90 posts, 5 pages, 15,279 views
.. kaikki kolme viimisintä postausta ..
Niin ja sitä vielä että ku suomalaiset on muutenkin tunnettua juoppokansaa, monet kansalaiset ja kansanedustajatkin käyttävät viikottain (toiset päivittäin) alkoholia, niin tuskin joku vuoden takainen kannabiskokeilu on MITÄÄN siihen verrattuna.
No ehkä ne just siksi onkin niin tyhmiä, etteivät tajua sitä kun on jo kaikki aivosolut juotu..
(ja jaksavat juoruta tyhmistä näkemättä metsää puilta)
Vittumää äänestä ikinä Vihreitä. Tai ainakaan ketään alle 50-vuotiasta puolueen edustajaa.
Edes Suomen kansanedustaja voisi kunnioittaa Suomen lakeja.
Tai ainakaan ketään alle 50-vuotiasta puolueen edustajaa.
Tai ainakaan ketään alle 50-vuotiasta puolueen edustajaa.
Tolla mentaliteetilla saadaankin sellaista politiikkaa mitä palvelee nuoria.
Just my 50 cents :)
onko sulla jotain salattavaa kun tunnut ottavan ton jutun kovin henkilökohtaisesti? ;)
Ja tolla sarkasminymmärtämiskyvyllä tulee netissä hyvin toimeen :P
Mitähän tuo Rosa tuolla "paljastuksellaan" hyötyi...
Jos sillä on joku hyvä syy tuolle, niin OK jos vaan jonkun hyvän asian puolesta kertoi tuon, mutta itte en haluais mun maata "johtamaan" niin tyhmää tyyppiä kun Rosa, joka ilman mitään syytä vain tuhosi uransa...
hieno asia muuten että mtv3 meni myös
mukaan tuohon paskanjauhantaan. tosi
asiallista toimintaa.
itte en haluais mun maata "johtamaan" niin tyhmää tyyppiä kun Rosa, joka ilman mitään syytä vain tuhosi uransa...
Koska viimeksi poltit pilveä?
On siitä jonkin verran aikaa... mä en tykkää pilvestä, siitä olosta, mikä siitä tulee, mutta ei siitä nyt ole vuotta kauempaa, kun olen jossain bileissä polttanut vähän.
- - -
Haastattelun päätyttyä Rosa tyhjentää tuoppinsa ja harmittelee nauhurin ulottumattomissa kannabislausuntoaan "jos se päätyy lehteen, millään muulla ei ole väliä".
maikkarin toimittajan oli luonnollisesti pakko kysyä eräältä kerrostalopalon uhrilta suurinpiirtein näin: 'teiltä on juuri palanut koti ja koko omaisuus näin joulun alla, miltäs nyt tuntuu?'
"Halme haluaa vihreät huumetesteihin" (IS) Siis mitä vittua, itehän se jäi kiinni pöhiksestä ym.