Aliens Vs Predator - the movie

91 posts, 5 pages, 8,629 views

Avatar
#81 • • rewind Guest

Alien Resurrectionkin oli sitäpaitsi ok raina siihen asti, kun huonosti designattu, valkoinen ihmisalien astui ruutuun. Uskottavuus jäi siihen.



Loppu oli myös hauska. Avaruusalus jysähtää maapallon pinnalle ziljoonan ydinpommin voimalla ja porukka "juhlii" planeetan pelastumista.

Vai muistanko ihan väärin?
Avatar
#82 • • Tontsis Guest


Ja AVP pitää mun mielestä erottaa sekä Alien- että Predator-sarjasta.
Leffahan on lähinnä faneille tilaustyönä tehty jeejee-juttu. Itsekin odotin enemmän, mutten sentään liikoja.



Nimen omaan. Leffahan oli pelkkää jälkiruokaa. En mä usko, että ideana oli yhdistää kaikki aiemmat ja tulevat(?) Predator-/Alien-elokuvat yhteen tai antaa mitään selityksiä kyseisille elokuvasarjoille näin leikkimielisellä rainalla. Kyllä mä pidän jatkossakin Alien- ja Predator-pätkät ominaan, unohtaen AvP:n tarjoaman historiantiedon noiden otusten olemassaolosta Maassa.

Olihan leffaan haettu ihan mielenkiintoinen selitys tapahtumille, Predatorin kurinaa olisin jaksanut kuunnella enemmänkin eikä ihan jokainen läppä ollut huono. Erityisesti nauratti Predator-aseiden vertaaminen Mooseksen DVD-kokoelmaan ja tiedemiesten mukanaolon kyseenalaistaminen. :D
Mutta tämä jäi aika nopeasti tyypillisten Alien-kliseiden alle.. Alienilla ja päähenkilöllä on aina pärstät vastaikkain eikä se turvanjatke koskaan yletä lävistämään naamataulua vaikka sitä kuinka naksuttelee. Nähty.
Avatar
#83 • • trakkerterrorist Guest
Kävin yksin katomassa leffateatteri oli aika täynnä muistaakseni :) Toivottavasti tämä leffa ei ole huonoimmasta päästä muiden mielestä. Mulle jolle vampyyrit on pelottavampia kuin kuolaavat alienit. :scared: :hearts: :D
Avatar
#84 • • Tapsa Guest

Mulle jolle vampyyrit on pelottavampia kuin kuolaavat alienit. :scared: :hearts: :D



..niin.. ?
Avatar
#85 • • Juki54 Guest

Mulle jolle vampyyrit on pelottavampia kuin kuolaavat alienit. :scared: :hearts: :D



..niin.. ?



Etkö tajunnu? :D
Avatar
#86 • • Tapsa Guest

Etkö tajunnu? :D


Tarkistin vielä kerran, mutta en vieläkään tajunnut !
*Aivojen vajaatoimintailel* :confused:
Avatar
#87 • • mark hamilton Guest
Alijannut versus Spy vs. Spy

Joo pätkiä oon kattonu.

Jontekin tunuu että alien elokuvat on nyt pilattu. Predator elokuvaan verrattuna elokuva on parempi kuin edeltäjät
Avatar
#88 • • Juki54 Guest

Etkö tajunnu? :D


Tarkistin vielä kerran, mutta en vieläkään tajunnut !
*Aivojen vajaatoimintailel* :confused:



et ollut ainut.
Avatar
#89 • • mark hamilton Guest
Kutsuin kerran naapurin kauhukakaraa Ailansiksi kun sen nimi oli anssi.
Avatar
#90 • • DeaconX Guest
No nysse tulee DeeVeeDeelle, tietääkö kukaan tuleeko tästä joku hypereditio jossa olis muutakin extraa ku trailereita Van Dammen leffoista?

Eli onko tulossa Director's Cut??
Avatar
#91 • • rewind Guest

Eli onko tulossa Director's Cut??



DVD Times: The DVD offers both the theatrical cut (100:44) and an extended cut (102:07) where the only difference is an extended opening sequence.

Voi olla että Fox rahastaa vielä jollain myöhemmin julkaistavalla SE:llä, mutta mitään varmaa tietoa ei ole.