Rosa Meriläinen, aikamme sankaritar

90 posts, 5 pages, 14,217 views

Avatar
#61 • • Elvish Guest

-sit uutislehti 100 kysyy: "pitäiskö konemusiikki kriminalisoida"?


Onks tää ihan oikeesti ollu siel joskus :eek:



ei kai sentään.. se oli vaan ajatusleikki, että mitä ne seuraavaksi keksivät.. ;)
Avatar
#62 • • serotonot Guest

Caitsu tuossa aikaisemmin kävi jo ilmi että Peterin juttu oli sarkasmia. :D



Missä kohdassa toi tapahtui? Multa meni ainakin ihan ohi. Et kai tarkoita sitä anan oletusta siitä että se oli sarkasmia?
Avatar
#63 • • serotonot Guest

Vittumää äänestä ikinä Vihreitä. Tai ainakaan ketään alle 50-vuotiasta puolueen edustajaa.

Edes Suomen kansanedustaja voisi kunnioittaa Suomen lakeja.



Mites suhtaudut sitten ihmisiin jotka ovat tehneet esim talousrikoksia tai vaikkapa ahdistelleet jotakuta seksuaalisesti ja ovat silti olleet sen jälkeen eduskunnassa?
Avatar
#64 • • Hempp@ Guest
Minua ärsyttää tässä jutussa se jumalaton mediarummutus.
"VOI LUOJALOLXIITOHMYGOOD! joku käytti HUUMEITA (joskus)"

Hirveä haloo,ei tämä Suomi mikään onnela ole ollut muutamaan vuoteen.

Eikö ihminen saisi olla rauhassa,ainakin minä olen ihmetellyt miltä ihmisestä tuntuu kun menee tekemään jonkin virheen ja sitten parisenkymmentä vuotta porukka kuiskuttelee "Kato,siinä on se huumausainerikollinen" vaikka rikos ei olisi mikään maailman hirvein.

Keskittyisi tuo paskajournalismi vaan siihen Nykäsen Mattiin ja seksigallupeihin.
Avatar
#65 • • JussiS Guest
Suomi ei sit näköjään oo vieläkään kypsä vapaalle ja kiihkottomalle huumausainekeskustelulle.
Avatar
#66 • • Mrrshan Guest

Caitsu tuossa aikaisemmin kävi jo ilmi että Peterin juttu oli sarkasmia. :D



Ainakin Anan mielestä. Peteriltä on kyllä aikasemminkin tulllut vastaavanlaista kommenttia.
Avatar
#67 • • Hexe Guest

Mitähän tuo Rosa tuolla "paljastuksellaan" hyötyi...
Jos sillä on joku hyvä syy tuolle, niin OK jos vaan jonkun hyvän asian puolesta kertoi tuon, mutta itte en haluais mun maata "johtamaan" niin tyhmää tyyppiä kun Rosa, joka ilman mitään syytä vain tuhosi uransa...



Miten niin tyhmä, onko se tyhmyyttä jos on avoin eikä salaile asioita?

Sä voit jatkossa äänestää jotain Saarikangasta ja Lasse Lehtistä, et ilmeisesti muuhun pysty...



Äläsny suutu siellä... :excellent:

En mä tuomitse. Mutta jos laki sanoo että tuo aine on laitonta, sitä ei saisi käyttää ja varsinkin noi eduskuntalaiset ja muut on tyyppejä joiden pitäis näyttää esimerkkiä... Ja tuskimpa mitkään vanhemmat kansalaiset tuota hyväksyy koska lehdet puhuu romahduksesta sunmuusta... Ja kohuhan siitä tulisi jos Rosa saisi pitää paikkansa eduskunnassa...

Oma mielipiteeni on että jokanen saa käyttää mitä vain, missä vain, miloin vain kunhan siitä ei ole muille haittaa...

Mut enpä olis sanonut samoin... Tosin kaikilta sitä lipsahtaa jotain joskus, Rosan epäonneksi huonoon paikkaan...
Avatar
#68 • • Edited Peter Skogberg Guest


Ja tolla sarkasminymmärtämiskyvyllä tulee netissä hyvin toimeen :P



:D Meni näköjään multa ohi. Olen saanu Peteristä vaan niin konservatiivisen kuvan, että aattelin ton voivan olla hyvinkin totta ;)



No se oli vähän fiftyfifty :) (edit: siis puolisarkasmia)...

Periaatteessa olet aika lailla oikeassa tuossa konservatiivisuushommassa... Vihreät on (tai ainakin on ollut tähän asti) ainoa puolivasemmistolainen puolue, jota voisin kuvitella äänestäväni... Mielestäni pitäisi olla olemassa jotain sellaista, kuin 'oikeistovihreät' tai jotain...
Avatar
#69 • • Peter Skogberg Guest

Vittumää äänestä ikinä Vihreitä. Tai ainakaan ketään alle 50-vuotiasta puolueen edustajaa.

Edes Suomen kansanedustaja voisi kunnioittaa Suomen lakeja.



Varajeesus hei, meinaatko pidättää 1.5 miljardia ihmistä?



