Grand Theft Auto - San Andreas Jee Jee Thread

221 posts, 12 pages, 38,744 views

#141 • • :t:c: : : Guest

Noni, toissapaivana tuli ending creditsit...tosin muistan et Vice Cityssa tuli creditit jo jossain 50% complete, nyt meilla oli jotain 80% complete.

pelailin tässä joutessani vice cityn läpihte, ja tuntu että ne krediitit olis tullu jo jossain 35-45 prossan paikkeilla ja mukana oli sentään reilusti yli puolet rampageista, vajaa puolet unique stuntseista, 2/3-osaa propertystä omistuksessa ja tehtävät tehtyinä, plus tietenkin hidden packageja, top funeja, dirt track-missiot ja muu pikkusälä.

masens kyllä totisesti kun huomas lopun olevan pakettejen jahtaamista ja muuta pikkukrääsää, toivon kyllä SA:lta niin paljon enemmän :)

nimim. fallout2 2kk, gta 3 VC 3päivää.

Hehe GTA ei oo kyl pelattu läpi jos story missionit on tehty, sitä varten ne prosentit siellä on :D

San Andreas on kyl nyt siitä loistava, et noi jengisodat mahdollistaa ton kaa pelailun aika loputtomiin.

Nimim:

7% kasassa ja yli 60h pelattu, story missionit puuttuu vallan :)
#142 • • Roz Guest
Pewkele kun menee hermot noihin autokilpailutehtäviin. Nimim 20. kerta kalliolta alas ja jokeen. RAAh!
#143 • • miikkaL Guest
Voi VITTU kun voi mennä hermot yhteen tehtävään!! Supply Lines -niminen RC-tehtävä tuolla San Fierrossa. Niin perseestä kuin olla ja voi. Oon nyt 3 tuntia hakannut tuota yhtä ainoota tehtätää, eikä vaan mene läpi. En tajua mikä jippo tuossa voi olla, mutta ne 2 äijää moottoripyörän selässä ampuu aina tuon mun koneen paskaks vaikka saisin ammuttua tuolla RC:llä niitä suoraan naamaan. Silti eivät vaan kuole.. Vittu perkele!!!! :angry: :angry: :angry:

Ja vielä enemmän vituttaa, että tuntuu etten saa tuota ikinä läpi. Ja kyseisessä tehtävässä ei myöskään mikään cheatti ole käyttökelpoinen. Edes pelin hidastus ei toimi, sillä tuo Fuel kuluu koko ajan samaa vauhtia pelin nopeudesta riippumatta. Miten muut on päässy tuon läpi??
#144 • • Yansher Guest

Voi VITTU kun voi mennä hermot yhteen tehtävään!! Supply Lines -niminen RC-tehtävä tuolla San Fierrossa. Niin perseestä kuin olla ja voi. Oon nyt 3 tuntia hakannut tuota yhtä ainoota tehtätää, eikä vaan mene läpi. En tajua mikä jippo tuossa voi olla, mutta ne 2 äijää moottoripyörän selässä ampuu aina tuon mun koneen paskaks vaikka saisin ammuttua tuolla RC:llä niitä suoraan naamaan. Silti eivät vaan kuole.. Vittu perkele!!!! :angry: :angry: :angry:

Ja vielä enemmän vituttaa, että tuntuu etten saa tuota ikinä läpi. Ja kyseisessä tehtävässä ei myöskään mikään cheatti ole käyttökelpoinen. Edes pelin hidastus ei toimi, sillä tuo Fuel kuluu koko ajan samaa vauhtia pelin nopeudesta riippumatta. Miten muut on päässy tuon läpi??

On kyllä nihkee tehtävä. Yli tunti meni itselläkin. :cool:
Siin pitää olla pirun nopee ja käydä hyvä munkki. Mulla loppu polttoaine just kun sain koneen perille ja tehtävän läpi. Tohon tehtävään kyl palaa hermot alta aikayksikön, mutta ei se ihan mahdotonkaan ole...

