post your ysäri

112 posts, 6 pages, 15,196 views

#21 • • Tapi T Guest

Melkkarin aamu-uusinnat alkaa Maikkarilla maanantai 17.5. klo 10

Ekat tuotantokaudet oli ihan karkkia, mutta vikoissa alkoi olemaan jo meininkiä. Muistan vieläkin, kuinka silloin ylä-asteella tuli katottua tota äiskän ja siskon kanssa joka keskiviikko kl. 21:00 alkaen.
:D
#23 • • SnoXn Guest
artikkeli4.jpg
#24 • • ville Guest
BH 90210 ja Melrose Place oli 90 luvun sarjoja parhaimmillaan. Muistaakseni 90210 pyöri lähes koko 90 luvun ja MP vähän vähemmän aikaa. Mun mielestä noista kahdesta parempi oli MP ja suosikkihahmo ehdottomasti michael - sillä oli jo munaa :eek:
#25 • • Homegrove Guest
Mitä 90-luku oli minulle

grunge.jpg

sepultura-in.jpg

trent.jpg

bild_violator.jpg
#26 • • serotonot Guest
subpop-enter.jpg
#27 • • A-E Guest
1328-1075633940.jpg
9178-001.jpg
59-002.jpg
258-003.gif
#28 • • greenie Guest
Uh, tän kanssa oon kasvanut yli puolet elämästäni, mun oikea perhe;

simpsonsontv.gif

Musiikki oli tätä;

nirvana.gif

tai tätä;

wu%20tang%20furever.jpg

Yöt tätä;

pcbhead.jpg

Unelmat tätä;

newyork.times.square.jpg

Ja uskokaa tai älkää, mutta radiosta kuunneltiin tätä;

salovaara.jpeg

Penkit näytti tältä;

tikkari.gif

Taide taas tältä;

leroy.jpg

Koti taas tältä;

crw_0573_std.jpg

Aika ysärii...
#29 • • Kaum Guest
2_unlimited.jpg
#30 • • Hansu Guest

BH 90210 ja Melrose Place oli 90 luvun sarjoja parhaimmillaan. Muistaakseni 90210 pyöri lähes koko 90 luvun ja MP vähän vähemmän aikaa. Mun mielestä noista kahdesta parempi oli MP ja suosikkihahmo ehdottomasti michael - sillä oli jo munaa :eek:

Michael & Kimberly, siinä vasta pari :panic:
BH 90210 oli kyllä se mun juttu joskus yläasteikäisenä (TJEU). Vika jakso taidettiin purkittaa vasta 2000-luvun alussa, joten kymmenisen vuotta tuli sarjalle ikää. Ne avoautot, geelikampaukset, ruutupaidat, kivipestyt farkut, palmut ja "cool" meininki... >nostalginen huokaus< :heart:
#31 • • ipe Guest
image315.jpg terminator2.jpg rsnlp35a.jpg
dayto-f2.jpg
#32 • • Timmo Guest

rsnlp35a.jpg

Aciid!!
#33 • • SnoXn Guest
mobira_cm_5000.jpg
#34 • • Hansu Guest
Hei eikös kukaan muista Tonia?!?! Ainakin näin lahtelaisen mielissä on 90-l. alkupuolen mieletön Toni-villitys... Salpausselän kisoihin oli ahtautunut valehtelematta tuhansia teinitipuja kiljumaan Tonin nimeä (minä EN ollut yksi heistä).

78707_TOP.JPG
#35 • • vaavu Guest

terminator2.jpg

Todellakin, T2 on itselleni todellinen ysärien ysäri. Muistan elävästi kun silloin ihmeteltiin huuli pyöreänä sitä superhienoa efektiä, jossa paha terminaattori muovautuu lattiasta hahmoksi. Se oli sen ajan ehdotonta huippua tietokoneanimaatiossa. Hauskaa verrata ko. kohtausta esimerkiksi LotRiin tai muihin tämän hetken huippuihin...

Ja muistatteko Edward Furlongin tukkatyylin tuossa elokuvassa: toiselta sivulta pitkä heittari ja alta lyhyeksi ajettu. Ja vielä gunnarit soundtrackissa! :cool:
#36 • • Timce Guest
lead.jpg
#37 • • dixoff Guest
doomscreen02.jpg
#38 • • 8PUS Guest
logo%20gruppenbild_marienhof600.jpg[/img]
#39 • • vaavu Guest
bill.jpg
monica1.jpg
#40 • • pakana Guest
love95.jpg

colour8.jpg