Unity The Island 2004

183 posts, 10 pages, 16,083 views

#141 • • plasma Guest

Jos joku sit tulee paikalle pari minuuttia myöhemmin kuin ne muut, niin kai siinä sit treffataan ja jäädään ensin jonoon ehtineiden kanssa jonottelee yhdessä. Ei ihan korrektia, tiedän, mutta tietyissä rajoissa ymmärrettävää.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta etuilu ei omasta mielestäni ole ollenkaan ymmärrettävää, mikäli osa on jonottanut jo kauan.

Etuilijat kuvattakoon kameralla ja kuva tänne, jotta kaikki vääryyttä kokeneet (miksei muutkin) voivat naulita heidät vuorollansa. :cool:
#142 • • Mimako Guest

Etuilijat kuvattakoon kameralla ja kuva tänne, jotta kaikki vääryyttä kokeneet (miksei muutkin) voivat naulita heidät vuorollansa. :cool:

Ookoo, mutta homman joutuu tällä erää jättämään ensi vuoteen, kun tän kesän viimeisten Uunisaarten lippujono on jo hajaantunut. Mutta kansalaisvalppautta kehiin toukokuussa 2005 :)
#143 • • Tapi T Guest

Aijaa, kundikaverini soitti mulle tossa ja kertoi hänen + kahden jonottajakaverimme saaneen ne viimeiset liput.

Mä tulkitsen saaneeni vikat liput, koska mun takana ollut jäbä jäi ilman lippuja.

Nyt tässä on kai kaksi vaihtoehtoa:

a) Me ymmärrämme käsitteen vikat liput eri tavalla.

b) Mä olen kundikaverisi. :D
#144 • • Thelion78 Guest

Ja kyllä, jotkut kiilasi. Näin ainakin yhden ihmisen kun se tuli myöhässä ja sitten löysi kaverin jonosta ja jäi sinne.
Otin jonosta muutaman kuvan.[/url]

Paparazzi paikalla!
:D

Ja kyllä kiilasi. Hetken mietin että vaikka saavuin itse aikaisin, ja olin käytävässä, niin saattaisin jäädä ilman lippuja. Vai että tänään meni 24:ä minuutissa. Eikös viime kerralla mennyt nopeammin?
#145 • • Thelion78 Guest

Ja kyllä, jotkut kiilasi. Näin ainakin yhden ihmisen kun se tuli myöhässä ja sitten löysi kaverin jonosta ja jäi sinne.
Otin jonosta muutaman kuvan.[/url]

Paparazzi paikalla!
:D

Ja kyllä kiilasi. Hetken mietin että vaikka saavuin itse aikaisin, ja olin käytävässä, niin saattaisin jäädä ilman lippuja. Vai että tänään meni 24:ä minuutissa. Eikös viime kerralla mennyt nopeammin?
#146 • • akir0 Guest

Aiheesta off-topikkiin, myyntinopeus lienee ollut hitaampi, jos kerralla ei ole voinut ostaa yhtä montaa lippua kuin edellisellä kerralla. Ts. enemmän asiakkaita. Lisäksi se nyt on tossa vaiheessa aika sama kuin nopeasti niitä sinne kassaan huitoo, kun kaikille ei riitä kuitenkaan.
#147 • • tuitui Guest

Aiheesta off-topikkiin, myyntinopeus lienee ollut hitaampi, jos kerralla ei ole voinut ostaa yhtä montaa lippua kuin edellisellä kerralla. Ts. enemmän asiakkaita. Lisäksi se nyt on tossa vaiheessa aika sama kuin nopeasti niitä sinne kassaan huitoo, kun kaikille ei riitä kuitenkaan.

Tällä kertaa sai ostaa yhtä monta lippua kuin edellisilläkin kerroilla..
#148 • • Zapa Guest
ei kellään ois lippua myyrä?
#149 • • Mimako Guest

Aijaa, kundikaverini soitti mulle tossa ja kertoi hänen + kahden jonottajakaverimme saaneen ne viimeiset liput.

Mä tulkitsen saaneeni vikat liput, koska mun takana ollut jäbä jäi ilman lippuja.