Vinkkinä jos joku ei tiedä, laskeutukaa kohteen taakse lähelle ja tykittäkää siitä.
Mut ei sitten liian lähelle, ettei kone räjähdä samalla kun auto räjähtää...
Ilmasta on ihan turha yrittää ampua.
#145 • • miikkaL Guest

On kyllä nihkee tehtävä. Yli tunti meni itselläkin. :cool:
Siin pitää olla pirun nopee ja käydä hyvä munkki. Mulla loppu polttoaine just kun sain koneen perille ja tehtävän läpi. Tohon tehtävään kyl palaa hermot alta aikayksikön, mutta ei se ihan mahdotonkaan ole...

Vinkkinä jos joku ei tiedä, laskeutukaa kohteen taakse lähelle ja tykittäkää siitä.
Mut ei sitten liian lähelle, ettei kone räjähdä samalla kun auto räjähtää...
Ilmasta on ihan turha yrittää ampua.

Muutaman tunnin hakkaamisen jälkeen tajusin, että tuo tehtävä ei ole juonen kannalta merkityksellinen.. Eli pitikin vaan suorittaa se lentolupakirja ja nyt ollaankin jo venturasissa :D
#146 • • Yansher Guest

Muutaman tunnin hakkaamisen jälkeen tajusin, että tuo tehtävä ei ole juonen kannalta merkityksellinen.. Eli pitikin vaan suorittaa se lentolupakirja ja nyt ollaankin jo venturasissa :D

Se on kyllä totta, mut ite ei pysty jättää tehtävii väliin... Ja niist saa rahaa ihan suht hyvin.
Pitääkin käydä itsekin suorittamassa lupakirja kun jossain vaiheessa ehtii taas pelailee... Ollu melkein pari viikkoo hiljasta pelaamisen suhteen. :crybaby:
#147 • • miikkaL Guest
Las Venturasissa tehtävä "Key To Her Heart". Tämän tehtävän jälkeen pitää deittailla tuota muijaa, että siltä saa jonkun Key Cardin. Tuleeko tuon Key Cardin saamisen jälkeen vielä lisää tehtäviä Woozielta?

Menin nimittäin mokaamaan nuo ensimmäiset treffit, ja toi muija ei oo enää koskaan kotona, eli onko edes mahdollista pelata 100% läpi, jos ei saa sitä key cardia?
#148 • • tumpsi Guest

"Key To Her Heart"

Se toinen vaihtoehto olis ollu niistää se muija, joten en usko...
Joskus lueskelin walkthoughin (pelattuani storymissionit läpi \o/),
ja et ilmeisesti ole yksin ongelmasi kanssa.
Käy tsekkaan www.gamefaqs.com :ista, josko apu löytyisi :)

(ja se tehtävä mihin sitä korttia tarvii, on imo koko pelin siistein)
#149 • • Marc Whyte Guest
Tervetuloa kerhoon miikkaL. Itte kans veikkasin väärin kun luulin että voi sitä tsikua käydä vokotteleen myöhemminkin. Ja kun yksi kerta aloin siellä päin kaupunkia enemmän pyörimään juuri siinä toivossa että saisin sen kortin siltä naikkoselta, niin ei se enää ollutkaan siellä. Nyt oon luultavasti viimeisessä tehtävässä ja toivoin että sen jälkeen se nainen olisi tullut takaisin mutta ilmeisesti niinkään ei ole. Noo.. Seuraavalla pelikerralla sitten. Onhan se nyt ihan selvä ettei tämän tason pelistä kaikkea kerralla irti saa.
Kuinkas paljon itseään pitää lihottaa että se naikkonen sieltä autokoulusta lähtee mukaan? Noista emännistä tulee mieleen Niittijunan emännät, kun niitä saa niin kauan hiekottaa että mukaan lähtis...
Montako tuntia ootte muuten jo ehtinyt pelaileen / % ? Ittellä vasta n. 65h / 45-50%. Oon vähän jäänyt kaasuttelemaan ympäri muailmaa. On se vaan mahtava maailma.
#150 • • jorkki Guest
:laugh:
Vihdoinkin sain haalittua tän ittelleni. Oli pakko jättää Half Life 2:n pelaaminen samantien kesken, aivan mahtava peli :excellent:
#151 • • Tapi T Guest

Kuinkas paljon itseään pitää lihottaa että se naikkonen sieltä autokoulusta lähtee mukaan?

