Damien@Paarma-080504-Breaks&FreeForm-Dark&Happy

30 posts, 2 pages, 3,203 views

Avatar
#1 • • Damien Guest
http://www.onelove.st/audio/Damien_at_Paarma.mp3

Tossa se olisi niille ketkä ei paikan päälle päässeet kuuntelemaan. Alkuun breikkiä, siitä paukutukseen ja loppuun mentiin hymyssä suin. Oli siis ehkä elämäni hauskin keikka ja pariin otteeseen meinasin hilpasta dekkien äärestä Ouluun juosten kun oli niin pirun hyvä meno päällä.
Kiitokset Efo:lle serveri tilasta...
Avatar
#2 • • Hexe Guest
Anna tracklistiä!
Oikeen energistä, aika sekasin kaikennäköstä.
Toi eka biisi ei vält. sopinu tohon, tosin vitun hyvä sekin oli.
Kolmas biisi oli törky-hyvä, mikä se oli? En paljon tollast ol meinaan ennen kuunnellut.... Ja kenen versio Ferryn
Punkista?
Avatar
#3 • • ERROR Guest
Kuuntelinpas tämän.

Nuo alun breikit ovat loistavia, niistä listaus olisi erittäin kiva. Sen sijaan täytynee vältellä lataamasta miksauksia joissa on freeformia. Ei ole selkeästikään minun tyylisuuntani.

Hieno miksaus muuten.
Avatar
#4 • • Damien Guest
Hexe: Sori en ole jakanut kokonaisia Tracklistejä pitkään aikaan, periaate päätös aikanaan. Mutta siellä enimmäkseen vanhaa britti FreeFormia.
Se oli UFO:n versio Punk:sta tai oikeestaan rippoff.

ERROR:
CLSM eli John Doe taitaa olla tonkin possen taustalla (siis nää oli ne kaks ekaa breikkiä).
Avatar
#5 • • Hexe Guest
Uujees...
Avatar
#6 • • -z Guest

Hexe: Sori en ole jakanut kokonaisia Tracklistejä pitkään aikaan, periaate päätös aikanaan. Mutta siellä enimmäkseen vanhaa britti FreeFormia.
Se oli UFO:n versio Punk:sta tai oikeestaan rippoff.

ERROR:
CLSM eli John Doe taitaa olla tonkin possen taustalla (siis nää oli ne kaks ekaa breikkiä).



Voisiko joku valottaa tota ideaa ettei anneta tracklistejä..Tai siis en ymmärrä, mitäköhän sillä menettää jos ne tracklistit laittaa? Periaate päätös..mikä ihmeen periaatepäätös? En ymmärrä :confused:
Avatar
#7 • • xybo Guest
Liekö perustuu siihen, että jos laittaa tracklistejä niin joka
kilipää on ostamassa/tilaamassa netistä samat levyt
ja sitten kaikki soittelee samoja levyjä. Ja se taas on todella
nihkeetä. :/

-- xybo
Avatar
#8 • • Damien Guest

Hexe: Sori en ole jakanut kokonaisia Periaate päätös..mikä ihmeen periaatepäätös? En ymmärrä :confused:



Periaate on yleensä sellainen asia mikä päätetään joksikin ja sen jälkeen siitä pidetään kiinni. Periaatepäätös jonka tein toisen miksauksen jälkeen oli etten jaa enää kokonaisia tracklistejä miksien mukana ja pidän nyt sen lupauksen itselleni. Tosin pari kertaa olen jo vähän lipsunut jos joku on spotannut oikeen mässyn biisin ja haluaa tietää mikä se on, olen sen myös kertonut.
Avatar
#9 • • trusti Guest

Hexe: Sori en ole jakanut kokonaisia Periaate päätös..mikä ihmeen periaatepäätös? En ymmärrä :confused:



Periaate on yleensä sellainen asia mikä päätetään joksikin ja sen jälkeen siitä pidetään kiinni. Periaatepäätös jonka tein toisen miksauksen jälkeen oli etten jaa enää kokonaisia tracklistejä miksien mukana ja pidän nyt sen lupauksen itselleni. Tosin pari kertaa olen jo vähän lipsunut jos joku on spotannut oikeen mässyn biisin ja haluaa tietää mikä se on, olen sen myös kertonut.



mitä -z tossa yritti kysyä niin: MIKSI TEIT TUOLLAISEN PÄÄTÖKSEN?

toivottavasti kysymys ei ole liian vaikeaselkoinen
Avatar
#10 • • Damien Guest



mitä -z tossa yritti kysyä niin: MIKSI TEIT TUOLLAISEN PÄÄTÖKSEN?

