M: levyjä

14 posts, 1 page, 1,781 views

Avatar
#1 • • Edited paja Guest
Moi,


Myyn seuraavat vinyylit:

Hed Kandi - Deeper 01.02 kahden vinyylin kokoelma

Daddy's Favourite - I Feel Good things For You

Simon - Free At Last

Octave One feat. Ann Saunderson - Blackwater

Sade - King of Sorrow

Everything But The Girl - Mine

Jori Hulkkonen - We Are Invisible

The Youngster - End

Pet Shop Boys - Always On My Mind

laittakaa privaa tai mailatkaa ennen sunnuntaita [email protected] jos haluatte tietää miten ja mihin hintaan levyt myydään. :)

Levyt Sörnäisissä. Postitse kulkee tietysti kauemmaksikin.
Avatar
#2 • • timppa^ Guest
luetaankos säännöt jookosta hei.
Avatar
#3 • • paja Guest
sorry,

Siis luetaaks tää mainostamiseks?
Avatar
#4 • • paja Guest
"Tänne osto- ja myynti-ilmoitukset käytetystä tavarasta yksityisiltä henkilöiltä. Ei siis mainoksia tavaroista tai palveluista. Otsikon tulee alkaa kirjaimella M (myydään), O (ostetaan) tai V (vaihdetaan), esim. M: Technics SL-1210 MK II. Muista laittaa mukaasi yhteystietosi tai haluamasi yhteydenottotapa. "

Tietääkseni olen yksityishenkilö ja väline yhteydenottoon on linkit. Ainakin mun mielestä huuto.net on mainio tapa saada kysyntä ja tarjonta kohtaamaan, sekä siihen pohjautuva hinta muodostettua. Mikäs on muitten mielipide?
Avatar
#5 • • ken-guru Guest

Tietääkseni olen yksityishenkilö ja väline yhteydenottoon on linkit. Ainakin mun mielestä huuto.net on mainio tapa saada kysyntä ja tarjonta kohtaamaan, sekä siihen pohjautuva hinta muodostettua. Mikäs on muitten mielipide?



Itellä on kiinnostuksen kohteena tuo Hed Kandin kokkari mutta lähtöhinta on sen verta suolainen etten huutanut.

10eypoa voin ko. lätystä maksaa :-)

Huuto.nettiin linkkaamisesta en sano mitn.
Avatar
#6 • • timppa^ Guest

"Tänne osto- ja myynti-ilmoitukset käytetystä tavarasta yksityisiltä henkilöiltä. Ei siis mainoksia tavaroista tai palveluista. Otsikon tulee alkaa kirjaimella M (myydään), O (ostetaan) tai V (vaihdetaan), esim. M: Technics SL-1210 MK II. Muista laittaa mukaasi yhteystietosi tai haluamasi yhteydenottotapa. "

Tietääkseni olen yksityishenkilö ja väline yhteydenottoon on linkit. Ainakin mun mielestä huuto.net on mainio tapa saada kysyntä ja tarjonta kohtaamaan, sekä siihen pohjautuva hinta muodostettua. Mikäs on muitten mielipide?



No lueppa sitten huuto.netin säännöistä se kohta, jossa sanotaan ettei huuto.netin myyntiartikkeleja saa mainostaa muualla.
Avatar
#7 • • paja Guest
toi hed-kandin hinta on suolainen, koska se on uutena aika saakelin suolasen hintainen ja sen verran mainio levy etten viitsi siitä pikkurahasta luopua. katelaan ken-guru sitten kun toi huutokauppa on päättynyt ja jos huutoja ei ole tullut.

p.s. sun uus miksaus oli sairaan hyvä. mistä löysit sen radiohead remixin?
Avatar
#8 • • paja Guest
Kiitti Timppa. Löytyihän se sieltä kun etsimällä etsi:

"Jokaisella Huuto.Netiin ilmoitetulla tuotteella on oma url-osoite, jonka avulla tuotteeseen voidaan viitata vaikkapa omalta kotisivulta tai sähköpostiviestistä. Kuitenkin kuten yleiseen netikettiin kuuluu, esimerkiksi tämän osoitteen massapostittaminen suurelle joukolle ihmisiä tai oman kohteen mainostaminen uutisryhmissä ovat kiellettyjä asioita, ja ne johtavat kohteen poistamiseen huutokauppalistoilta. "

ok,

myyn seuraavat vinyylit:

