Mitä teet vappuna?

129 posts, 7 pages, 23,550 views

#61 • • Hugo Guest
Ullanlinnanmäen piknikki oli ihan jees. Ehkä skumppaa meni vähän liikaa siinä "helteessä". Onneks ei tullu iltasella eksyttyä paariin.
#62 • • Edited sauce Guest
:eek:
#63 • • Hugo Guest
Hähää! Tämä juhla lähestyy jo uhkaavaa vauhtia :happyroll: :happyroll: Opiskelijat varmaan ovat jo aloittaneet juhlinnan ja äpy/julkku (kumpi tänä vuonna?) myyjät pyöriskelevät keskustassa. Sääennuste lupailee sateita, joskaan se ei mikään yllätys ole.

Aattona olis tarkoitus suorittaa muutto vihdoin omaan kotiin ja Mantan lakitus pitää käydä katsomassa. Sitten onkin suunnitelmat jokseenkin auki, mutta vapunpäivän aamulla/aamupäivällä Ullanlinnanmäelle sitten taas heilumaan ja nauttimaan kevätpäivästä (ilman sateita kiitos). Saa nähdä mitä tulee tapahtumaan todellisuudessa :panic:
#64 • • Edited sauce Guest
doh.
#65 • • sauce Guest
vappuna kemut joissa ehkä lasi kaksi olutta tahi kuahuviiniä. toivottavasti ilamt sallii jolloin voi olla enemmän ulkosella. aikaisin nukkumaan ja seuraavana päivänä pirteänä ylös:)
#66 • • kapteeni säärikarva Guest
mökkibileet :eek:
#67 • • Tapi T Guest
Movement + Illusions tietysti. Onko muuta vaihtoehtoa edes? :excellent:
#68 • • shanja Guest

Opiskelijat varmaan ovat jo aloittaneet juhlinnan ja äpy/julkku (kumpi tänä vuonna?) myyjät pyöriskelevät keskustassa.

Taitaa olla äpy.

Aattona Makasiineille ja vappupäivänä Ullikselle. Ei pieni sade haittaa, kunhan ei vaan olisi kovin kylmä...
#69 • • Quu Guest
Vappu on kyllä mos def amatöörien bileet. Vappuaatto ihan rauhassa kavereiden kanssa ja sunnuntaina kuuntelemaan Ian Pooleytä.
#70 • • Bio Guest
kaverin luona ryypiskellään ja ehkä siitä sit jatkoille jonnekin..
vois mennä pitkäst aikaa pussikaljalle ulos
#71 • • Hugo Guest

Vappu on kyllä mos def amatöörien bileet.

Nooh... Vappu on oikeastaan ainoa karnevaalihenkinen juhla Suomessa, joten kyllähän sitä pitää juhlia - kukin tavallaan. Toiset tykkää ja toiset ei. Kolmannet ei sitten vaan osaa. :hah:
#72 • • borg nagar Guest
Julistan kommunistista sanomaa!
#73 • • Hugo Guest
090-rele-fi.jpg
#74 • • Transistor Guest

Alunperinhän vappu tosiaankin oli työläisten juhla, mut nykyisin se vain on tällainen ylimääräinen syy dokata.
Ihan kuin työläisillä ei muuten olis niitä vapaapäiviä ja lomia!
Ennen oli ehkä vähän erilaista, lomat ja vapaat olivat harvassa.
Silloin tällaisella juhlalla oli oikeesti merkitys.

Sitä en ymmärrä että toisten on pakko ryypätä vappuna, juhannuksena, UV:nä, pääsiäisenä, Joulupäivänä, laskiaisena...
Mä ainakin voin ryypätä silloin kun siihen tarjoutuu tilaisuus, olkoot maanantai 26.4 taikka sunnuntai 13.6 jne.
Ihan sama.
Kyllähän sitä tietys tilanteesta riippuen myös juhlia vappua, juhannusta jne mut ei ne juhlat oo mulle mitenkään must juttu.

Daniel tiivisti mun ajatukseni täydellisesti. Siitä pisteet jos niitä jaettaisi.

Hehheh, vähän eri ääni kellossa, kuin pari vuotta sitten. :happyroll:
#75 • • Hugo Guest
oho - tupla... ei se niin hyvä ollu
#76 • • Tapi T Guest
Unohtui muuten mainita, että viime vappuna oli ihan pirun hauskaa. \o/

Nooh... Vappu on oikeastaan ainoa karnevaalihenkinen juhla Suomessa, joten kyllähän sitä pitää juhlia - kukin tavallaan.

Uusivuosi, anyone? Miksi muuten pitää juhlia vaan juhlinnan vuoksi? Onko juhla vaan tekosyy dokata silmittömästi vailla huonoa omaatuntoa?

Mä oon tässä aika samalla linjoilla Brother Quun kanssa. Mua ei nappaa paskaakaan koko vappu ja viettäisin la-illan ja su-aamun tuolla tavalla vaikkei mitään erikoista tapahtuisikaan. Mua itseasiassa vituttaa jo valmiiksi se sotku ja poikkeustila, mikä kaupungilla tuolloin vallitsee.
#77 • • LindaGP Guest
Tuleva vappu menee aika samalla kaavalla kuin viime vuonna. Vietetään perhevappua 4 perheen voimin, eli 8 muksua häärii jaloissa. Tänä vuonna mukana vain yksi mahallinen, eli minä. Jippekin meinaa olla selvinpäin, kun aikoo lähteä vapunpäivänä Motoparkiin harjottelemaan kilpakautta varten. Hyvä homma, sillä minun ei siten tarvitse ajaa yöllä takaisin.
#78 • • Hugo Guest

Uusivuosi, anyone?

Pakkasta -25 astetta :eek: Niinno, jos siis sitä viettää Suomessa...

Vappuna kyllä ördääminen ja riehuminen on aika yleistä, mutta jos sen ei anna häiritä tai vetäytyy kaupungista mökille tms hyvä kaveriporukan kanssa niin kyllähän siitä hyvät iltamat saa kevään ja sitten myös kesän alkuun. Jos säät suosii, niin voi "ottaa aurinkoa" ja nauttia lämpimistä säistä. Yleensä tulee törmättyä kaikenlaisiin tuttuihin ja puolituttuihin, joita ei muuten olekaan nähnyt vähään aikaan (no, ehkä edellisenä vappuna)
:D

#79 • • :D
Työväenjuhlapäivänä levätään.
Aattona pienessä kaveriporukassa siimaillaan
hieman punkkua ja ollaan sosiaalisia keskenämme.
Täytyy ottaa välillä hieman rauhallisemmin.
#80 • • HardS Guest
vapusta tulee kyllä ah niin mukavia muistoja mieleen :D (ihanku oikeesti muistaisin jotain..)

tänä vuonna turkuun. :)