toivottavasti kysymys ei ole liian vaikeaselkoinen



Tuohon aikaan ei ollu euroopassa montaa hyvää nettikauppaa mistä ois saanu freeform:a, bangingtunes tuotti HH:ta ja eNRGiaa eika Nu-Energyn sivut olleet samassa kuosissa mitä tänään. Olen suurinman osan matskustani metästänyt jenkeistä pikkupuodeista ja maksanutkin parhaimmillaan lähemmäs 100mk per levy (sen kerran kun en tullinmammoja pystynyt kusettamaan) ;(.
Toivottavasti seuraava tiivistys ei ole liaan vaikea selkoinen: Olen tehnyt vitullisen duunin levyjeni eteen, tai ainakin liaan ison annettavaksi tosta noin vaan eteenpäin aloitteleville Dj:lle.
Avatar
#11 • • kytkönen Guest
:laugh: :crybaby: :laugh:

JUFT. onhan toikin tapa ajatella asiaa... kai...

mut toisaalta sä jakelet artistien musaa ilmaseks netissä, joten mun maailmankatsomuksen mukaan se olis ihan reilua ohjata ne propsit myös sinnekin suuntaan ja ehkä tsägällä lisätä noitten levymyyntiä.

sitäpaitsi jos nää biisit on soitettu jo pareis bileis+laitettu nettiin, ni eiks ne oo jo ihan passé bilesoitannossa :right:
Avatar
#12 • • -z Guest



mitä -z tossa yritti kysyä niin: MIKSI TEIT TUOLLAISEN PÄÄTÖKSEN?

toivottavasti kysymys ei ole liian vaikeaselkoinen



Tuohon aikaan ei ollu euroopassa montaa hyvää nettikauppaa mistä ois saanu freeform:a, bangingtunes tuotti HH:ta ja eNRGiaa eika Nu-Energyn sivut olleet samassa kuosissa mitä tänään. Olen suurinman osan matskustani metästänyt jenkeistä pikkupuodeista ja maksanutkin parhaimmillaan lähemmäs 100mk per levy (sen kerran kun en tullinmammoja pystynyt kusettamaan) ;(.
Toivottavasti seuraava tiivistys ei ole liaan vaikea selkoinen: Olen tehnyt vitullisen duunin levyjeni eteen, tai ainakin liaan ison annettavaksi tosta noin vaan eteenpäin aloitteleville Dj:lle.




:laugh: Hahaha mitä paskaa :laugh:

Voi voi kun itekkin kuule ostelen levyjä vaikka mistä liikkeistä ja kyllä, levyistä joutuu joskus pulittamaan yli 100mk...varsinkin jos etsii vähän erikoisempaa/ei niin suosittua.

Kyllä menee naurettavaks touhu jos luulee että tolla karsii kilpailijoita pois laskuista..sitä paitsi, näin vinkkinä: jos olet tarpeeksi hyvä , niin kyllä niitä keikkoja tulee ilman että tarvitsee pitää tracklistejä salassa ;) Herääkin kysymys että oletkos nyt noin epävarma omista taidoista?

Toivottavasti muut ei lähde tälle linjalle... :scared: itellä ainakin syy soitta levyjä on se että ihmiset pääsis tanssimaan ja kuulis musiikkia josta pitää joten musta on vaan hyvä jos tulee lisää dj'tä, sehän tarkoittaa vaan että tule lisää hyvää musiikkia ilmoille :)
Avatar
#13 • • mute Guest
Herranjumala mitä idiotismia noi sun periaatepäätökset!
huh.
Avatar
#14 • • JsL Guest
Joo energiaa riitti tässä. Välillä oli turhan karkkimaista. Punkista oli paskin versio ikinä ja toi flying high renkutus oli rasittava. Muuten ihan hyvä. :)
Avatar
#15 • • Damien Guest
Idiotismiä tai ei kuitenkin herättää kysymyksen, miksei kukaan vittuile Harrille vaikkei miehen tracklistejä ole koskaan esillä?
Haistakaa kaikki plurpellet piiiiiiitkä vittu. Paskaako mua kiinnostaa teidän mietteet kuhan halusin vähän demota millanen oli paarman meno. Ettikää ite omat biisinne ja soitelkaa ja jakakaa tracklist:nne jos kiinnostaa. Minua ei kiinnosta.
Avatar
#16 • • Damien Guest

:laugh: :crybaby: :laugh:
mut toisaalta sä jakelet artistien musaa ilmaseks netissä, joten mun maailmankatsomuksen mukaan se olis ihan reilua ohjata ne propsit myös sinnekin suuntaan ja ehkä tsägällä lisätä noitten levymyyntiä.
:



Siitä vaan etsimään vanhoja Nu Energyjä ja Bonkerz:a voi aloittaa vaikka ekasta julkasusta ja siitä sitten ylöspäin. Kummaltakaan tosin ei ole olemassa re-pressejä ja en tiedä mistä niitä saa, cd:llä "ehkä"....
Avatar
#17 • • -z Guest
http://www.nuenergy.co.uk/cgi-bin/WebObjects/NuEnergy.woa/wa/search?11.1=search&style=Hardcore+%2F+Freeform&label=Nu+Energy&keyword=&pageSize=20&sort=catalog


http://www.nuenergy.co.uk/cgi-bin/WebObjects/NuEnergy.woa/wa/search?11.1=search&style=WONoSelectionString&label=Bonkerz&keyword=&pageSize=20&sort=catalog




