Timmo&Mikko - Beez&Honey (drum 'n' bass)

7 posts, 1 page, 1,336 views

Avatar
#1 • • mqc Guest
Tämmönen setti nauhotettiin pääsiäisenä ja vihdoin viimein saatiin se jakoon. Setti alkaa mukavan rauhallisella ja atmosfäärisellä ilmapiirillä jatkuen aina loppua kohden enemmän menevämpään matskuun.

dload:
http://thomas.reaktio.net/mixes/beez_honey/timmo_and_mikko-beez_honey.mp3

Tracklisting on tulossa myöhemmin riippuen omasta inspiraatiosta sekä ihmisten mielenkiinnosta. Risuja ja ruusuja sitten vain antamaan!
Avatar
#2 • • Timmo Guest
Kaveri lähtee inttiin ja laittaa kertomatta setin jakoon...

Sain äsken sätkyn ku näin et tää on täällä.

Joo, mut yrittäkää nauttia edes vähäsen. :)

Ja Thomakselle kiitokset tilasta!!
Avatar
#3 • • rjv Guest
Jasså, runpupassoa harvemmin täällä näkyy. Siispä imuroiden.
Avatar
#4 • • Jukka I Guest
Hyvin rullaa. Kivasti vaihtelua ja kontrastia. Nuo pari rymistelyä puolivälin tienoilla kolahtivat eniten, mutta eihän noissa jatsitteluissakaan mitään vikaa ollut. Ja lopetusbiisi kruunaa hienosti koko paketin.

Ainoana miinuksena volkkatasojen heittely, mikä hieman häiritsi kuunteluelämystä.
Avatar
#5 • • pixel juice Guest
alkupuolen kuviokellunta kyl hyväili makuhermoja! vei fiilikset jonnekin vuoden 1996 junkkabileisiin....åh, those good ol' days....:D
Avatar
#6 • • J-P Guest
nasiaa, täytyy imaista hetimiten,kun pääsee kotiin!

edit: jep, imetty ja kuunneltu. nannaa! varsinkin tuollaista alun maalailevaa saundia olis hyvä saada enempi! vanhat moving shadow jazz'n bass jutut uppoo mulle :)
Avatar
#7 • • Timmo Guest
Kiitos palautteesta! :)

Äänentasot heittelee mun vaihdoissa jonkun verran, koska Mikon mikseri on edelleen aika vieras käsite mulle. :scared: