Ana - Insane In The Mainframe (ruff/tech drum'n'bass)

26 posts, 2 pages, 3,410 views

Avatar
#1 • • Edited Ana-- Guest
ana_-_insane_in_the_mainframe.zip

http://koti.mbnet.fi/kurittu/ana_-_insane_in_the_mainframe.ogg

drum'n'bass mix

25 x mp3, yht. 60 min, noin 100 megaa.

Pätkin biiseiksi ton jotta CD:lle polttelu olisi mukavampaa, siksi zip-file.
kokopitkän mp3:sen voi pyytää vaikka IRCissä, jos tekee mieli.

Kiitokset Vettikselle serveritilasta.

edit: Lisäsin nyt noin 50-megasen .ogg-version tosta mbnetin serverille,
äänenlaadussa on toki kompromissi mut pitäisi valua vähän paremmin.
Avatar
#2 • • Individual Guest
Imutukseen lähti ja mielenkiinnolla sitten kuuntelemaan.
Avatar
#3 • • :t:c: : : Guest
Suosittelen muuten lämpimästi esim .lhj, .rar tai .arj pakkausmetodeja kun lähdetään ääntä puristaan, toi Zip pahojen huhupuheiden mukaan ei oikein hyvin sovellu siihen...

Tos jotain vertailuu (sitä oikeeta nyt ei löytyny tähän väliin) >Here<
Avatar
#4 • • Ana-- Guest

Suosittelen muuten lämpimästi esim .lhj, .rar tai .arj pakkausmetodeja kun lähdetään ääntä puristaan, toi Zip pahojen huhupuheiden mukaan ei oikein hyvin sovellu siihen...

Tos jotain vertailuu (sitä oikeeta nyt ei löytyny tähän väliin) >Here<



Kiitti linkistä mut ton zipin tarkotus on lähinnä pitää noi filet samassa nipussa.
Zip on senverran yleinen, kun XP tukee sitä ihan systeemitasolla, toisin kuin
noita eksoottisempia tiedostomuotoja. Enpä muutenkaan tiedä karkottaako
tällanen tiedostonjakelu jo valmiiks pientä kuulijakuntaa...
Avatar
#5 • • Individual Guest

Suosittelen muuten lämpimästi esim .lhj, .rar tai .arj pakkausmetodeja kun lähdetään ääntä puristaan, toi Zip pahojen huhupuheiden mukaan ei oikein hyvin sovellu siihen...

Tos jotain vertailuu (sitä oikeeta nyt ei löytyny tähän väliin) >Here<



Kiitti linkistä mut ton zipin tarkotus on lähinnä pitää noi filet samassa nipussa.
Zip on senverran yleinen, kun XP tukee sitä ihan systeemitasolla, toisin kuin
noita eksoottisempia tiedostomuotoja. Enpä muutenkaan tiedä karkottaako
tällanen tiedostonjakelu jo valmiiks pientä kuulijakuntaa...



Mä yritin purkaa tota zippiä, niin se kävi herjaa jossain vaiheessa...5 biisiä se sai purettua, onkohan vika mulla? :confused: Tahtois kuulla koko paketin...
Avatar
#6 • • djsakke Guest

Suosittelen muuten lämpimästi esim .lhj, .rar tai .arj pakkausmetodeja kun lähdetään ääntä puristaan, toi Zip pahojen huhupuheiden mukaan ei oikein hyvin sovellu siihen...

Tos jotain vertailuu (sitä oikeeta nyt ei löytyny tähän väliin) >Here<



Kiitti linkistä mut ton zipin tarkotus on lähinnä pitää noi filet samassa nipussa. Zip on senverran yleinen, kun XP tukee sitä ihan systeemitasolla, toisin kuin noita eksoottisempia tiedostomuotoja. Enpä muutenkaan tiedä karkottaako tällanen tiedostonjakelu jo valmiiks pientä kuulijakuntaa...



Ei tosiaan kannata tukee erikoisia formaatteja tuohon tarkoitukseen, kun silloin se kuulijakunta pienenee entista enemman. zip tuntuu olevan turvallinen ja varma metodi jaella matskua kun esim. Corporate firewallit blokkaa usein mp3 etc mediat mut zippia harvemmin. Rar on ihan kiva mut geneerinen peruskayttaja tuskin tietaa mika se on (paitsi etta ehka "sita waree jaetaan siina formaatissa"(ja monet corp. fw:t blokkaakin rar:t siksi)), arj on ollu obsolete vahintaan 7-8 vuotta ja lhj:ta tuskin moni muutenkaan tuntee. Zipista on vahiten vaivaa ja eniten etua, jos niin voi sanoo :)
Avatar
#7 • • Ana-- Guest



Mä yritin purkaa tota zippiä, niin se kävi herjaa jossain vaiheessa...5 biisiä se sai purettua, onkohan vika mulla? :confused: Tahtois kuulla koko paketin...



