B R O N S O N 23.-25.7.04 PORI

38 posts, 2 pages, 4,961 views

Avatar
#21 • • dope white Guest

Missäpäin vanhaa puuvillatehdasta tarkemmin nää pileet on? Olis kiva löytää perille. :)



Sehän löytyy tuosta flaban b-puolen alakulmasta se kartta kun oikein tarkkaan katsoo. Mutta olkaat huoleton, jatseiksi on tulossa myös opasteita ko. paikkaan. Bronson-autokin varmasti aina jossain vaiheessa saapuu Bronsoniin mutta sitä ei kannata seurata, sillä se voi kiertää kaupunkia useamman tunnin kerrallaan. Kuskilta voi tietty yrittää pyytää kyytiä, jos on epätoivoisen eksyksissä. :)

-g.
Avatar
#22 • • Han Solo Guest
Enakkolippuja tästä päivästä lähtien saatavilla Casa Monosta sekä Moe's music:sta!
Kaikki siis kipin kapin noutamaan omansa! :)

Sunnuntain soittajia lisätty.
Avatar
#23 • • Ezzy Guest
porinreissu aikaistuikin sen verran, että jää välii. pitää mennä tsiigaan stevie wonderia :heart:
Avatar
#24 • • ojis Guest
Kai jatkot pidetään Ruosniemessä? :D

.ojis
Avatar
#25 • • Aulis_G Guest

Kai jatkot pidetään Ruosniemessä? :D

.ojis



Ankkis! :heart:
Lapsuus...
Avatar
#26 • • Han Solo Guest

Kai jatkot pidetään Ruosniemessä? :D

.ojis



Heh...Ja hetkisen kuluttua sami ja siilo saapuivat paikalle...

Onko noita kuvia lisää? Ois ihan kiva saada albumiin.
Avatar
#27 • • ojis Guest
Valitettavasti noita kuvia ei taida olla kuin pari lisää... Voin vaikka postata linkit tänne, kunhan pääsen duunista kotiin. Noista on muuten tasan viisi vuotta aikaa. Nopeesti se aika vaan kuluu.

No niin, tossa:

Kuva1
Kuva2
Kuva3
Kuva4

.ojis
Avatar
#28 • • Ezzy Guest
haha, rantsubileet porilaisittain :hah:

mitä hittoa toi jannu nostelee housujaan neljännessä kuvassa? :D

jee, ja taidan päästä tänne sittenkin, ksoka jazz-keikka peruuntui ja häät tuli tilalle 23.pv \:)/
Avatar
#29 • • frequent Guest
Eihän tänne kukaan olisi sattumoisin Lahdesta lähdössä? Nimimerkillä Kyytiä Vailla.

Tietty hyvät vaikkapa sunnuntaihin asti kestävät majoittautumisvaihtoehdotkin otetaan vastaan. Julkisethan kulkee myös.
Avatar
#30 • • Han Solo Guest

Tietty hyvät vaikkapa sunnuntaihin asti kestävät majoittautumisvaihtoehdotkin otetaan vastaan



Kannattaa soittaa pori jazzin toimistoon ja kysellä majoitus vaihtoehtoja. Ainakin edellisinä vuosina tänne on järkätty kaiken näköistä majoitusta (koulut,nuorisotalot,etc.). Myös Kulttuuritalo Annankatu 6:ssa on kommuunimajoitus suht edullisesti.
Avatar
#31 • • Transistor Guest
Eipä voi missata ainakaan tota Sam & Gigiä.
Avatar
#32 • • Aulis_G Guest

Eipä voi missata ainakaan tota Sam & Gigiä.



Eikä J-P:tä.
Avatar
#33 • • Aulis_G Guest
Haha, BRONSON-auto bongattu Porin keskustasta :D
( konepellissäkin oli vielä komea bommaus - Defender of the boogie )

bronson.jpg
Avatar
#34 • • J-P Guest

Eipä voi missata ainakaan tota Sam & Gigiä.



Eikä J-P:tä.


mä oon niin pieni, että mun missaaminen on kovin helppoa. "heheh".
mutta ei kuulemma tartte ihan pelkkää haussia soittaa, eli jeba, vähän mini-tenkua mukaan \o/

ps: mun auto palo pari tuntia sitten parkkipaikalle :D saatanansaatana.jpg
Avatar
#35 • • snt Guest
Joo-o! Tänään nokka kohti poria ja tää on kyllä perjantain hailaitti ehdottomasti! Nähdään täällä :)



ps: mun auto palo pari tuntia sitten parkkipaikalle :D saatanansaatana.jpg



Mtääh? :O
Avatar
#36 • • JustinCase Guest
VOI MUMMONPIERU !!!

Voisikos sitä enää paremmin sanoa kun tietää että tulee missaamaan tämän illan Bronson-kinkerit. Noo... taidanpa ottaa sitten koko vahingon takasin sunnuntaina. You have all been warned !!!!! :hah: :excellent:
Avatar
#37 • • Samuli Guest
nokka kohti poria! tänään rokataan.
Avatar
#38 • • ReQ Guest
Soittoajoista jotain hajua?