JOHN MAJOR:Lithium (prog)

13 posts, 1 page, 1,900 views

Avatar
#1 • • john m Guest
Eli ois tarjolla pitkästä aikaa mixtape, tällä kertaa enemmän progempi,kuin edellinen.
Sisältää vanhaa ja vähän uudempaa matskua,itselle hyvin mieluisia biisejä sopivasti sekoitettuna.Saundit ei oo mitkään kaksiset, mutta suuntaa-antavat ja jos joku oikein hartaasti haluaa hyvälaatuisen konkreettisen ceedeen, lahkeesta repimään vaan.Tää oli tällainen nopee extemporemixaus ,joten vaihdoissa pientä sanomista.

Kommenttit tietysti erittäin suotavia.

ja tässä tracklist:

1. Ashtrax_Digital reason (Ogenki clinic mix) [Deviant]
2. Özgür Can_ Sometimes [Armada]
3. Duran_Face [Sadie records]
4. Andrew K. Presents Junk Science_Jataka [Armada]
5. John Creamer & Stephane K_Wish u were here (Lex ave mix) [white label]
6. Fred Numf Vs. Etienne Overdijk_Love is the drug (Red Shift remix) [Tune inn]
7. Hardy Heller Vs. Inkfish_Feelings (Original mix) [Tune inn]
8. Jürgen Driessen_Help me [Mutekki]
9. Quivver_Space manoeuveres pt3 (original mix) [Boz boz]
10.Nathan Fake_Outhouse (Main mix) [Border community]
11.Motorcycle_As the rush comes (Perry O'neil instrumental mix)[Armada]

Kiitos Ossille serveritilasta.
Ja tossa ois linkki:
http://www.inexion.com/JM/John-Major_Lithium.mp3
Avatar
#2 • • JussiS Guest
Tää kyl rokkaa :)

Kivaa rullaavaa soundia, ja pääosin vallan maistuvaa miksausta :)
Avatar
#3 • • Kosmonaut Guest
Ihan hyvää settiä, tykkäsin alkupäästä enemmän kuin lopusta. Tä ois toiminu varmaan bileissä paremmin, ja kotonaki paremman äänentoiston kanssa. Muutama biisi oli mistä en oikeen tykkää (Sometimes, Face, Jataka ja kaks vimppaa biisiä) vaikka kaikki hehkuttaa niitä. Voi johtua siitäki että niitä kuulee vähän turhan usein..miksaustekniikka oli hyvää, äänen tasot tosin heitteli kummasti? Rakenne toimi muuten erinomaisesti mutta ite en ois tota Space Manouvresia laittanu tohon kohtaan, loistava viisu muuten. Jos jostain pitää murista niin äänenlaatu ois voinu olla parempi :excellent:
Avatar
#4 • • john m Guest

Muutama biisi oli mistä en oikeen tykkää (Sometimes, Face, Jataka ja kaks vimppaa biisiä) vaikka kaikki hehkuttaa niitä. Voi johtua siitäki että niitä kuulee vähän turhan usein..miksaustekniikka oli hyvää, äänen tasot tosin heitteli kummasti? Rakenne toimi muuten erinomaisesti mutta ite en ois tota Space Manouvresia laittanu tohon kohtaan, loistava viisu muuten. Jos jostain pitää murista niin äänenlaatu ois voinu olla parempi :excellent:



No niin,makuasioista ei parane kiistellä,toinen tykkää äidistä,toinen tyttärestä.
joo se äänentasojen heittely harmittaa itseäkin ,vika löytyy mikseristä joka on vähän kovia kokenut geminirassukka, parempi mikseri hakusessa.äänenlaatu muutenkin aika huono tolla mikserillä.
saattaa olla että toi quivver ei ihan kymppiveto tohon kohtaan ollu, mutta ei mun korvaan ottanu niin paljon, että oisin miksannu setin uudestaan.
kiitos palautteesta.
Avatar
#5 • • Kosmonaut Guest

saattaa olla että toi quivver ei ihan kymppiveto tohon kohtaan ollu, mutta ei mun korvaan ottanu niin paljon, että oisin miksannu setin uudestaan.



Joo ei toi nyt mitenkään härskisti korvaan pistäny, jos hakemalla haki jotain niin toi tuli mieleen.
Avatar
#6 • • john m Guest

saattaa olla että toi quivver ei ihan kymppiveto tohon kohtaan ollu, mutta ei mun korvaan ottanu niin paljon, että oisin miksannu setin uudestaan.



