ENJOY THE MUSIC-NOT DRUGS mielenosoitus/streetparty 29.05-04

21 posts, 2 pages, 3,707 views

Avatar
#1 • • Edited Club Såint Guest
YAD feat. Club SÅINT presents:

ENJOY THE MUSIC - NOT DRUGS (mielenosoitus/streetparty) @ Hki


Kokoontuminen Senaatintorilla la 29.05-04 klo 12.00, josta kulkue jatkaa päätapahtumaan!

DJ`S
- Jokke
- Kimik
- Tab
- Olli S
- Lbj
- Kari P
- Klabi
- Fine
- TommyDeeJay & UrmaZ (TDJ & UZ)
Avatar
#2 • • Individual Guest
Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta...
Avatar
#3 • • Ana-- Guest
Big up, oikeella asialla!
Avatar
#4 • • Peter Skogberg Guest
Pakko taas kirota, kun ei asu Helsingissä vaan Tampereella :roll:
Avatar
#5 • • axiom Guest

Pakko taas kirota, kun ei asu Helsingissä vaan Tampereella :roll:



No eihän se nyt mitään estä. Pendolino kulkee suuntaan jos toiseenkin :cool:.
Avatar
#6 • • Klabi Guest

Pakko taas kirota, kun ei asu Helsingissä vaan Tampereella :roll:



No eihän se nyt mitään estä. Pendolino kulkee suuntaan jos toiseenkin :cool:.



Juuri näin.

1h 27min, vai mitä se VR nyt mainostaakaan!!!!
Avatar
#7 • • Miccael Pop Guest
Siis mä kuulin että tuolla tapahtumassa ois jotain ilmapalloja täynnä ilokaasua joita jaetaan ilmaseks...Onko totta että tää on nyt siis se kannabiksen laillistamis mielenosotus...jos tää on se niin mä oon mukana...Big Up Dj Koroke (urmaZzzzZzZz :sleepy: )
Avatar
#8 • • Club Såint Guest

Siis mä kuulin että tuolla tapahtumassa ois jotain ilmapalloja täynnä ilokaasua joita jaetaan ilmaseks...Onko totta että tää on nyt siis se kannabiksen laillistamis mielenosotus...jos tää on se niin mä oon mukana...Big Up Dj Koroke (urmaZzzzZzZz :sleepy: )



Ilmapalloja ei järjestävätaho ikävä kyllä voi sponssata, vaikka kuinka mieli tekisi. Ja ei, tämä ei ole se kannabiksen laillistamis mielenosoitus, vaan ajamme aivan päinvastaista aatetta tällä tapahtumalla. Toivottavasti tämä sammutti tiedon janosi "Dear Miccael Pop"!
Avatar
#9 • • Miccael Pop Guest
Onks tää se landeille kyytii-haista vittu-jeesus pelastaa tapahtuma sitten???
Avatar
#10 • • Individual Guest

Onks tää se landeille kyytii-haista vittu-jeesus pelastaa tapahtuma sitten???



Hohhoijaa...
:sleepy: :sleepy:
Avatar
#11 • • Edited insertxox Guest
Ajankohta ei ole kovin hyvä, kun pitäis käydä noin 5 ihmisen ylioppilasjuhlissa.

Pitää vissiin syödä nopeasti "voileipäkakkuja" :D
Avatar
#12 • • anton Guest

..Kokoontuminen Senaatintorilla la 29.05-04 klo 12.00, josta kulkue jatkaa päätapahtumaan!



Tää alkaa olla jo pelkokerroin tasoista tavaraa! Polkka maraton: Senaatintorilta Kaapelille, aikaa 9h! :D
Avatar
#13 • • Edited Club Såint Guest

..Kokoontuminen Senaatintorilla la 29.05-04 klo 12.00, josta kulkue jatkaa päätapahtumaan!



Tää alkaa olla jo pelkokerroin tasoista tavaraa! Polkka maraton: Senaatintorilta Kaapelille, aikaa 9h! :D



Päätapahtuma ei suinkaa ole Kaapelitehtaalla, vaan aivan Helsingin ydinkeskustassa. Siirtymä taival on noin 30 min, ihmisten määrästä tietenkin riippuen!

TERVETULOA!
Avatar
#14 • • Retro Huggu Guest
Hitto pitäisikön heilahtaa mestoille? Mä kun en ole koskaan voinut sietää minkäänlaisia päihteitä...
Avatar
#15 • • Faini Guest
kahvilla selvitään :eek:
Avatar
#16 • • phanatic Guest

kahvilla selvitään :eek:



Jep. Joku toinen selvii pirillä. Mut onko kummallakaan asiaa "no drugs"-miekkariin?
Avatar
#17 • • Faini Guest
no mul on vähä pakko mennä :D :D
Avatar
#18 • • anton Guest

Päätapahtuma ei suinkaa ole Kaapelitehtaalla, vaan aivan Helsingin ydinkeskustassa.



Ja tämä päätapahtuma on sitten mikä?
Avatar
#19 • • Club Såint Guest
Päätapahtuma oli ehkä hieman väärä sanamuoto. Tarkoitamme "päätapahtumalla" tietenkin paikkaa X, missä DJ:t viihdyttävät meitä musiikillaan. Kyseinen musisointi alkaa siitä minne kulkue loppuu, noin klo 12.30!

TERVETULOA!
Avatar
#20 • • unik Guest
Damn!
Tämäkin vielä...eli huomenna siis paistaa aurinko and music will set you free!!!!