Van Helsing

16 posts, 1 page, 2,334 views

#1 • • okiru Guest
Herranjumala sentään! :panic:

Näin huonoa leffaa ei ole tullu nähtyä pitkiin aikoihin. Karmeet näyttelijät, hemmetin klisheinen ja tylsä käsikirjoitus. Leffaa meninkin tsekkaan sillä asenteella etten odota siltä mitään. Kapaisinkin lähinnä juuri sitä tyhjänpäiväistä äksöniä. Sitä se ei minulle tarjonnut.

Leffan kohokohtia:

-Valkyyrien isot tissit.
-Pari kohtaa, jossa pelästyi kunnolla = pystyin sinnittelemään loppuun saakka nukahtamatta.

Vinkki niille, jotka ajatelleet mennä katsomaan: säästä rahasi tai sijoita ennemmin Jalluun.
#2 • • Bio Guest
joo.. kävin myös kattoos.

oli se aika naurettava leffa, mut riittää jos jättää aivot narikkaan ja menee kattoo tätä leffaa.. lopussa oli hyvä kun ihmissusi antoi draculalle turpaa
muutaman kerran sai kyl säikähtää :scared:

mut sit taas, en oo nähny parempiakaan leffoja ROTK:n jälkeen
#3 • • Yallu Guest
Huippu leffa, en oo pitkään aikaan nauranu näin paljon!
Näyttelijät olivat loistavia, vaatii nimittäin paljon että osaa näytellä huonoa näyttelijää. Lisäksi jotkin kohtaukset oli näytelty ja kirjotettu niin huonosti että sen oli pakko olla tahallista. PAKKO.

Olihan se... :panic:
#4 • • HardS Guest
en tajua miks ihmiset tukee näitä :D kuulin tänään radiosta juonen ja hohhoijaa :D
#6 • • k1mm0 Guest
haluun ehdottomasti nähdä tän. kyl sen nyt tietää,
että ihan aivotonta skeidaa tulee... mutta ainakin
se näyttää kivalta. sitäpsitsi vampyyrit ja
ihmissudet on aina ihan kunkkkuja!!

k_one -> vampire hunter d kyl rokkaa!!
mut ehkä toi olisi ennemmin kopioitu van helsing-animesta...
#7 • • ruoho Guest
luin myös hohdon arvostelun jossa se sai 1:n tähden ja juttu siitä riitti mulle siitä elokuvasta, "Jos elokuvalta taas ei odota mitään muuta kuin aivotonta toimintaa, Van Helsing on oikea valinta. Tällöin edes elokuvan historialliset kehykset eivät haittaa, koska rotkoihin putoavat hevosvankkuritkin räjähtävät näyttävästi." ;) eipä tarvi katsoa.
#8 • • Transistor Guest
Lähdin kaverin seuraksi tätä katsomaan, ja osasin vähän jo odottaa mitä tuleman pitää, mutta... :hah: Sanaton!
#9 • • Homegrove Guest
Taidan jättää väliin. :D
#10 • • insertxox Guest

k_one -> vampire hunter d kyl rokkaa!!
mut ehkä toi olisi ennemmin kopioitu van helsing-animesta...

Katos en ole kuullu anime versioista.
Vois kyl katsoa mieluiten sen kun leffan.
#11 • • Epyx Guest

koska rotkoihin putoavat hevosvankkuritkin räjähtävät näyttävästi."

Tää oli kyllä paras läppä koko leffassa!Ei mutta olihan toi aivan pelottavan huono leffa...mutta enpä siltä kyllä yhtään sen enempää odottanut
#12 • • J-P Guest

...riittää jos jättää aivot narikkaan ja menee kattoo tätä leffaa..

No ei kyllä riittänyt. ajattelin, että kyseessä on kiva ja harmiton mätkin-hirviötä-leffa, mutta siis helvetti sentäs, tää oli NIIN paska, ettei mitään rajaa. tylsä, huonosti näytelty (varsinkin se nais"pääosa") täynnä paskaa ja ripulia. sen sijaan, että olisi edes vähän valotettu hahmojen "historiaa", heiteltiin vain merkityksettömiä sivuhuomautuksia "voisit antaa tuon sormuksen takaisin" tyyliin.

siis aivan VITUN paska.

tein pyhän lupauksen leffan jälkeen: kyseisen ohjaajan leffaa en mene enää IKINÄ katsomaan. muumio oli aivan hirveä (paluuta en ole onneksi edes nähnyt) ja tämä roina. ammattitaidottomin ohjaaja ikinä. ed wood:kin on lahjaakkaampi. :)

yhteenveto: jos haluat tuhlata rahasi tällaiseen, anna mulle puolet lipun hinnasta, paskannan sun käteen ja molemmat ovat tyytyväisiä. :)
#13 • • timppa^ Guest
Tuskinpa mun tarvii sen kummempaa syväluotausta tästä suorittaa. Kaikki on sanottu, paitsi tämä: tää oli ihan ylivoimaisesti paskin elokuva mitä oon ikinä nähnyt.
#14 • • trusti Guest
TOISEKSI PASKIN JA IDIOOTTIMAISIN LEFFA MITÄ OON NÄHNYT.

PASKIN ON TAISTELUKENTTÄ MAA.

sori capsit :)
#15 • • kimitys Guest
no olihan siinä räjähtävässä hevoskärryssä räjähteitä/pommi?
näyttelijät oli paskoja joo mut oli mun mielestä ainaki ihan kiva kattoa tätä. ihan kivoi kohtii. ihan kivoi efektei. just jees :D

en odottanu mitään enkä muutenkaan jaksa olla mitenkään ylikriittinen leffoja kohtaan. ihan sama, viihdettä vaa :P
#16 • • k1mm0 Guest

Katos en ole kuullu anime versioista.
Vois kyl katsoa mieluiten sen kun leffan.

en ole sitä itse nähnyt. enkä kyllä tiedä, että
onko sillä mitn yhteistä ton amerikka-leffan
kanssa... muutaku nimi.

aika monta osaa tossa animessa kuitenkin on...
ainakin filmifriikistä pitäisi löytyä, jos kiinnostaa.