Veroehdotus: mätkyjä vai palautuksia?

312 posts, 16 pages, 167,094 views

#81 • • bulk Guest
Jäin valtiolle velkaa 2,92e. Ei peritä.

:D
#82 • • Remotion Guest
ei mulle oo mitään tullut...
#83 • • LyoN Guest

Pistäkää paremmaksi: 1148,50 euroa palautuksia :excellent:

Joo mä voin laittaa paremmaksi: 2260 euroa mätkyjä!!! Että repikää siitä perkele :angry: :mad: :angry: :mad:
#84 • • JussiS Guest

Joo mä voin laittaa paremmaksi: 2260 euroa mätkyjä!!! Että repikää siitä perkele :angry: :mad: :angry: :mad:

nohnoh. jotta saa noin paljon mätkyjä, pitää myös ansaita ihan kohtuullisesti ;)
#85 • • A-E Guest
530 euroa palautuksia :hearts: :happyroll: :excellent:
#86 • • osm Guest
353e mätkyjä, eli multa on turha tulla pummimaan kaljoja. :D
#87 • • Daniel Braun Guest

Ja tuollaisen mätkysumman jälkeen herääkin kysymys että mitkäs ne vuositulot olivatkaan? :D
Ei näillä palkoilla tommosta mätkysummaa saa kokoon, jollei nyt tietysti jätä veroja lähes kokonaan maksamatta...
#88 • • trusti Guest
129,93e palautuksia
#89 • • Kate Guest
Palautuksia vähän päälle 720 euroa....olis voinu tulla enemmänkin :hah:
#90 • • sauce Guest
tuli 14.45e. sillä käy elokuvissa ja ostaa karkit.

sinäänsä on hiukan huolestuttavaa että kokoajan tulee joka vuosi vähemmän takasin. viimevuonna se oli vielä 150e, sitä edellisenä muistaakseni ~250e...
#91 • • innae Guest
675e palautuksia :happyroll:
#92 • • willer Guest
posti toi tänään lapun: palautuksia 310 egee. Tähän asti maksanu varmaan joka vuosi. :happyroll:
#93 • • pie Guest
tulihan se verokarhun kirje vihdoin, palautuksia parisataa tulossa. kyllä noille aina käyttöä keksii.
#94 • • valo Guest
99,12 euron mätkyt... : / Pitäis viel ilmoittaa lisää tohon verotukseen eli summa saattaa vaik kasvaa... Noh, toisaalta eka kerta ku joudun maksamaan, ennen oon aina saanu palautuksia :)
#95 • • JsL Guest
308 takas jeje.
#96 • • Saint Guest
Meinasin heittää vahingossa veroehdotuksen roskiin.. kannatti avata
751 euroo tulee jouluna.
#97 • • anco Guest
Tuli n. 400 e joululahjarahaa..
#98 • • Remotion Guest
joku 350 egee palautuksia, mut huom tohon tipahtaa lisää sit sen n. 3000e asunnon ja työpaikan välisiä kulukorvauksia! :eek: :D :cool:

KÖYHÄT KYYKKYYN JA V#TUN KÄYHÄT KYLJELLEEN! :crybaby: :hah:
#99 • • Remotion Guest

Pistäkää paremmaksi: 1148,50 euroa palautuksia :excellent:

Jos mun paperi menee tollasena läpi niin mä nokitan teidät aika mukavasti! :roll:
#100 • • Ana-- Guest
Mul ei oo tullu minkäännäköstä veroehdotusta tässä viimeaikoina.. Millon
sen pitäisi tulla? Alkaa vähän hirvittämään jo..