Nyt tässä on kai kaksi vaihtoehtoa:

a) Me ymmärrämme käsitteen vikat liput eri tavalla.

b) Mä olen kundikaverisi. :D

a) Emme suinkaan ymmärrä. Viimeinen = se, jonka jälkeen ei ole jäljellä enää yhtään puheena ollutta käsitettä, tässä lippuja. Kundikaverini vain liioitteli = hyperboloi leveillen.

b) Voi Janne! Mä luulin että sä osaat hädin tuskin lähettää sähköpostin, mutta sä oletkin plattarin mode :heart: Olet oikea yllätysmies.
#150 • • milla Guest
huomasko joku että häneltä puuttuis lippu?eli tiputti lippunsa eikä löydä sitä mistään? jos, ni laittakaa mailia
[email protected]

ja rehellisyys nyt kunniaan jookosta ^_^
#151 • • vaavu Guest
Muistakaa kaikki pukeutua elokuussa! Kuten Unityn tiedotteessa sanottiin, tavoitteena on "island of freaks".

Jos valmista pukua ei ole, eikä ompelutaidossakaan ole kehumista, kannattaa katsastaa esimerkiksi pilailupuodin, teattereiden ja telkkariasemien tarjonta. Noista kaikista saa vuokrattua sopivia asuja.

Täältä löytyy joitakin kuvia vuoden 99 naamiaisista:

http://www.clubunity.org/gallery.php?gallery=masquerade99
#152 • • Juha Vilkamo Guest
Enpä oo tulossa, eikä noi naamiaiset ole niin lähellä sydäntä, mut jos Aranin Samus on tonne menossa, niin sillä on vähän kiire alkaa askartelemaan :D

samus.jpg
#153 • • Tapi T Guest
Tähän väliin onkin hyvä quotata viime vuoden syyskuun newsletteriä:

We shouldn't have hinted at our 7th birthday celebration party. We got all excited and put it up on our site, and the next week the reality hit us and we had to cancel our plans. Does this happen to everyone or is it just us? Nevertheless, we make a UnityPromise[tm] to do something special next year!

#154 • • Samus Aran Guest

Enpä oo tulossa, eikä noi naamiaiset ole niin lähellä sydäntä, mut jos Aranin Samus on tonne menossa, niin sillä on vähän kiire alkaa askartelemaan :D

Glurk!

Täytynee ostaa ebaysta, ettei tarvi alkaa rakentelee :)

Naamiaisten vuoksi Scan Visor tulee olemaan ahkerassa käytössä. Enhän mä muuten..
#155 • • Retro Huggu Guest
Jostain kun saisin taas pari lippua, niin pääsisin kultani kanssa bilettämään. Onhan hänen kesäloma ja vapaat viikonloput kortilla ( yht. 4 vapaata viikonloppua vuodessa ).

Jos joku ei pääse, ilmoitelkoon, maksan kyllä ja hyvin, kuten viime Unityynkin...
#156 • • ville Guest
Kesän vika unity lähestyy ja ensimmäistä kertaa ei luvata (ainakaan vielä) sadetta \o/

Muistakaa sitten kaikki hankkia joku naamiaisasu tai edes jotain rekvisiittaa :)
#157 • • xybo Guest
Vanhat pukuklassikot niille jotka eivät vielä ole asiaa miettineet...

* Teekkari espoosta / Työtön / IT-ammattilainen... (normaali pukeutuminen)
* Jeesus (yks lakana riittää)
#158 • • okiru Guest

* Teekkari espoosta / Työtön / IT-ammattilainen... (normaali pukeutuminen)

Toimii mulle, kuin nyrkki silmään! :cool: Tosin oon Hervannasta. :(
#159 • • mehukatti Guest
säätiedotukset näyttää hellettä viikonlopulle. mitenhän on niiden lisälippujen kanssa, joiden pitäs tulla kuudelta myyntiin lauantaina. muodostuukohan sinne kompassitorille jono johonkin tiettyyn pisteeseen vai hoituukohan homma jotenkin epäorganisoidusti?
#160 • • ville Guest

säätiedotukset näyttää hellettä viikonlopulle. mitenhän on niiden lisälippujen kanssa, joiden pitäs tulla kuudelta myyntiin lauantaina. muodostuukohan sinne kompassitorille jono johonkin tiettyyn pisteeseen vai hoituukohan homma jotenkin epäorganisoidusti?

Tähän en osaa vastata, mutta ainakin viimekerralla papereita tarkistettiin aika ahkeraan ja jos sama tahti jatkuu tällä kertaa niin lippuja vapautuu jonkun verran.