[hidas] Ghost Monkey pre-preview

5 posts, 1 page, 1,041 views

Avatar
#1 • • polyfonken Guest
http://www.polyfonken.com/stash
materiaalia loppuvuodesta valmiille levylle. ei-lopullinen/miksattu/masteroitu. rummut ja mahd. torvet tulossa, vokaalit uusiksi. tällä kertaa en ajatellut julkaista itse ja voisi tehdä cd:nkin..

saa sanoa.
Avatar
#2 • • Herman Prime Guest
Sanon.

Ghost monkeyn Coffee for ms Yamaha on edelleen yksi suomidowntempon helmistä. Uusi materiaali kuulostaa myöskin todella hyvältä. No such thing kuulostaa ihan Bonobolta. Muutenkin nää kaikki vois ihan hyvin olla ninja tunen julkasuita. Raakileita ehkä, mutta jos tosiaan saat näihin rumpua ja torvea niin meikäläinen lähtee levykauppaan varmasti :)
Avatar
#3 • • jatsijaakko Guest
mmm.. loistavaa! aivan ihanaa. mä en tiennytkään että suomessa kukaan tekee tällaista soundia. Tää musiikki on sellaista, että ei pysty sanomaan mistä päin suomee tekijät on kotoisin, tai maailmaa. Vaikutteita tuntuis olevan myös jokapuolelta mediaa tasaisesti,
ihana basso edicationissa ja rummut. tähän vois sopia sellaset nopeet ninjatune fillit väliin. ja drowning in a sea of swo -biisiin jaakko löytyn rupiset putkimikki vokaailt.?
Oon tosi utelias kuulemaan valmiin levyn jokupäivä!
Avatar
#4 • • polyfonken Guest
kiitogos molemmille.

kyllä tosta uudesta pitäs jollakin tapaa "parempi" tulla kuin edellisestä. sitten pitäs vaan etsiä sille joku helvetin hyvä julkaisija..

toi vaikutejuttu onkin sitten vaikeampaa kun vie levyä kauppaan ja joutuu vastaamaan siihen "mihis genreen toi kuuluu"-kyssäriin.. mä en vaan tajua mitä iloa on siitä että lähtee tekemään jotain juttua jota kaikki tekee jo. "se että on hyvässä seurassa?"

// poly

Me populaarimusiikkia harrastavat henkilöt puuhailimme mieluusti nk. vakavan musiikin parissa, mutta ne jotka tekivät vakavia atonaalipuuhia eivät innostuneet pop-musiikista (M.A. Numminen)
Avatar
#5 • • osm Guest
Mä en siihen edelliseen oikein lämmenny, ja se vinyyliprässikin tais olla vähän heikkolaatuinen (vai muistanko väärin?), mut tää kyllä kuulostaa oikein mainiolta ainakin parin ekan biisin perusteella!

Pitää varmaan jostain kaivaa uudelleenkuunteluun toi vanhakin jos vaan ekalla kerralla meni jotenkin ohi-sektoriin. :)