtaa neljä tuntia taattua pussieläin-laatua :-)
#5 • • J-P Guest

Mut enihau, meikäläinen paahtaa neljä tuntia taattua pussieläin-laatua :-)

jepjep, ameriikkalaista matematiikkaa: 1+3=7 >;)

eivais, taas jätetään vitsit sikseen ja harmitellaan, kun ei päästä mestoille. kerrankin dj-ystävälliset setinpituudet, eikä aina sitä "tunti-pari".
#6 • • ken-guru Guest

Mut enihau, meikäläinen paahtaa neljä tuntia taattua pussieläin-laatua :-)

jepjep, ameriikkalaista matematiikkaa: 1+3=7 >;)

eivais, taas jätetään vitsit sikseen ja harmitellaan, kun ei päästä mestoille. kerrankin dj-ystävälliset setinpituudet, eikä aina sitä "tunti-pari".

Äläpä ny jipsukka! Kun ny näyttäis siltä että tuol ois va yks puali ja herrat Ivo Novat soittelevat 21-22 ni mä viksuna oululaissena päättelin et mä soitan sit 22-02. Ja ken-gurun elämän laskuopin mukaan siitä tulee neljä tuntti tumma paahtoo :-)

(Mitenkä mu turggu-axentti meni? nim. kovasti harjoitellut)
#7 • • miikkah Guest
ei se setin pituus vaan se miten sen käyttää :hah:
#8 • • hexasonik Guest

Äläpä ny jipsukka! Kun ny näyttäis siltä että tuol ois va yks puali ja herrat Ivo Novat soittelevat 21-22 ni mä viksuna oululaissena päättelin et mä soitan sit 22-02. Ja ken-gurun elämän laskuopin mukaan siitä tulee neljä tuntti tumma paahtoo :-)

juu ei see turum murre iha maali osunu niinko tepsip pelis, mut iha hyvä yri! :D teretulemast turku! sitku su omas soito loppu ni sit pikkutorre fankki souli ja jatsi tanssima. pääkaupungi poja eli leftsaidi äijä o siäl kans.
#9 • • Edited hexasonik Guest
tuplapostaus. tyhmä minä! :roll: :panic: :right:
#10 • • ken-guru Guest

juu ei see turum murre iha maali osunu niinko tepsip pelis, mut iha hyvä yri! :D teretulemast turku! sitku su omas soito loppu ni sit pikkutorre fankki souli ja jatsi tanssima. pääkaupungi poja eli leftsaidi äijä o siäl kans.

Nii no jos tepsin peleihin verrataan niin eikö tuo menny ihan yhtä hyvin ku tepsillä viime kaudella :D :D :D :D
#11 • • hexasonik Guest

Nii no jos tepsin peleihin verrataan niin eikö tuo menny ihan yhtä hyvin ku tepsillä viime kaudella :D :D :D :D

no periaattessa kyllä! :D itse muistan vain tepsin kultavuodet, en ole pitkiin aikoihin seurannut jääkiekkoa enää. ja futiksessa ei olla oikein pärjättykään, tosin viime kausi taisi mennä ihan kohtalaisesti.