Ongelma on sun koneellas, koska hain ton duunikoneelle kotoa ja hyvin
purki & soitti... Onkohan lataus katkennut kesken? Filen koko on noin
100 megaa. Yritän jossain vaiheessa saada mp3-köntänkin tänne jotta
striimaajatkin voi kuunnella ^__^
Avatar
#8 • • Individual Guest



Mä yritin purkaa tota zippiä, niin se kävi herjaa jossain vaiheessa...5 biisiä se sai purettua, onkohan vika mulla? :confused: Tahtois kuulla koko paketin...



Ongelma on sun koneellas, koska hain ton duunikoneelle kotoa ja hyvin
purki & soitti... Onkohan lataus katkennut kesken? Filen koko on noin
100 megaa. Yritän jossain vaiheessa saada mp3-köntänkin tänne jotta
striimaajatkin voi kuunnella ^__^



Nyt kun kokeilin toisen kerran, niin johan toimi purku. Mikä lie härö eilen...
:)
Avatar
#9 • • Jukka I Guest
Kaikin puolin asiallista mäiskettä. Tuli elävästi mieleen tän vuoden Freeformit, sen verran tutun kuuloisia raitoja oli mukana.
Avatar
#10 • • A-E Guest
No nyt lähti sukat pöyrimään jaloista ja naapurit huutaa mulle loppu vuoden, kun tuli luukutettua tätä täysii. Todella asiallista musiikkia, jota kyllä kuuntelen mielelläni.
Avatar
#11 • • Lachesis Guest
Hyvää shittiä yleisesti sanoen. Ei tosin mitään kevyttä kuunneltavaa mielestäni, aika synkkä miksaus paria raitaa lukuun ottamatta. Yhessä keskikohdilla olleessa vaihdossa olin kuulevinani jotain fibaa, mut en enää löydä sitä, joten se siitä!
Avatar
#12 • • timppa^ Guest
Oon nyt yrittänyt imeä tuota jotain 5 kertaa ja joka kerta pätkäisee kesken kaiken tai saapuu perille korruptoituneena. Luovutan :(
Avatar
#13 • • Ana-- Guest

Oon nyt yrittänyt imeä tuota jotain 5 kertaa ja joka kerta pätkäisee kesken kaiken tai saapuu perille korruptoituneena. Luovutan :(



Höh. Pistän ton sulle vaik huomenna irkissä.
Avatar
#14 • • pie Guest
Hyvää pörinäähän tämä on. Valittamista en keksi.

Mieluiten näitä miksauksia latailis kokonaisina mp3:na .cue-tiedostolla varustettuna.
Avatar
#15 • • Gnizhak Guest
Tää on kyllä mainio miksaus, tosi äijää saundia olematta mitään hirveetä perustuuttausta. Miksaus on oikeesti pätevää, vaikka yks ihme rymistely tuolla keskivaiheilla oli, mut muuten soljuu kyllä hyvään tyyliin eteenpäin. Mä en oikeen diggaile noista pätkityistä mp3:sta, kun winamppi ei suostu millään soittamaan niitä ilman pätkäsyjä.

Serveri kyl takkus jonkun verran, mut tulihan se kuitenkin viidennellä yrittämällä. Kyllä tätä toistekin kuuntelee
Avatar
#16 • • crysaz Guest
Rumpu bassoa on soitetaan aivan liian vähän. Suurin osa ihmisistä soitttelevat jotain katu-usokottavaa progea...

Setti vaikutti oikein menevältä. Biisien vaihtuvuus on ehkä hiemaa nopea. Ei pääse kyllästymään, mutta se lemppari sujahtaa niin nopeasti ohi...
Avatar
#18 • • Timmo Guest
Tiukkaa kamaa ja biisit vaihtuu nopeasti. [oisko jossain muualla dnb-miksei, missä biisit vaihtuis yhtä nopeasti? alko kiinnostamaan]

Kiitoksia. :)
Avatar
#19 • • tumpsi Guest
Tosiaan, mukavan monta biisiä, ei turhan paljon junnausta yms.
tykkäsin, osaa 2 odotellessa.
8½/10
Avatar
#20 • • rjv Guest
Vihdoinkin p��ssy t�n nyt kuuntelemaan muutamaan kertaan, ja on kyll� kiva setti. Hyv�� selektiota ja biisit vaihtuu suhteellisen nopeasti niin pysyy hyvin mielenkiinto yll�. Tossa puoliv�lin j�lkeen on pari fibaa ja muutama vaihto hieman rikkoo tuota flowta, mutta muuten kyll� mukavan soljuva ja yhten�inen miksaus.

Mut teepp� toinen t�mm�nen, kiitos :-)

Timmo:
kantsii tsekkailla vaikka http://www.dsci4.com/forum ja sielt� mm. paul resetin, dj uiscen ja dreecnain miksauksia. tosin saattaa menn� v�lill� vähän polccajunkaksi noilla, mut joo :)

mut viel� iso k�si analle. lis�� t�mm�st� t�nne ok tattis jeps. :roll:

edit: ny nois mun skandeis kusee joku :(