Sero/Sektoid - Deconstruction (2004 versio) [electro]

6 posts, 1 page, 986 views

Avatar
#2 • • MfLI Guest

vanha biisi, uus lämmitys. Alkuperänen oli ihan vitun tylsä. Tää ei oo ihan niin tylsä.

Sero/Sektoid - Deconstruction 2004 versio

enjoy ja silleen...



Hyvää mättöä tässä on. Bassosyna on onnistuneesti distortattu. Ehkä vähä lisää orgaanisuutta kaipaisin. Mut toisaalta toisto toimii tässä kyllä aika hyvin. Tärtä pitäis tietty kuunnella jollain klubilla eikä tietsikan edestä:) Tulee Hancockin Rock It mieleen.
Avatar
#3 • • Kalle Karvanen Guest
Kuten jo ircissäkin tuli sanottua niin ihan hyvä aihio, mutta soundeista päähän sattuu eniten tuo bassottelu puoli. Tulee liikaa breaks-kama mieleen (joo, huonossa mielessä). Kaipaisin sellaista isoa murinabassottelua, sellaista millä hajoaa talot. Muutenkin osa soundeista on ihanan electroa ja osa karmean breaksia. Rakenne on myös hiukan haussa (mutta parantunut huomattavasti edellisestä versiosta). Sero/Sektoid biisinä tämä menee johonkin 7:n tietämille. Toimii melko varmasti livenä isolla PA:lla.

Pistetään kuitenkin pari hymiötä rauhoittamaan tilannetta: :heart: :crybaby: :D :sad: :confused: :( :mad: :happyroll: :roll: :right: :hearts: :roll: :roll: :angry: :angry: :angry: :panic: :) :) :cool: :D
Avatar
#4 • • mauno Guest
Ihan oukei biisi. Soundit muuten kuulosti ihan hyvältä, mutta tuo puhelin-bleep ei toimi mulle. Rakenne on tosiaan pikkaisen hapuilevan oloinen ja vähän tuntuu välillä ettei tämä oikein etene. Eipä tässä kuitenkaan suurempia teknisiä vikoja ole, mutta tämä ei vaan oikein ole minun makuun olevaa mättöelektroa. Taustalla tämä biisi rullaa ihan kivasti, mutta ei tosiaan aiheuta mitään "vautsi"- tai "yök"- reaktioita.
Avatar
#5 • • Gnizhak Guest
Mageeta, hyvin saatu lisää eloa vanhaan pörinään. Originaali oli ehkä tosiaan vähän liian tylsä ja kliininen. Tähän on saatu vähän asennetta ja yhdistetty vanhaa uuteen hyvällä tavalla.
Mä en yhdy tohon kallen julistukseen et se ois jotenkin huonoa et ois breiksmeininki. Hyvää elektroa tuotetaan kuitenkin aika lailla, ja tällästä breiks-hybridijuttua ei kuule hyvää oikeen missään. Bassossa vois kyllä tosin olla sellasta rouheeta murinaa lisää ei siinä, mut muuten se breiksimäisyys toimii meikälle.

Kyllä mä varmaan pakkiini kaappaisin Deconstruction 12" jos a-puolelta löytys originaali ja b-puolelta tää. Mut nykypäivänä ei voi saada prässejä niistä biiseistä mitkä on oikeesti hyviä, varsinkin kun kaikki ei vaan oo samaa mieltä.
Avatar
#6 • • Lucy Luke Guest
Aikas jorattavaa!