Mitä teet vappuna?

129 posts, 7 pages, 23,607 views

#41 • • vaavu Guest
Aateltiin nukkua vappuaaton yö ja herätä aamuksi Illuun. Ja päivällä voisi käydä Ulliksella kääntymässä.
#42 • • A-E Guest

Aateltiin nukkua vappuaaton yö ja herätä aamuksi Illuun. Ja päivällä voisi käydä Ulliksella kääntymässä.

Sä ja Ville tuhoatte teekkareiden vappu maineen olemalla selvinpäin. :) Onhan tietysti ihan kiva, että ei aivan kaikki teekkarit dokaa vappuna.
#43 • • Hempp@ Guest

Miks vappuna pitäis tehdä jotain?

Miksi juhannuksena,jouluna tai synttäreillä tehdään jotain?
#44 • • miikkaL Guest

Miks vappuna pitäis tehdä jotain?

Miksi juhannuksena,jouluna tai synttäreillä tehdään jotain?

Tai esim vaikkapa 21 helmikuuta?
#45 • • tuitui Guest
VaPpUlIeKiTyS!! :heart:

ILLUT! (joissa allekirjoittanut viettää syntymäpäiviään) :happyroll:

sen jälkeen puisto tai uni!
#46 • • miikkaL Guest
plus_jari_20040430.gif
#47 • • hexasonik Guest
ensin viinaa sit jonnekin kotibileisiin boolii vähän kaljaa koko ajan tupakki suussa kotibileist ulos kadulle muualle taas kotibileisiiin erit kuin viimeks parisuhdekriisi ulos kotibileistä puistoon eka oksennus kuoharia päälle sit johonki kolmansiin kotibileisiin parisuhdekriisi laantuu viinaa kaljaa röökii kaks suussa yhtä aikaa vähintään olohuoneen lasipöytä menee paskaks kotibileist ulos kadulle baariin kaljaa kaljaa kaljaa yks viski ja siideri kyytipojiks kiitos mitä vittuu eik tänne saakaan ottaa omaa samppakaljaa kadulle tinatuoppiin vessas toinen yrjö sit kaljaa koffii tiätty mitä vittu muutakaa no mitä shä oot vithu hyvä äijä perkele kaljaa taas parisuhdekriisi voi ny vittu ulos tinurista jonnekki muualle päässä hämärtää vähä ei haittaa sain ujutettuu kalajaa takin alla kadulle takki kastu ei haittaa tätä varten sakemanni keksi pesukoneen mitä vittu tuijotat eka matsi hiukan poskee sattuu nyt ai saatana taas baarii mittää en oo ottanu siiderii kaljaa siiderii kaljaa kossuvissy uni tulee paskaa musaaki kadulla taas taas tulee sanomist grillikioski kaatuu joku tais pudota aurajokee aamust maistuu kamala suussa parisuhdekriisi paskaki housus ei taida silliaamiaiset maittaa nyt

--->vappua!!! :D
#48 • • Funkatronik Guest

Mun kalenterissa vappu on yksi Perjantai muitten joukossa.. nou big deal.. :right:

Jep, vähän sama fiilis.
Turha ryyppyjuhla...
Samoin kuin muut yhtä naurettavan keinotekoiset dokailujuhlat.
Sitä voi juhlia ja vetää kännit ihan milloin tahansa.

Mielipidekysymyksyiä kaiketi. Minulle uusivuosi ja vappu ovat juhlia joista osaan nauttia, ensimmäinen siitä syystä että silloin on hirmuisasti iloisia ihmisiä liikenteessä ja hyviä bileitä, jälkimmäinen osittain samasta syystä, osittain sen vuoksi kun olen olen tällöinen romanttinen työväenluokan edustaja ja koen vapun jotenkin olevan minun oma juhlani.

Minä en taas ymmärrä joulua, joka on lähinnä riistokapitalistien ja kristittyjen keksimä tapa hankkia hallitsevalle luokalle lisää rahaa tai kirkolle tapa levittää uskoaan. Pääsiäinen yhtä kauhea, ainoa hyvä puoli siinä on kun noidat pyörivät nurkissa, osoittaen että kristityt eivät sentään ihan kokonaan ole vielä voittaneet taistelua suomalaisten sieluista.

Mutta makukysymyksiä, nämä juhlat.
#49 • • Paarma Guest
beer.jpg

anti-skating.jpg

PowerplayViking.gif

Aldon%20beer.jpg
#50 • • Hempp@ Guest
Perusasioiden kertaus:

Niin kallista viinaa ei olekaan,ettei olisi sitä varaa kallistaa.

Valkoviini on läikyttäjien lempijuoma.

Vain ensimmäinen tuoppi on kallis.

Jos pää on tyhjä,se on helpompi juoda täyteen.

Ole raitis ja reilu - ota ryyppy ja heilu.

Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin.

Mies ei kiertele ja kaartelee. Hän menee suoraan kapakkaan.

Parempi alkoholi aivoissa kuin aivot alkoholissa.

Jos olet kerran maistanut japanilaista sakea, et enää ihmettele, miksi he istuvat lattialla.

Todellisuus on viinan puutteen aiheuttama illuusio.