Hed Kandi - Deeper 01.02 kahden vinyylin kokoelma

Daddy's Favourite - I Feel Good things For You

Simon - Free At Last

Octave One feat. Ann Saunderson - Blackwater

Sade - King of Sorrow

Everything But The Girl - Mine

Jori Hulkkonen - We Are Invisible

The Youngster - End

Pet Shop Boys - Always On My Mind

laittakaa privaa tai mailatkaa ennen sunnuntaita [email protected] jos haluatte tietää mistä ja mihin hintaan levyt myydään. :)
Avatar
#9 • • ken-guru Guest

toi hed-kandin hinta on suolainen, koska se on uutena aika saakelin suolasen hintainen ja sen verran mainio levy etten viitsi siitä pikkurahasta luopua. katelaan ken-guru sitten kun toi huutokauppa on päättynyt ja jos huutoja ei ole tullut.




p.s. sun uus miksaus oli sairaan hyvä. mistä löysit sen radiohead remixin?



Kiitos kiitos. En nyt ihan tarkkaan muista mistä sen tilasin mutta jostain nettilevykaupasta metsästin sen aikoinaan kun se ilmestyi.
Avatar
#10 • • Elvish Guest

No lueppa sitten huuto.netin säännöistä se kohta, jossa sanotaan ettei huuto.netin myyntiartikkeleja saa mainostaa muualla.



Tää nyt on offtopic, mutta en itsekkään tiennyt ettei tonne huuto.nettiin saa linkittää, ja oon itsekkin saman tempun joskus tehnyt.. en kyl tajuu miksi se on kiellettyä??

Tai siis mitä se ketään haittaa jos siihen kohteeseen postaa linkin ja sit sitä kohdetta voi mahdollisesti joku semmoinenkin henkilö huutaa joka ei muuten huuto.nettiä lueskele.
Avatar
#11 • • crash Guest

Tää nyt on offtopic, mutta en itsekkään tiennyt ettei tonne huuto.nettiin saa linkittää, ja oon itsekkin saman tempun joskus tehnyt.. en kyl tajuu miksi se on kiellettyä?



huuto.netin puolesta voin sen verran täsmentää, että yleisesti ottaen kielto on voimassa uutisryhmiin. muiden keskustelufoorumeiden kohdalla katsotaan ensin paikan omia säännöstöjä. kohteeseen voi siis viitata esimerkiksi platinum.ac:ssa (jos platinumin sääntöjen mukaan ok), mutta kohdetta saa myydä ainoastaan yhdessä paikassa kerrallaan.
Avatar
#12 • • Elvish Guest

kohteeseen voi siis viitata esimerkiksi platinum.ac:ssa (jos platinumin sääntöjen mukaan ok), mutta kohdetta saa myydä ainoastaan yhdessä paikassa kerrallaan.



No lasketaanko se yhdessä vai kahdessa paikassa myymiseksi, jos mulla on huuto.netissä vaikka mikseri kaupan, ja samaan aikaan vaikka platinumin myyntipalstalla ilmoitus samasta kohteesta, mutta siten että siinä olisi vain kohteen speksit ja linkki huuto.nettiin, eli sitä ei voisi ostaa kuin vain huuto.netin kautta huutamalla, mutta kohteesta olisi ilmoitus myös täällä lisähuomion toivossa..
Avatar
#13 • • paja Guest
Jaa,

Ainakin minun johtopäätökseni on näiden kommenttien ja täsmynnysten jälkeen se, että jos huuto.nettiin linkittäminen ei ole plattarin sääntöjen vastaista, niin se ei ole huuto.netinkään sääntöjen vastaista.

http://www.huuto.net/fi/cats/musilpdance.php3

Siellä on mun levyjen lisäksi paljon muutakin kivaa tarjolla. Italoa ainakin läjäkaupalla.
Avatar
#14 • • crash Guest

No lasketaanko se yhdessä vai kahdessa paikassa myymiseksi, jos mulla on huuto.netissä vaikka mikseri kaupan, ja samaan aikaan vaikka platinumin myyntipalstalla ilmoitus samasta kohteesta, mutta siten että siinä olisi vain kohteen speksit ja linkki huuto.nettiin, eli sitä ei voisi ostaa kuin vain huuto.netin kautta huutamalla, mutta kohteesta olisi ilmoitus myös täällä lisähuomion toivossa..



yhdeksi myyntitapahtumaksi, jos tarjousten vastaanotto tapahtuu ainoastaan huuto.netin sisällä. on kuitenkin huomioitava, että sen toisen foorumin (tässä tapauksessa platinum) sääntöjen mukaan pitää vielä olla erikseen sallittu tuo linkitys huuto.netin kohteeseen.

uutisryhmien suhteen yleinen kielto oli järkevin vaihtoehto.