Pro Tools LE pc versio - kahden näytön tuki mahdollinen?

6 posts, 1 page, 1,547 views

Avatar
#1 • • jurn:a Guest
Muistaakseni Pro Tools LE pc versiot evät tue kahta näyttöä. Harmi sikäli kun olen mäkki puolella tottunut jurruuttamaan ohjelmaa useammalla näytöllä. Ahtaaksi homma alkoi käymään yhdellä 19" näytöllä kun olosuhteiden pakosta siirryin takaisin pc puolelle.

Kysymys kuuluu:

Onko mahdollista että pc pohjainen PT LE saadaan toimimaan kahden näytön kanssa? Miten?

Joskus olen kuullut että eräät näytönohjaimet pystyisivät tähän. Jos kyseisiä näytönohjaimia tiedätte niin listatkaa alle.

EDIT: Kyse ei ole pelkästään 2xVGA näytönohjaimesta joka tukee kahta näyttöä vaan hakusessa on näytönohjain joka tukee tätä myös ongelmallisen protoolsin kanssa.
Avatar
#2 • • vartio Guest
on mahdollista.

matroxin dualheadit ovat laatuohjaimia tuplanäytön käsittelyyn
Avatar
#3 • • aleksivirta Guest
mä olin kanssa suosittelemassa matroxeja - itellä on joku g400 dualhead tms pöytäkoneessa ja hyvin on toiminut eikä oo ainoa positiivinen kokemus työpöytäkäytössä.

mutta sit aloin miettimään, että onko kyse siitä että pt-softassa pc:llä on joku kiero suunnittelumoka mikä estää kahen näytön hyödyntämisen normidualheadeillakin. mikä kuulostais kyllä hassulta, mutta niin ainakin ton editissä lukevan jutun käsitin, ei voi tietää.

tosin siinäkin tapauksessa matroxit varmaan löytyis kysytyltä listalta, on ne vaan niin päteviä. :roll:
Avatar
#4 • • vartio Guest



mutta sit aloin miettimään, että onko kyse siitä että pt-softassa pc:llä on joku kiero suunnittelumoka mikä estää kahen näytön hyödyntämisen normidualheadeillakin. mikä kuulostais kyllä hassulta, mutta niin ainakin ton editissä lukevan jutun käsitin, ei voi tietää.



sinänsä tuo vaikuttaa aika järjettömältä, että jokin ohjelma ei toimisi
kahdella näytöllä vaikka koko windows toimii tuplanäytyöllä. toisaalta
tietokonepelit ovat juuri noita softia, jotka eivät sitten millään toimi
kahdella näytöllä.

nooh, aikamoinen lelu se protools kyllä onkin.
Avatar
#5 • • Tuppu_ Guest
Ei kai pro toolsissa ole mitään niin hienoa grafiikkaa, jotta se ei toimisi kuin yhdellä näytöllä? Kyllä mullakin räpsähtää cubase vain päänäytön ikkunaan, jos valitsen yläreunasta maximize-näkymän. Se pitää olla ikkunoituna se softa ja sitten sitä voi levittää manuaalisesti miten haluaa vaikka kymmenelle näytölle.
Avatar
#6 • • gerry Guest

Ei kai pro toolsissa ole mitään niin hienoa grafiikkaa, jotta se ei toimisi kuin yhdellä näytöllä? Kyllä mullakin räpsähtää cubase vain päänäytön ikkunaan, jos valitsen yläreunasta maximize-näkymän. Se pitää olla ikkunoituna se softa ja sitten sitä voi levittää manuaalisesti miten haluaa vaikka kymmenelle näytölle.



Jep, aivan näin kaikki Logicit ja Cubasetkin saa 2näytölle.... Kuten myös PT:ssin. Joten mikä mättää??