138 posts, 7 pages, 78,377 views
.. ja Angelin miksauksia ...
Onkohan sitä tulossa vanhaksi vai oliko musiikki noina aikoina vaan niin paljon nykyistä parempaa, kun sellaiset "jumankauta mikä biisi" -reaktiot ovat nykyään aika kortilla ja tuohon aikaan niitä koki kymmeniä yhden ohjelman aikana...
Sen käsityksen sain, mitä Ripatti itse sanoi että Radiomafia tarvitsi tilaa teema-ohjelmille ja Tapanille ei sitten muuta löytynyt niin lähti Yleltä. (korjatkaa jos väärässä) :confused:
Vuosina 95-96 Ripatin Yövuoron ja Alexin Dancemobin ansiosta aloin itse myös vähitellen kuunnella "kunnon konemusiikkia" kun nuo Salovaaran ja Anssin tanssipoppi-biisit ei enää kiinnostaneet. :hah:
tiedättekö että myikö ripatti levynsa ku ohjelma lopetettiin? jos ei niin ottakaa ripattii yhteyttä ja torvi vuokralle ja ripatti sinne paukuttamaan hittejään 6+ tunnin setin. paukutus > biittimiksaus
tapani jatko sen jälkeen radio suomessa.Sen käsityksen sain, mitä Ripatti itse sanoi että Radiomafia tarvitsi tilaa teema-ohjelmille ja Tapanille ei sitten muuta löytynyt niin lähti Yleltä.
Ainut vaan että tulis sit huonolla suhinalaadulla :)
Mietin myös että.. olisko se laillista laittaa niit jakoon??
Mietin myös että.. olisko se laillista laittaa niit jakoon??
eiköhän se oo ihan yhtä "laillista", kuin miksausten jakaminen...
jos tapanilta saa vielä luvan :)
"Terveisiä kaikille jotka tykkää Eliot Nessistä!" :D