Grand Theft Auto - San Andreas Jee Jee Thread

221 posts, 12 pages, 38,743 views

#161 • • akir0 Guest

Oikeastaan aika vanhaa tietoa, mutta jos joltain on
mennyt ohi, niin GTA: San Andreas julkaistaan PC:lle
ja Xbox:lle(?) 10.6.2005

Joo, täältä löytyis previkkaa pc-versiosta. Ovat jopa tällä kertaa tehneet tuosta hieman paremman. Tosin teksturet on edelleen melkoista rapaa.

http://www.avault.com/previews/preview_temp.asp?game=gtasa&page=1

Ja tuolla lukis, että 6.6.2005.
#162 • • paanos Guest
Typerä kysymys heti alkuun (hommasin pelin eilen). Eli pystyykö peliä seivaamaan ainoastaan niistä paikoista joista löytyy se disketti-ikoni?

Mulla on tullut tässä vaiheessa ainoastaan yksi seivaus-mahdollisuus siinä alussa siellä talossa, jossa vaihdetaan vaatetusta ja josta löytyy kamera.
Ja nyt kun suoritin pari tehtävää (tagien maalausta yms), niin se ikoni oli talosta hävinnyt. Eli missä vois suorittaa seuraavan seivauksen?
#163 • • Edited jorkki Guest

Typerä kysymys heti alkuun (hommasin pelin eilen). Eli pystyykö peliä seivaamaan ainoastaan niistä paikoista joista löytyy se disketti-ikoni?

Mulla on tullut tässä vaiheessa ainoastaan yksi seivaus-mahdollisuus siinä alussa siellä talossa, jossa vaihdetaan vaatetusta ja josta löytyy kamera.
Ja nyt kun suoritin pari tehtävää (tagien maalausta yms), niin se ikoni oli talosta hävinnyt. Eli missä vois suorittaa seuraavan seivauksen?

Juu, eli kartassa näkyy "disketti" (safe-house) niissä paikoissa, joissa voi tallentaa (muissa paikoissa ei).. Tallennuksen pitäisi kyllä onnistua ainakin siitä talosta, jollein jokin tehtävä ole kesken..
#164 • • paanos Guest
Ok. Kiitti tiedosta.
#165 • • hujades Guest

Oikeastaan aika vanhaa tietoa, mutta jos joltain on
mennyt ohi, niin GTA: San Andreas julkaistaan PC:lle
ja Xbox:lle(?) 10.6.2005

MUAHAHHAHAHH!!! Just tota olin tulos kysyy tänne!!

HÄHÄHÄHÄHÄÄ Jääs!!!! :happyroll:
#166 • • zAo Guest
Jeps, perjantaina se sitten ilmestyy PC:lle :cool:
#167 • • miikkaL Guest

DVDrip löytyykin jo torrenttina. En ole vielä ehtinyt testailemaan, mutta odotan jouhevampaa ruudunpäivitystä ja parempaa piirtoetäisyyttä kuin ps2:lla.
#168 • • Roz Guest

DVDrip löytyykin jo torrenttina. En ole vielä ehtinyt testailemaan, mutta odotan jouhevampaa ruudunpäivitystä ja parempaa piirtoetäisyyttä kuin ps2:lla.

Arrr! Shiver me timbers!
#169 • • sonni Guest
olisko hyvä pitää ne waremainospuheet muualla?
#170 • • miikkaL Guest

olisko hyvä pitää ne waremainospuheet muualla?

Ei tuo nyt ehkä ollut mikään waremainospuhe? Omistan pelin originaalina ps2:lle, enkä aio sitä enää pc:lle ostaa. Kunhan mielenkiinnosta testaan miltä se näyttää.

