BRUTAALIA nyrkkipanotechnoa (150bpm)

8 posts, 1 page, 1,101 views

Avatar
#1 • • Edited trusti Guest
andreas kremer/dj amok-tyylistä mättöä tarjolla...
ehkä hivenen liikaa säröä :)

musta tää kicks arse, mutta ottakaa vaan luulot pois jos olen mielestänne väärässä.. mutta tehkää se hellästi, sillä kyseessä on nimittäin ihkaeka biisini :)


tästä

muutama hypähdys näemmä tullut äänittäessä... :mad:

edit: uudelleen äänitetty versio jaossa, lisäksi häröbreikkien käyttöä on vähennetty

edit: kompuroitu myös, ihan vitusti liikaa säröä alkuperäsessä
Avatar
#2 • • A-E Guest
Saundillisesti tää todellakin uppoaa tonne Andreas Kremerin, O.B.I.:n, Marco Remuksen ja Robert Natusksen suuntaan. Aika säröistä ja rankkaa mättöä. Ehkäpä jopa liian säröistä, kun ääni alkoi paikoin kuulostamaan siltä kuin olis ollu skobet paskana. Ja bpm oli mun makuun jo liian nopeeta, sitä voisi mun puolesta hieman tiputtaa alaspäin.

Kaiken kaikkiaan Trusti sun eka tuotos oli ihan ok ja kehityskelpoinen tuotos.
Avatar
#3 • • trusti Guest

Saundillisesti tää todellakin uppoaa tonne Andreas Kremerin, O.B.I.:n, Marco Remuksen ja Robert Natusksen suuntaan. Aika säröistä ja rankkaa mättöä. Ehkäpä jopa liian säröistä, kun ääni alkoi paikoin kuulostamaan siltä kuin olis ollu skobet paskana. Ja bpm oli mun makuun jo liian nopeeta, sitä voisi mun puolesta hieman tiputtaa alaspäin.

Kaiken kaikkiaan Trusti sun eka tuotos oli ihan ok ja kehityskelpoinen tuotos.



Kiitos kommenteista :) Biisi päivitetty
Avatar
#4 • • Diodi Guest
tämähän on oikein mainio, varsinkin jos ottaa huomioon että on ensimmäinen biisisi.
Avatar
#5 • • t.a.blomqvist Guest
maukasta pauketta. Säröä löytyy olan takaa ja hyvin paukkuvaa. Ei yhtään hullumpaa ensimmäiseks kokeiluks. Kaipaisin ehkä pikkasen enemmän vaihtelua/kikkailua... siitä vaan harjoittelemaan ja lisää kiitos
Avatar
#6 • • trusti Guest
kiitokset kaikille kommentoijille. luovan tauon jälkeen aion palata tähän ja kehitellä jotain pientä kikkailua/vaihtelua, yritän myös vähän hioa soundeja kohdalleen.

lisääkin saa kommentoida :)
Avatar
#7 • • 8PUS Guest
ei ihan threadinnimeä lunastanut i'm afraid.
ei oikee tippunu kovaa. ihan ok noin ensimmäiseksi
tuotokseksi, mutta jotenkin vähän enemmän
odotin :)
Avatar
#8 • • snt Guest
loistokamaa muuten mutta, tempoo vaan täytys laskee reilusti,
johonkin 140bpm maksimissaan
näin nopee kama ei vaan uppoo...