Remotion - Trancients [trance]

4 posts, 1 page, 834 views

Avatar
#1 • • Remotion Guest
Remotion: Trancients

trancientsweb.jpg

DOWNLOAD HERE size: 117Mb, format: 224kbps Mp3, style: uplifting trance, vocal trance, lenght: 73:30

TRACKLIST:
01-Orkidea _ Unity
02-AR52 _ Enigma
03-Motorcycle _ As The Rush Comes (Armin Van Buuren Universal Religion mix)
04-Sonorous _ Protonic
05-Delerium _ After All (Svenson & Gielen remix)
06-Aalto _ Rush (Orkidea vs Super 8 remix)
07-AR52 _ Air Traffic
08-Gouryella _ Ligaya (Hiver & Hammer remix)
09-Rapid Eye _ Circa Forever (Rapid Eye mix)
10-Iio _ Smooth (Airbase remix)
11-Prime Mover _ The Weapon (Grinder mix)


Palautetta kiitos, en oo miksaillu pitkään aikaan joten tässä o pari huolimattomuus&kokemattomuus virhettä ja biisijärjestys on vähän siinä ja siinä....
Avatar
#2 • • miikkaL Guest
Erittäin hyvännäköinen biisilista, vaikka seassa on muutama tosi kulunut biisi.. Imutukseen lähti, kommenttia myöhemmin (täytyi luvata niin tulee annettua :cool: )
Avatar
#3 • • Remotion Guest
jees, kiva et lähtee kuunteluun...

Vähän hävettää laittaa tämmönen raakile kun kaikki on täällä jotain superdj:tä mut pannaa ny kuitenkin, rohkea sokan syö!

anyone else??? :happyroll:
Avatar
#4 • • paanos Guest
Olipas kaunista leijuntaa. Sikäli mun oli hauska kuunnella tätä, koska olin aikaisemmin kuullut tasan kolme tai neljä biisiä tältä miksaukseslta - en ole pahemmin seurannut tranceympyröitä vähään aikaan.

Hyvät fiilikset kuitenkin tuli. Hyviä biisejä (yhtä lukuunottamatta imo), sopiva tempo ja vaihdot pääosin ihan hyviä ja pitkiä, paria lukuunottamatta jotka eivät nekään häirinneet liikaa.

Mun on vaikea keksiä sen enempää rakentavaa kommentia. Pidin ja kokonaisuus oli yhtenäinen.