Vähän sama kuin että omistaisit jonkun cd/vinyylisinkun, ja sitten ostat mp3-kaupasta saman biisin mp3sena kannettavaan soittimeen.
#171 • • sonni Guest

Vähän sama kuin että omistaisit jonkun cd/vinyylisinkun, ja sitten ostat mp3-kaupasta saman biisin mp3sena kannettavaan soittimeen.

vähän sama kuin miettisit hetken uudestaan mitä hemmettiä oikein horiset.
#172 • • Vexe Guest
Pari kommenttia PC-versiosta. Aivan törkeen ruman näkönen peli. Graffat on kyllä sellasta huttua, et melkein itkettää. Pitäisi oikeastaan kysellä, että mitkä tekstuurit. Modelointi on tietenkin tasoa konsoli, eli kulmikasta. Olisivat ees vähän voineet lisätä polygoneja.

Ääni engine on kanssa täydellistä huttua. Äänet pätkii ja jopa menevät särölle. Samaten osa äänistä katoaa ajoittain.

Engine bugaa, äänet bugaa, kamera bugaa... eli perinteinen konsoli käännös kyseessä. Install vie kovolta yli 4gb tilaa, joista yli 3gb menee pelkästään äänille. Voi vain todeta, että hyvä etten itse ostanut peliä. Nyt vain pitäisi päästä kokeilemaan tuota xboxilla.
#173 • • akir0 Guest
Rumahan tuo on ku saapas tosiaan. Se mua ei niinkään haittaa, eniten ketuttaa toi autojen katoaminen kun selkänsä kääntää.
#174 • • zAo Guest
Äänien kanssa oli mullakin ongelmaa (katos, pätki jne)
mutta vaihdoin äänikortin, niin ongelma katosi. Oli sen
verran vanha tuo aikaisempi. Joo ja eipä ne graffat pahemmin
säväytä, kieltämättä olisivat voineet vähän hioa.
#175 • • :t:c: : : Guest
Oikeesti te olisitte varmaan hajonnu sellaisten pelien parissa kun Space Quest, Kings Quest, Hobbit, tai GTA 1 & 2... Pelithän oli siis aivan vitun loistavia, mut graffat sellasta 16 vär. VGA huttua (Hobbitissa ei sitäkään itse pelissä).

Teille on eye candy noussu päähän!

:heart: :cool:
#176 • • tumpsi Guest

Tuntuu muutenkin ettei noille pc-pelaajadÿÿdzeille mikään riitä.

Mut toisaalta, onhan se ihan ymmärrettävää et tulee tollanen,
ku aina joku firma on tehny vitun reteen ultra-supa-mega-dupa x1700mgz
näyttiksen ja uuden prossun. Ja se uus peli näyttäs sillä NIIN paljon
hienommalta jne.
Oravanpyörä, sanon mä :)

Konsolit <3
#177 • • zAo Guest

Oikeesti te olisitte varmaan hajonnu sellaisten pelien parissa kun Space Quest, Kings Quest, Hobbit, tai GTA 1 & 2... Pelithän oli siis aivan vitun loistavia, mut graffat sellasta 16 vär. VGA huttua (Hobbitissa ei sitäkään itse pelissä).

Heiiiii, noihan on loisto pelejä :) Mut vakavasti puhuen,
kun kerta tekniikka antaisi myöten paremmalle grafiikalle,
niin miksi siitä ei ottaisi kaikkea irti, eikä tekisi vain
välttävää...
#178 • • tumpsi Guest

Mut vakavasti puhuen,
kun kerta tekniikka antaisi myöten paremmalle grafiikalle,
niin miksi siitä ei ottaisi kaikkea irti, eikä tekisi vain
välttävää...

Esim. siksi että ko. peliä tehtiin muistaakseni neljä vuotta, joten on aika
turhaa lähtee tekeen sitä uusiks ku uudet pullat on jo uunis ;)
#179 • • nipa Guest
jos tuo nyt ei niin kaunis ole niin eipä vaadi uusinta tehokonettakaan
pyöriäkseen. vähän vanhemmallakin koneella (Athlon XP@1500MHz,Radeon 9600 pro,512 ram) pyörii ihan sujuvasti.
#180 • • miikkaL Guest

vähän sama kuin miettisit hetken uudestaan mitä hemmettiä oikein horiset.

Aijaa?