Aliens Vs Predator - the movie

91 posts, 5 pages, 8,647 views

Avatar
#41 • • Hempp@ Guest
Noniin,piti tuokin vielä päästä todistamaan...
Avatar
#42 • • DeaconX Guest
Mulla on ainakin korkeat odotukset. Anderson tunnustautuu sarjojen faniksi ja kertoo odottaneensa Alienia ja Predatoria samaan frameen 10 vuotta... itsellä samat fiilarit, kun näki lievästi pettymyksen tuottaneen Predator 2:n.

AvP pelinä on jumalattoman hyvin onnistunut, vaikken itse sitä ehtinyt pelailla kuin Alienilla (vaikka olen Predator-fani). Tunnelma toivottavasti välittyy myös leffaan, jonka Anderson TOIVOTTAVASTI klaaraa yhtä hyvin kuin Event Horizonin.

Yks asia mikä mua tässä häiritsee on ikäraja? Ei kai taas tehdä sellaista elokuvasovitusta kuin Mortal Kombat ja Resident Evil (K-15)???
Not yet rated, luki saitilla.. tietääkö joku paremmin?
Tällaista leffaa ei oo kyllä järkeä lähteä tekemään siistittynä pikkupoika-versiona... kun muistaa mitä jälkeä tuli mm. Aliensissa ja Predatorissa.

Right?
Avatar
#43 • • vartio Guest
mitä olen lukenut uutisia ja juoruja AVP-leffan saralta, niin mr.anderson
itse haluaa kovemman ikärajan ja leffapamput alemman. hieman
sama homma oli predator1:n kanssa, kun leffapamput halusivat
aivotonta äksönia ja alhaisen ikärajan, mctiernan sanoi "okei, mä teen"
ja teki mestariteoksen k18-ikärajalla.

eli ei auta muu kun odottaa.

kaikkihan varmaan muistavat tämän predator2:stä?:
[img]jotkut ovat sanoneet, että alienin vieressä vasemlal tuossa on predatorin pääkallo. mene ja tiedä. edit: kuvalinkkiolikin muuttunut. höh.[/img]
Avatar
#45 • • mark hamilton Guest
Ok.. tästä aiheesta on ollut netti keskustelua jo monta vuotta.. ja elokuvan tuleminen on ollut tiedossa jo aika kauan..

SPOILER:
Predatorit loivat alienit itselleen, koska halusivat itselleen kunnon vihollisen ja olentoja joita voivat metsästää.
Avatar
#46 • • vartio Guest

Ok.. tästä aiheesta on ollut netti keskustelua jo monta vuotta.. ja elokuvan tuleminen on ollut tiedossa jo aika kauan..

SPOILER:
Predatorit loivat alienit itselleen, koska halusivat itselleen kunnon vihollisen ja olentoja joita voivat metsästää.



melkomoista.

ja se alien-leffan kuollut muukalainen loi predatorit?
Avatar
#48 • • vartio Guest
www.avp-movie.com

pg13.jpg

maailmankirjat sekasin. kaikki alienit ja predatorit ovat olleet rated R
ja nyt kun pistää molemmat samaan on se sitten lapsillekkin sopiva.
Avatar
#49 • • Lachesis Guest



maailmankirjat sekasin. kaikki alienit ja predatorit ovat olleet rated R
ja nyt kun pistää molemmat samaan on se sitten lapsillekkin sopiva.



Pitäähän sitä päästä rahastamaan teinejäkin katsos!
Avatar
#50 • • vartio Guest
totta. tosta leffasta taitaa sittenkin tulla aika pikachu vs barney.

ihme kun joku terminaattori3 oli jenkkilässä R.
Avatar
#51 • • khatt Guest
Mulla se traileri ei kyllä kostuttanut pöksyjä, päinvastoin sai kelaamaan, että tuosta tulee yhtä aivoton tekele kuin Day After Tomorrowsta. Mikä on sinänsä ikävää, mutta onhan tän leffan perusidea jo niin kaukaa haettu että hyvälläkin käsiksellä ja ohjajalla kunnollisen leffan synnyttäminen on todellinen haaste. Tämän ohjaajan meriittejä taas ovat Resident Evil ja Mortal Kombat. Lisätään siihen vielä studioiden "penskoilta rahat pois" -meininki, ja keitos alkaa olla valmis. Vielä puuttuisi, että tämän ohjaisi Roland Emmerich...
Avatar
#52 • • DeaconX Guest
Ai että PG-13.