En, vaan haukkua heitä tyhmiksi :winkwink: :) ...

Mistäköhän tuokin '1,5 miljardia ihmistä'-"tilasto" on otettu?

Tehnyt varmaan sama tyyppi, joka väittää 20 prosenttia ihmisistä olevan homoja :) ..
Avatar
#70 • • Peter Skogberg Guest

Suomi ei sit näköjään oo vieläkään kypsä vapaalle ja kiihkottomalle huumausainekeskustelulle.



Hyvä :D
Avatar
#71 • • Peter Skogberg Guest

Vittumää äänestä ikinä Vihreitä. Tai ainakaan ketään alle 50-vuotiasta puolueen edustajaa.

Edes Suomen kansanedustaja voisi kunnioittaa Suomen lakeja.



Mites suhtaudut sitten ihmisiin jotka ovat tehneet esim talousrikoksia tai vaikkapa ahdistelleet jotakuta seksuaalisesti ja ovat silti olleet sen jälkeen eduskunnassa?



Noi jututhan on ihan okei.

No siis, kyllähän ne ovat vakavia rikoksia... Mutta silloin, kun otsikoissa luki näistä rikoksista, niin minkä takia Platinumiin ei tullut niistä topikeja?

Kysyt varmaankin, pidänkö mainitsemiasi rikoksia saman vertaisina, kuin tätä Meriläisen juttua. No, jos joku kansanedustaja kavaltaisi minulta rahaa, kun olen 35-vuotias ja olen säästänyt ostaakseni omakotitalon, niin se kyllä vituttaisi aika mielettömästi. Jos joku kansanedustaja (esim. Tony Halme :D ) yrittäisi raiskata minut, niin sekään ei kyllä tuntuisi kivalta.

Muta jos tulevaisuudessa lapseni kuulee joka paikasta, että pilvenpoltto on 'sallittua' puhaa, kansanedustajatkin tekee sitä, kaikki tekee sitä, siitä ei ole mitään vahinkoa, ja hän kokeilisi sitä, niin kyllä se vituttaisi eniten. Juuri tämä tulevaisuus tässä eniten pelottaa...
Avatar
#72 • • Kosmonaut Guest


Ja tolla sarkasminymmärtämiskyvyllä tulee netissä hyvin toimeen :P



:D Meni näköjään multa ohi. Olen saanu Peteristä vaan niin konservatiivisen kuvan, että aattelin ton voivan olla hyvinkin totta ;)



No se oli vähän fiftyfifty :) (edit: siis puolisarkasmia)...

Periaatteessa olet aika lailla oikeassa tuossa konservatiivisuushommassa... Vihreät on (tai ainakin on ollut tähän asti) ainoa puolivasemmistolainen puolue, jota voisin kuvitella äänestäväni... Mielestäni pitäisi olla olemassa jotain sellaista, kuin 'oikeistovihreät' tai jotain...



No niin, sitä aattelinki :) Kun katsotaan tuota sun dj's and artist -esittelyä:

Ei pidä: Huumeidenkäyttäjistä -- tupakan laillisuudesta, totaalikieltäytyjistä -- pummeista jotka ei hanki töitä -- useimmista vasemmistopuolueista

Politiikka: Kokoomus, Keskusta ja Vihreiden oikea siipi rokkaa


Ja tuo vihreät on kieltämättä aika hankala puolue. Vielä viimeisenä vaalipäivänä (siis maalisvaaleissa) kävin tsekkaamassa Ville Niinistön kotisivut, mutta siltä paljastukin sitte sellasia arvoja mistä en ite pidä (esim. pakkoruotsin puolesta), joten ääni meni niinkuin alunperin pitikin, eli Vasemmistoliitolle duunarisiivelle ;)
Avatar
#73 • • Gnizhak Guest


Muta jos tulevaisuudessa lapseni kuulee joka paikasta, että pilvenpoltto on 'sallittua' puhaa, kansanedustajatkin tekee sitä, kaikki tekee sitä, siitä ei ole mitään vahinkoa, ja hän kokeilisi sitä, niin kyllä se vituttaisi eniten. Juuri tämä tulevaisuus tässä eniten pelottaa...



Noniin, mitäs sit kun se kersa kolmetoistakesäsenä kuulee kavereiltaan et alaikäsenä dokaamisessa ei oo mitään pahaa, kaikkihan sitä tekee. Varmaan vituttaisi. Mut sekin tilanne on ihan normaali, ja vähintään yhtä haitallista touhua. Ainiin ja monenkohan puolueen listalta löytyy kansanedustaja, joka ei viinaan koske. Ja joka ei ois dokannu ekoja kännejään alta 18 vuotiaana. Kannattaa kuitenkin aina suhteuttaa noita juttuja.

Mut siis mun mielestä Rosa Meriläinen teki vaan vitun tyhmästi lipsauttaessaan moisen lausunnon. Tässä maassa kun on ihan turha kuvitella kannabiskeskustelun etenevän mihinkään suuntaan. Takapakkia otettiin taas kun keltanen lehdistö vallotti taas kansan sydämet Rosan romahduksella.


