Unity The Island 2004

183 posts, 10 pages, 16,137 views

#81 • • lonestar Guest
niiin varmasti täällä... :happyroll:
#82 • • ville Guest
19min, make siis oli nopeampi tällä kertaa

ps (ja pahoittelut kielestä) haistakaa vitt* kaikki kiilaajat, ei uskoisi että noin urpoa porukkaa löytyy
#83 • • kytkönen Guest
ilmiönä varsin hupaisa :)
#84 • • pie Guest
about 9.30 jonoon, jono taisi olla pisimmillään melkein keskuskadulle saakka. ja ilman lippua jäin, kuten varmaan puolet jonottajista. :hah:
#86 • • ville Guest

Joku sais nappasta jonosta ens kerralla kuvamateriaalia.

zAo:n ottama kuva klo 09.51
des

#87 • • des
Tämä on naurettavaa!! Onx noi maailman viimeiset bileet vai? Kaveri tuli 9.40 ja jäätiin ilman lippuja !tietysti!. :panic:
#88 • • mehukatti Guest
tulin paikalle klo 0947 ja silloin jonon pää oli dick tracyn kohdalla. tajusin heti tulleeni paikalle liian myöhään, mutta ajattelin kuitenkin yrittää, josko lippu silti heltiäisi. tämän jälkeen taakseni tuli vielä lisää porukkaa. klo 1000 jono alkoi liikkua street beatin auettua. klo 0918 olin ehtinyt "sisäkujan" puoliväliin ja samaan aikaan liikkeestä tuli ulos tyyppi, joka oli saanut vikat liput. sain kyllä säädettyä itelleni sitten yhen lipun muuta kautta, mutta aika älytöntä menoa.
#89 • • Retro Huggu Guest
Jahas, ilman lippua jäin vaikka oli kolme eri hakijaa jonottamassa. Elokuun Unityn jonotustapahtumaan voisi sitten järjestää omat liput jotta turhia paikalleilmestymisiä ei tapahtuisi. Messiin vielä järjestyksenvalvojia ja pari DJ:tä soittamaan humppaa jonottajille...
#90 • • Ville M Guest
Itse saavuin paikalle klo 9 ja olin noin kymmenentenä jonossa. Se jono kulki tuulikaapissa ihan oudosti ympyrää, streetin ovelta ovelta jatkuen siitä sitten tuulikaapin ulkopuolelle.

Lipunmyynnin alkaessa se varmaan näytti taaempaa siltä, että porukka kiilaisi siihen eteen. Itse en ainakaan huomannut yhtään kiilaamista ja ensimmäiset jonottajat menivät kiltisti ihan oikeassa järjestyksessä sisälle. En sitten tiedä, mitä kauempana jonossa tapahtui?
#91 • • Quu Guest
Yllätin kaikki, jopa itseni: Hommasin liput elämäni ensimmäisiin Unityihin!

Kaikki on täydellistä, nyt ja ikuisesti! :mad:

Kiitoksia M.
#92 • • kapseli Guest

:laugh: :laugh: ...a Supastar is coming to town....?? :laugh: :confused:
#93 • • Lachesis Guest
Ennakköhypetyksen takia pelkäsin olleeni myöhässä, kunnes saavuin paikalle n. 0910. Edessä oli jo silloin parisenkymmentä ihmistä. Takanani jono kasvoi erittäin nopeasti. Olisi muuten mielenkiintoista tietää, monta ihmistä jonossa oli SB:n auetessa, laskiko kukaan?

Unity-possen kannattaisi jo katsella itselleen vähän isompaa saarta, kysyntää kyllä olisi.
#94 • • Juki54 Guest

ilmiönä varsin hupaisa :)

Äläs nyt! biglaugh.gif
#95 • • Homegrove Guest
Perskule! Minä ja muija vihdoin paikataan VALTAISA aukko Suomalaisessa tekno-kulttuuri sivistyksessä ja ollaan heinäkuussa tulossa ekaa kertaa Unityihin.

VAPISE HELSINKI! BAARI JUODAAN TYHJÄKSI! :angry:
#96 • • LyoN Guest

Morjensta vaan joo! Eipä paljon kiinnosta mennä tollaseen jonotussimulaattoriin, vaikka bileissä soittais itse Jeesus.
#97 • • UzU Guest

Morjensta vaan joo! Eipä paljon kiinnosta mennä tollaseen jonotussimulaattoriin, vaikka bileissä soittais itse Jeesus.

Sulla ei vaan ole mitään urheiluhenkeä! Ollaan sitä joskus jonotettu erään leffan lippuja parisen vuorokautta ja oli todella hauskaa :D
#98 • • ville Guest

no mutta hei .... ainakin lauantaina soittajalla luki rinnassa gsus, joten aika lähelle jeesusta päästään. Se riittää mulle :D
#99 • • samppa Guest

VAPISE HELSINKI! BAARI JUODAAN TYHJÄKSI! :angry:

No perhana, jätät kyllä mulle osan... :angry: :mad: :angry:
#100 • • laura Guest

Lipunmyynnin alkaessa se varmaan näytti taaempaa siltä, että porukka kiilaisi siihen eteen. Itse en ainakaan huomannut yhtään kiilaamista ja ensimmäiset jonottajat menivät kiltisti ihan oikeassa järjestyksessä sisälle. En sitten tiedä, mitä kauempana jonossa tapahtui?

me oltais saatu liput jollei meiän eteen ois kiilannu 3 tyyppiä :(