Tätähän mä v***u pelkäsin s**tana!
Arvatkaa ottaako pattiin.
Avatar
#53 • • J Raninen Guest
No niin. Kirvestä kaivoon vaan.. prkl, ja niinkun toi Anderson taas puhu tekevänsä vaikka mitä R-meininkiä.
Avatar
#54 • • vartio Guest
pitäs varmaan mennä koppiin matrixarskat päässä ja aloittaa puhe "mr.anderson ..."

mitä olen lukenut noita avp-fanisaitteja apinafiltterillä, moni
ehdottaa semmoista teoriaa, että nykypäivänä itse mestariteos,
Alien, olisi Rrän sijaan PG13 myös. Että nykypäivänä on ruudulla
enemmän väkivaltaa ja voimakkaita kohtauksia, että ikärajat
ovat melko laajoja.
Avatar
#55 • • Kalle Karvanen Guest
Vanha Universal studion konsepti: Jos yksi monsteri myy hyvin niin kaksi myy tuplasti. Tuskin tarvii hirveästi odottaa tältäkään leffalta. PG-13 ratetus lupaa vain pelkkää paskaa. Tehdään nuorillekin sopiva monsterileffa. Soundtrackillä soi varmaan uusin numetal.

Harmi sinänsä että menevät varmasti tämän kanssa ryssimään molemmat leffasarjat, joissa ollaan aiemmin liikuttu välillä klassikko-kelpo. Tietysti DVD:lle on sitten lupa odottaa sitä hurjempaa versiota jne jne, mutta teatteriversio pitää olla skideille sopiva että saadaan rahat pois.

Ps. Miksi muuten hehkutatte R-ratetusta, ihan hömppää sekin on. Kunnon mättö löytyy NC-17 nimikkeen alta ;)
Avatar
#56 • • J Raninen Guest

Ps. Miksi muuten hehkutatte R-ratetusta, ihan hömppää sekin on. Kunnon mättö löytyy NC-17 nimikkeen alta ;)


Joo, mut niisson se ongelma, ettei niistä kukaan saa tietää mitään, kun niitä ei saa missään mainostaa..
Avatar
#57 • • mark hamilton Guest

Ok.. tästä aiheesta on ollut netti keskustelua jo monta vuotta.. ja elokuvan tuleminen on ollut tiedossa jo aika kauan..

SPOILER:
Predatorit loivat alienit itselleen, koska halusivat itselleen kunnon vihollisen ja olentoja joita voivat metsästää.



melkomoista.

ja se alien-leffan kuollut muukalainen loi predatorit?



En tiedä sen kuollen "norsu" muukalaisen roolia alien vs. predatorissa mutta siellä se kumitelee ja pistää ainakin 1000 alienia sileeks tostavaan. Ja siinä on muitakin alienin kaltaisia mutta erinäköisä otuksia ja muitkin jotka yritää tehdä alieneista bioloogista aseta.
Avatar
#59 • • J Raninen Guest

http://www.apple.com/trailers/fox/avp/clips/


Juu, eipä ollu predatoreilla samanlaista uhkaavan tuntusta fyysistä olemusta, kuin Kevin Peter Hallin predatorilla. Olipa muuten harvinaisen heikko näyttelijäsuoritus tolla naisella, ei niin minkään valtakunnan ilmettä kasvoilla puoleen tai toiseen, vaikka naaman edessä hyppii ties mitä olioo väkivaltasissa aikeissa..
Avatar
#60 • • :t:c: : : Guest

Ok.. tästä aiheesta on ollut netti keskustelua jo monta vuotta.. ja elokuvan tuleminen on ollut tiedossa jo aika kauan..

SPOILER:
Predatorit loivat alienit itselleen, koska halusivat itselleen kunnon vihollisen ja olentoja joita voivat metsästää.



melkomoista.

ja se alien-leffan kuollut muukalainen loi predatorit?




Taitaa tää läppä (kuten koko leffa) juontaa kuitenkin juureensa vanhaan leffantekijoiden keskinäiseen kuittiin, missä predatorin kallo-alttarille (muistaakseni P II) heitettiin alienin kallo 'trophyks'. Siitä sitä ajatusta kai lähdettiin pyörittään ja 90-luvun puolivälissä mm. monissa kaveriympyröissä pelattiin GURPS järjestelmällä tälläsii järjestelyjä. Sithän siitä tulikin jo sarjakuvaa yms yms.

Huono juttu on vaan se, et kun noi tyypit 'hajoitetaaan' osiin ja tehdään hahmot, toisella on hävytön ylivoima (mut enpä sano kummalla ;D) :|

Mut tossa on kyllä perää et predatorit harrastaa 'urheiluna' tota muiden lajien metsästystä (hence teh human). Nää muut 'faktat' taitaa olla vaan muodostunut ympärille sitten myöhemmissä sarjakuvissa ja muuta. Mut nyt tulee kyl sellasta nördeilyy et mä lähden tästä syömään :D