...alla hyvä hepo ja huolet ei paina - duidada duida duida duida daida - olen matkalla mehikoon...
oon koko päivän miettinyt miten tuo piisi menee, en muista siitä enempää. kuka tietää miten menee ja mikä on biisin nimi? voittajalle tikkunekku.
129 posts, 7 pages, 23,604 views
hyvää seuraa.
Pysyn ihan vitun kaukana siitä infernaalisesta kaaoksesta, jota vapuksi kutsutaan ja josta jotkut ilmeisesti ihan oikeasti saavat jotain kiksejä.
Pakkokännääminen kalenterin saneleimina ajankohtina on perseestä. Mieluummin tekee sitä silloin kun aidosti siltä tuntuu.
Pakkokännääminen kalenterin saneleimina ajankohtina on perseestä. Mieluummin tekee sitä silloin kun aidosti siltä tuntuu.
En tiedä miksi, mutta mua *ärsyttää* ihan sairaasti nää pakkojuhlien vastustajat. Siinä on jotain omituista elitististä "minä olen parempi kuin nuo ördäävät juntit" -asennetta.
Karnevaalien idea on, että silloin normaalin elämän säännöt kääntyvät päälaelleen, ja ihmisillä on oikeus ja mahdollisuus toimia tavallisuudesta poikkeavasti.
Vappuna juhlin työväen perinnettä ja kevättä. Juhannuksena juhlin keskikesää (vuoden valoisin aika!), Uutena vuotena juhlin tietenkin uuden vuoden alkamista jne. Kaikki perusteltuja juhlan aiheita.
Pakkokännääminen. Tää oli uus.
"Suomessa nautitaan väkijuomia pistooli ohimolla."
"Pakkokännäämisen käytääntöönpanija, A.L.K.O. pitää huolen siitä, että myös tänä vuonna suomalaiset pakotetaan vetämään turvat rullalle vastustuksesta huolimatta. Joka wappu, tuhannet suomalaiset pakkokuljetetaan A.L.K.O:n myymälöihin, sidotaan *pakko-tuoliin (tutunomaisempi nimitys:*Kääliö) ja juotetaan humalaan."
Mutta kuinka moni vappujuhlija todella välittää työväenperinteestä? Juhlan kuin juhlan kannalta on huono juttu, jos alkuperäinen idea hukkuu ja juhlasta tulee pelkkä sessio, jolloin voi hyvällä omallatunnolla dokata, koska 1) silloin kuuluu tehdä niin, 2) kaikki muutkin tekevät niin ja 3) perinne velvoittaa eikä kyseessä oikeastaan ole oma valinta.
Juhlan kuin juhlan kannalta on huono juttu, jos alkuperäinen idea hukkuu ja juhlasta tulee pelkkä sessio, jolloin voi hyvällä omallatunnolla dokata
...
Juhlan kuin juhlan kannalta on huono juttu, jos alkuperäinen idea hukkuu ja juhlasta tulee pelkkä sessio, jolloin voi hyvällä omallatunnolla dokata
...
Taiteiden yö...
popeda is töh pest! tänään aamulla kun heräsin, jostain kumman syystä aloin hoilaamaan sitä popedan kappaletta joka menee jotenkin näin:
...alla hyvä hepo ja huolet ei paina - duidada duida duida duida daida - olen matkalla mehikoon...
oon koko päivän miettinyt miten tuo piisi menee, en muista siitä enempää. kuka tietää miten menee ja mikä on biisin nimi? voittajalle tikkunekku.
Tsekkaa edellinen postaus. Siinä pitäisi olla käytetty riittävästi rautalankaa.