On tullut voitettua mestareiden liiga 4 kertaa muistaakseni ja UEFA cup kerran tai pari. Rahaa hankintoihin mulla tällä hetkellä vain 9 miljoonaa ja palkkaa saan tarjota max. 5250 puntaa/viikko.
Eikö nuo summat ole kasvanut vaikka olet tienannut ?.
Todella hitaastihan nuo nousee. Ennätysmyyntini, pakki Valenciaan 9700000£ :D ei myöskään kohottanut käyttövarojani.
Tässä on mun mielestä yksi championship managerin ongelmista, eli talous ei ole kuitenkaan täysin omassa hallussa. Mun mielestä pelissä pitäisi saada säätää hinnat lipunmyynnistä fanituotteisiin ym, saisi päättää stadionin laajennuksista, pelaajabudjetista ym.. Nythän on tulossa uusi CM (jollain eri nimellä), mutta en tiedä onko noita muutoksia siinä pelissä.
Emme olekkaan omistajia, olemme vaan managereita ja saahan noilta anoa lisää fyrkkaa ja stadionin laajentamista. :D
Vaikka en huijausjuttuja, editointeja tai muuta sellaista olekaan käyttänyt, yhden asian minä olen tuolla Darlingtonilla editoinut. CM:ssä on sellainen bugi (ominaisuus?) että pikkujoukkue ei pysty koskaan rakentamaan isoa stadionia. 20 vuotta valioliigassa, kymmenisen mestaruutta, monta eurovoittoa jne mutta johtokunta ei vain anna rakentaa yli 20000:n tuhannen katsojan stadionia. Jok'ikinen liigakotiottelu on loppuunmyyty, mutta koska FA- ja liigacup-otteluita ei katso ikinä kukaan pysyy vuotuinen katsojakeskiarvo siinä 18000:ssa, eikä se riitä johtokunnalle. Sama juttu jok'ikisellä pikkujoukkueella jolla olen pelannut. Mielestäni kuitenkin oikeassa elämässä tuollaisessa tilanteessa rakennettaisiin uusi stadioni, joten olen välillä tehnyt niin että editorilla suurennan katsomoa (ja vähennän tietysti hirmu kasan rahaa, viimeksi 50 miljoonaa puntaa).
Aika omituinen juttu. Finnair-stadion, siis tuo mihin mahtui pelin alussa jotain 11000?vetää tällä hetkellä vajaat 60000 katsojaa. :D Enkä ole edes joutunut anomaan.
77 mestaruutta putkeen
Ei niitä ollutkaan ku 73, nyt 74.
Omituisuuksia:
Henkilökuntaa etsiessäni löysin 97-vuotiaan Skotin, jolla oli vielä pelaaja-arvotkin. 4000£ viikossa pyys pelaajasopimukseen. Jätin väliin.. :D :D :D
Toinen hauskuus on noi tuomarit, jotka pysyy edelleen mukana esim. Dick Jollilla varmaan ikää jotain 150 mutta edelleen viheltelee. :D :D