Jääkiekko ehdottomasti.
Molempia lajeja nuorena n. 10v pelanneena, muistan lätkästä saamani fiilikset paljon parempina. Mielenkiintoista asiasta tekee vielä se, että jalkapallojoukkueemme oli suomen ehdotonta eliittiä (mm. 3 SM-hopeaa) kun taas lätkää pelasin enemmän tai vähemmän puulaakitasolla. Jotenkin
Moi sixtus, täytyy myös muistaa, että kyseessä oli todellakin pikkujunnujen pelit tuohon aikaan eikä varsinaisesta SM-mestaruudesta / eliitistä voinut mainitsemasi seuran tai pelaajaringin kohdalla puhua ollenkaan (pelattiin vielä tuohon aikaan samassa joukkueessa). Toinen huomionarvoinen seikka suhteessa nautintoon ja fiiliksiin on myös kunkin pelaajan saama peliaika ja kohtelu joukkueessa..
Joo totta puhut. Mutta tolla menestymisellä viittasin vaan sen mukana tuomiin fiiliksiin. Kyllä mä ainakin olin aina ihan täpinöissä kun pudotuspelit SM-skaboissa alko, mitään vastaavaa en lätkässä kuitenkaa saavuttanut. Ja ekoja kertoja ku oltii loppuottelussa (oisko ollu kisat sillon varkaudessa??) niin pääsin vielä pelaamaan kaikki pelit jossen ihan niin melkein kokonaan :) Ja taisinpa tuikata vielä pari maaliakin puolivälierissä TPS:ää vastaan kun piestiin ne 5-1 :happyroll: Hienoja muistoja mut ei silti lätkästä saamien veroisia.
Ja oikeessa oot myös varmaa siinä että mun viimene fudisvuosi on varmaa hapattanut muistoja jonkin verran..