Joo ei toi nyt mitenkään härskisti korvaan pistäny, jos hakemalla haki jotain niin toi tuli mieleen.



roger that
Avatar
#7 • • Lucy Luke Guest
Alussa vallitseva melankolia meinas tappaa mut, mutta puolivälin jälkeen elämä voitti. Niin sen kai pitikin mennä.
Avatar
#8 • • john m Guest

Alussa vallitseva melankolia meinas tappaa mut, mutta puolivälin jälkeen elämä voitti. Niin sen kai pitikin mennä.



joo kato piti vähä rakentaa loppuu kohden
Avatar
#9 • • mrt Guest
Kokonaisuudessaan ihan oiva mixi! Numf, Heller, Driessen, Quivver, Motorcycle... Hyvää matskua, matskua joka löytyisi melkeimpä omastakin progemmasta setistä ;) Teknisesti mukiinmenevä, noi tasot hiukan vaihteli, mutta sehän näissä kotimixeissä on aina tapana...

Vahva progemixi!

Äijähän on löytänyt tuon sisäisen äänen... ;) :D
Avatar
#10 • • nenna- Guest
..uuh! :heart: ..täähän on aikast ookoo! ..eritoten Fred Numf Vs. Etienne Overdijk - Love is the drug potkii!!11 ..myös 7. on pirun hyvä veisu!

..teknisestikkin hyvä..ainakin mun korvaan..big up! :)
Avatar
#11 • • john m Guest

..uuh! :heart: ..täähän on aikast ookoo! ..eritoten Fred Numf Vs. Etienne Overdijk - Love is the drug potkii!!11 ..myös 7. on pirun hyvä veisu!

..teknisestikkin hyvä..ainakin mun korvaan..big up! :)



jaahas jaahas, kiitoksia vaan palautteesta. fred numf ja hardyheller-viisut ovat itellekin aika lempparibiisejä.
Avatar
#12 • • okiru Guest
Jahas vihdoinkin on palautteen aika.. hieman on kestänyt, mutta tarvitsi vielä kerran kuunnella tämä ennenkuin lähetään luotailemaan.

Setin fiilis progression kannalta oli mielestäni kohdallaan. Biisit ovat suhteellisen hyvässä järjestyksessä ja progressio säilyy. Joitakin oisin sijoitellut toisin esim laittanut Özgurin ja Nathanin pareiksi. Ja Perryn biisi ei mielestäny olisi kuulunut settiin laisinkaan. Rikkoo synkkää ja tribaalimaista vibaa jonkin verran sessiossa. Toki näillä porskutti mainiosti etiäpäin.

Raidoista kolahti Help Me koviten. Tiukka biisi ja oli kivaa kuulla se taas pitkästä aikaa setissä. Paljon muitakin kovia valintoja, kuten Quivver. Teknisestä puolesta ei mitään normaalista poikkeavaa. Hieman korjailuja ja laukkoja, jotka kuuluvat työn henkeen, joten se niistä. Niin kauan, kun ne eivät kokonaisuutta pysty täydellisesti pilaamaan kaikki on ok. Lopussa havaitsin pientä nauhotustason laskemista? Tiedä sitten mistä johtuu..

Summa summarum: Sanotaan, että +7 arvoinen miksaus (mikä on hyvä minun asteikollani jo suhteellisen kova ;) ). Ainut mihin itse kiinnittäisin tulevaisuudessa huomiota on setin kehitykseen. Toki sekin on niin yksilöllinen asia, jota kaikki ei harrasta. Itse vain tykkään, että himanauhat ovat hyvällä fiiliksellä tehtyjä ja niissä on jokin järkevä punainen lanka. Langan virittäminen onkin sitten vaikeampaa. Mutta sanotaanko näin, että bileissä setti olisi purrut mainiosti. Kotona vaan olen nihkeen tarkka pienistä asioista ja edellytän paljon todellisen elämyksen saavuttamiseksi. Eli kaikessa positiivisessa mielessä jatka samaa rataa Jani ja pukkaa useimmin nauhoja ulos. Mielellään näitä aina kuuntelee - varsinkin, kun on hienot kannet ja kaikkee.

-mika
Avatar
#13 • • john m Guest
kiitos vaan okirullekin palautteesta ja nimenomaan hyvistä perusteluista.
tää oli tosiaan vähän sellainen fiilispohjalla spontaanisti tehty mixi, joten tekniikka ja biisivalinnat eivät välttämättä olleet ihan sadassa prosentissa,vaikkakin jossain määrin makuasioissa liikutaan.
saundit todellakin nihkeenlaiset johtuen mikseristä. perry o'neil ois ehkä sopinut paremmin trancesettiin mut omasta mielestä setti kiva "feidata" hieman alas ihan lopussa ja toi viisu oli tossa sopivasti otilla niin...
joo useemmin tarvis tosiaan näit mixejä tehä, saamattomuutta aika ajoin liikkeellä.jossain vaiheessa pitää yrittää vääntää joku setti.