Katoin pari viikkoa sitten vieressä, kun kaveri pelas juuri tuota tehtävää. Muistaakseni hommaan riitti n. 10-15 pizzan syöminen, jonka jälkee tsubu näytti vihreää valoa.
#152 • • Roz Guest
Pääsinpä hitusen taas eteenpäin. Mutta siis jumankekka nyt menee hermot siihen rc-koneiden ampumistehtävään. Ei tuolla pädillä VOI tähdätä mitään.. voi perkeles sentään.
#153 • • Yansher Guest

Pääsinpä hitusen taas eteenpäin. Mutta siis jumankekka nyt menee hermot siihen rc-koneiden ampumistehtävään. Ei tuolla pädillä VOI tähdätä mitään.. voi perkeles sentään.

Se on vielä helppo seuraavaan RC-tehtävään verrattuna. Onnea yritykseen! :excellent:
#154 • • miikkaL Guest

Se on vielä helppo seuraavaan RC-tehtävään verrattuna. Onnea yritykseen! :excellent:

Niin on, lue Roz edelliseltä sivulta ripitykseni :D En ole vieläkään ko tehtävää päässyt läpi, kaveri onneksi pelasi sen mulle.

Nuohan ovat pelin kulun puolesta ONNEKSI täysin merkityksettömiä tehtäviä, mutta 100% ei ilman noita voi tietystikään päästä..
#155 • • Yansher Guest

Niin on, lue Roz edelliseltä sivulta ripitykseni :D En ole vieläkään ko tehtävää päässyt läpi, kaveri onneksi pelasi sen mulle.

Nuohan ovat pelin kulun puolesta ONNEKSI täysin merkityksettömiä tehtäviä, mutta 100% ei ilman noita voi tietystikään päästä..

Itsehän kommentoin ripitystäsi. Mulla tais käydä tosiaan älytön tuuri kun pääsin sen suht nopeasti läpi. :king:
Moni kaveri on myös jättäny sen tehtävän kesken.
#156 • • miikkaL Guest

Itsehän kommentoin ripitystäsi. Mulla tais käydä tosiaan älytön tuuri kun pääsin sen suht nopeasti läpi. :king:
Moni kaveri on myös jättäny sen tehtävän kesken.

Juu, sanoinkin Roz:lle että kannattaa tsekata toi edellinen sivu :) Itse en päässyt tuota läpi, ja on nytkin pelaamatta toisella kerralla.. Helvetin vaikea ainakin mulle!
#157 • • tumpsi Guest
reminder.jpg

ei vaa, oonkohan mä joku überkonsolimään, ku mul meni noihin tehtäviin yhteensä max. tunti :confused:
#158 • • Yansher Guest

ei vaa, oonkohan mä joku überkonsolimään, ku mul meni noihin tehtäviin yhteensä max. tunti :confused:

Kyllä olet! :D
#159 • • Occu Guest

Aika kone kylla olet saannut olla :)

mulla meni alkuunpääsyyn jo kevyesti 3h. ennenkuin edes pääsin siinä alussa ostelemaan mitn vaatteita tai vastaavaa.

Hemmetin tyytväinen olen kyllä ollut ko. peliin.
On kyl aika taakia ghetto menoa ollut :)

Mitä nyt se pleikkarin pad ohjaus, se on kyl jokseenkin aika suolesta.
Varsinkin jos pitää ampua tarkasti ja samalla pyörähtää "swat" tyylisesti sivuille tjsp...

No mut onpahan ainakin viellä monta taattua GtA tuntia viellä edessä.
Sillä sähläämisellä mitä mä sitä pelaan :)
#160 • • zAo Guest
Oikeastaan aika vanhaa tietoa, mutta jos joltain on
mennyt ohi, niin GTA: San Andreas julkaistaan PC:lle
ja Xbox:lle(?) 10.6.2005