Se ettei niitä levyjä "löydy" ei todellakaan oo mikään tekosyy sille ettei niitä tracklistejä voi laittaa. Jos ne on niit harvinaisia, niin mitä se haittaa jos ne tracklistit antaa..eihän kukaan niitä kuitenkaan löydä ;)


Ja vaikkei postaamissani linkeissä jokaista julkaisua niin kyllä niitä löytää jos osaa etsiä..esim näistä sivuista saattaa olla apua jos ettii kyseistä tyyliä:

http://www.choicerecords.co.uk/

http://www.imorecords.com
Avatar
#18 • • xybo Guest

Se ettei niitä levyjä "löydy" ei todellakaan oo mikään tekosyy sille ettei niitä tracklistejä voi laittaa. Jos ne on niit harvinaisia, niin mitä se haittaa jos ne tracklistit antaa..eihän kukaan niitä kuitenkaan löydä ;)



Kaiken löytää netistä kun vaan tietää nimet. Itse olen myös
rankasti tracklistien jakamista vastaan. Jenggi käytä enää omaa
makuarvosteluaan läheskään niin paljon kun ostavat vain
toisten mixeistä löytyviä biisejä. Ja siks esim Proge ja Kiksukin
on dj-maailmallisesti lähes kuollut kokonaan. Reippaasti ylipuolet
kaikista mixauksista ja dj-seteistä vaikuttaisivat olevan samoja
levyjä. Varsinkin niillä uusilla nimillä. Juuri tämä tracklistien
jakaminen on se syy miksi promo/whitewhite/cdrsuparharvinaisuus
on alkanut tulemaan oleellisemmaksi osaksi koko kulttuuria.

Dj on kuitenkin sen levykokoelmat, ei niinkään soittotaito. Jos
kaikilla on samat levyt ei dj:tä tarvita oikestaan enää mihinkään.
Ennenvanhaan mentiin bileisiin kuuntelemaan jotian uutta
matskua, nyt mennään kuuntelemaan isolla PA:lla biisejä mitkä
on kaikki ollut jo kovalevyllä 6kk:tta. Ehkä koko toiminta on vaan
menny tähän populaarisempaan suuntaan missä itse musiikki
on menettäny merkityksensä ja se että omistaa (originaalina tahi
mp3:Sena) jonkun biisin on oleellisempaa :/

-- xybo
Avatar
#19 • • Damien Guest
Aijai kyllä ajat muuttuu kun kerran ollaan Xybon kanssa samaa mieltä asiasta. :D
Muuten sori vielä kun joskus taannoin menin ihan hermoille ja rupesin sulle mesoamaan, olin teini tsjp.
Avatar
#20 • • -z Guest

Se ettei niitä levyjä "löydy" ei todellakaan oo mikään tekosyy sille ettei niitä tracklistejä voi laittaa. Jos ne on niit harvinaisia, niin mitä se haittaa jos ne tracklistit antaa..eihän kukaan niitä kuitenkaan löydä ;)



Kaiken löytää netistä kun vaan tietää nimet. Itse olen myös
rankasti tracklistien jakamista vastaan. Jenggi käytä enää omaa
makuarvosteluaan läheskään niin paljon kun ostavat vain
toisten mixeistä löytyviä biisejä. Ja siks esim Proge ja Kiksukin
on dj-maailmallisesti lähes kuollut kokonaan. Reippaasti ylipuolet
kaikista mixauksista ja dj-seteistä vaikuttaisivat olevan samoja
levyjä. Varsinkin niillä uusilla nimillä. Juuri tämä tracklistien
jakaminen on se syy miksi promo/whitewhite/cdrsuparharvinaisuus
on alkanut tulemaan oleellisemmaksi osaksi koko kulttuuria.

Dj on kuitenkin sen levykokoelmat, ei niinkään soittotaito. Jos
kaikilla on samat levyt ei dj:tä tarvita oikestaan enää mihinkään.
Ennenvanhaan mentiin bileisiin kuuntelemaan jotian uutta
matskua, nyt mennään kuuntelemaan isolla PA:lla biisejä mitkä
on kaikki ollut jo kovalevyllä 6kk:tta. Ehkä koko toiminta on vaan
menny tähän populaarisempaan suuntaan missä itse musiikki
on menettäny merkityksensä ja se että omistaa (originaalina tahi
mp3:Sena) jonkun biisin on oleellisempaa :/

-- xybo



No se on sitten niiden ihmisten ongelma jos he haluavat soittaa _täysin_ samoja biisejä kuin muut. Itse ainakin etin levyjä ja käytän aikaa niiden kuunteluun/etsimiseen mutta jos bongaan jonkun mukavan rallatuksen jonkun mixtapesta niin kyllä mä sen sillon ostan. En siis etsi itselleni jotai arvoasemaa soittamalla vain niitä biisejä joita kukaan muu ei saa/soita..

Ja toi että "uudet, bedroom dj't ei ansaitse saada tietää nimiä" ...Jaahas, tekeekös keikkailu sitten dj'stä jotenkin ylempiarvoisen?