P.S. Kieltolaki takaisin, maito viinakauppoihin jne.
Avatar
#74 • • Peter Skogberg Guest

Noniin, mitäs sit kun se kersa kolmetoistakesäsenä kuulee kavereiltaan et alaikäsenä dokaamisessa ei oo mitään pahaa, kaikkihan sitä tekee. Varmaan vituttaisi. Mut sekin tilanne on ihan normaali, ja vähintään yhtä haitallista touhua. Ainiin ja monenkohan puolueen listalta löytyy kansanedustaja, joka ei viinaan koske. Ja joka ei ois dokannu ekoja kännejään alta 18 vuotiaana. Kannattaa kuitenkin aina suhteuttaa noita juttuja.



Siis jotkut kansanedustajat ovat alle 18-vuotiaita? Ja rikkovat lakia juomalla alaikäisenä?

Olikos alkoholi laillista?

Ja tuo haitallisuusjuttu on vain myytti, joka on sekottunut totuuteen. Suuremman luokan kusetusta...
Avatar
#75 • • Gnizhak Guest


Siis jotkut kansanedustajat ovat alle 18-vuotiaita? Ja rikkovat lakia juomalla alaikäisenä?

Olikos alkoholi laillista?

Ja tuo haitallisuusjuttu on vain myytti, joka on sekottunut totuuteen. Suuremman luokan kusetusta...



Siis mun pointti nyt meni vähän ohi sulta näköjään. Pointti oli lähinnä se et on turha lähteä moralisoimaan jotain kansanedustajaa. Jos voit väittää ettet ole rikkonut mitään lakia, ikinä; saat vaahdota asiasta. Muuten et ole Meriläistä yhtään parempi antamaan lausuntoa. Edelleenkään, Meriläisen teko ei ole millään tavoin puolusteltavissa. Mutta kun Halmetta ei erotettu, tuolla teolla ei ole mitään merkitystä enää. Sama se on mun mielestä onko teko tapahtunut vuosi sitten vai 10-vuotta sitten, yhtä laitonta se sillonkin tais olla. Yhtä rehellinen silti, istut sitten hallituksessa, tai koulun penkillä. Varsinkin jos asenteet eivät ole muuttuneet tippaakaan.

Ainiin, ja tiedoksi, etanoli on vaarallinen myrkky. Kaiken järjen mukaan sen myynti pitäisi kieltää samoin periaatteiden kuin kannabiksen.
Avatar
#76 • • bulk Guest


P.S. Kieltolaki takaisin, maito viinakauppoihin jne.



*full repeäminen* :hah:
Avatar
#77 • • Peter Skogberg Guest


Siis mun pointti nyt meni vähän ohi sulta näköjään. Pointti oli lähinnä se et on turha lähteä moralisoimaan jotain kansanedustajaa. Jos voit väittää ettet ole rikkonut mitään lakia, ikinä; saat vaahdota asiasta. Muuten et ole Meriläistä yhtään parempi antamaan lausuntoa. Edelleenkään, Meriläisen teko ei ole millään tavoin puolusteltavissa. Mutta kun Halmetta ei erotettu, tuolla teolla ei ole mitään merkitystä enää. Sama se on mun mielestä onko teko tapahtunut vuosi sitten vai 10-vuotta sitten, yhtä laitonta se sillonkin tais olla. Yhtä rehellinen silti, istut sitten hallituksessa, tai koulun penkillä. Varsinkin jos asenteet eivät ole muuttuneet tippaakaan.

Ainiin, ja tiedoksi, etanoli on vaarallinen myrkky. Kaiken järjen mukaan sen myynti pitäisi kieltää samoin periaatteiden kuin kannabiksen.



Siis tuo minun viestini oli suurimmaksi osaksi huonoa läpänheittoa, mutta minun pointtini oli, että nyt ei ole kyse siitä, kuka rikkoo lakia, vaan siitä, missä virassa oleva ihmnen rikkoo lakia. Tässä tapauksessa on kyse kansanedustajana toimivasta henkilöstä.
Avatar
#78 • • drS Guest

Esim autolla punasia valoja päin ajaminen?



esim.
Avatar
#79 • • osm Guest

Siis tuo minun viestini oli suurimmaksi osaksi huonoa läpänheittoa



Ehkä kannattaisi vähentää tota huonoa läpänheittoa kun et itsekään taida olla ihan varma ootko tosissas vai et? ;)
Avatar
#80 • • Peter Skogberg Guest

Siis tuo minun viestini oli suurimmaksi osaksi huonoa läpänheittoa



Ehkä kannattaisi vähentää tota huonoa läpänheittoa kun et itsekään taida olla ihan varma ootko tosissas vai et? ;)



No tarkemmin: vika rivi ei ollut läppää, mutta sitä edeltävät olivat typerää ivailua, huomaa varmaan kysymysmerkeistä ja typeristä kysymyksistä :happyroll: .

edit: ja Quottaamasi lause jatkui vielä kauan, ja mielestäni jatko muutti lauseen merkityksen täysin. Tuo quottaamasi sananhelinä olisi itseasiassa pitänyt jättää kokonaan pois...