Ei sitä aina jaksa laulaa, jos ei välillä kasta kaulaa.

Hyvät juomat juodaan ensin ja huonoilla huuhdotaan suu.

En minä juopottele - mitä nyt kännissä tulee otettua pari kaljaa.

Todellisuus on ihmisille jotka eivät kestä alkoholia.

Parempi kalja päässä kuin kymmenen tiskillä.

Jos elämä on tylsää ja laimeaa, hae Alkosta puuhapussi, niin siitä se ratkeaa.

Suomalainen mustekala pyydystetään tilaamalla kahdeksan lonkeroa.

Kun rakaistuin Alkon myyjään, kuului vain klunk.

Tilipäivä: tonni käteen ja känni toteen.

Vien rahani mieluummin Alkoon kuin pankkiin. Alkossa saa paremmat prosentit.

Tarjoilijan ja asiakkaan ero on siinä, että tarjoilija saa prosentit ja asiakas promillet.

Mistä tietää saaneensa tarpeeksi juotavaa?
-Tuntee itsensä älykkääksi, mutta ei saa suustaan ulos sanaakaan.

Mitä enemmän juo, sitä enemmän janottaa.

Työ vapauttaa, verotus keventää ja kalja kusettaa.

Parhaiten säästää energiaa se, joka sammuu jo alkuillasta.

Juhlakunto on sitä, ettei pääse minnekään eikä muista mitään.

Kipaten kylälle mennään, kontaten kotiin tullaan.

Humalassa ei ole ennen kuin on maassa pitkällään ja pelkää kaatuvansa.

Millainen on Tuhkimo-känni? Toinen kenkä on pudonnut kotimatkalla.

Miten niin voi juoda liikaa? Viinahan loppuu aina kesken.

Ei ole tarpeeksi humalassa, jos pystyy makaamaan lattialla pitämättä kiinni mistään.

Juomamiehet perustivat etujärjestön - sen nimi on Klunk Klunk Klan.

Säästä sähköä - sammu jo alkuillasta.

Minä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että juon niin monta kaljaa, että lopulta sammun.

Miten otetaan sanaristikkokänni?
-Mennään kapakkaan pystysuorassa ja poistutaan vaakasuorassa.

Kun aamulla heräsin, kurkistin sänkyni alle. Ja siellä minä olin.

Mikä on krapulan huippu?
Kun heittää kissan ulos lattialta tömistelemästä

Ensimmäisen asteen kankkusessa velli polttaa kahdesti. Kerran se men ee alas ja toisen kerran, kun se tulee ylös.
Toisen asteen kankkusessa sisällä pysyy vain Rapalan isompi kolmen koukun haukiviehe.
Kolmannen asteen kankkusessa ei kannata lähteä liikkeelle, sillä näkövammaiset voivat luulla maksan vinkumista liikennevalojen opasteääniksi.

Aamuinen Cooper-testi
Nouse varovasti sängystä ja mene kylpyhuoneeseen. Katso peilistä. Jos ei näy mitään, koe ei ole vielä alkanut tai seisot vaatenaulakossa. Mene kylpyhuoneeseen. Jos peilissä on Gary Cooper, testi on epäonnistunut tai väärä mies on noussut sängystä. Mene takaisin sänkyysi.

Jos peilissä myöhemminkin näkyy Cooperin näköinen hymyilevä mies, harjaa hampaasi ja aloita päivä. Jos peilin mies ei muistuta ollenkaan Cooperia ja antaa lisäksi ylen, olet läpäissyt testin rimaa hipoen ja voit tämän jälkeen suihkun otettuasi aloittaa varovasti uuden päivän.

Kommunismi
Kommunisteilla vappu olisi varmaan hienoa aikaa.
Jos kerran kaikki jakavat kaiken kaikkien kesken, niin sehän tarkoittaa sitä että kaikilla olisi paljon viinaa ja kaikilla olisi kivaa.

Säästövinkki
Tässä säästövinkki vapuksi:

Miksi ostaa viikonlopuksi kolmen litran viinipönttö ja säästää veronalennuksena vaivainen euro?

Kun ostaa suoraan kolme litraa kossua, säästää veronalennuksena kolmekymppiä.

Säästöllä voi ostaa sen parinkympin viinipöntön ja jäljelle jäävällä kympillä saa vielä pullon kossua.

Ja vieläkin säästyi euro.
Nyt kaikki säästämään!
#51 • • Hempp@ Guest
Noniin,nyt kun työn päivä on ohitse ja työpäivä alkoi niin kysynkin millaista oli vappuna?
Vieläkö olette hengissä? :D

Tulipa heiluttua,ryypättyä ja tanssittua kahden mizun kanssa.
Samaan aikaan. :king:
#52 • • sauce Guest
wäppy meni ,elkein niin rauhallisesti kuin kuvittelinki :).

perjantaina Tivolissa, nukkumaan noin kello 23.

lauantaina kävin "Tähtitorninmäellä". ½tunnissa sain tarpeekseni, pistän kuvia tuosta iloisten ihmisten juhlasta myöhemmin... nukkumaan noin kello 23.

sunnuntaina yhtäkaikki rauhallisesti. kääntymässä jokirannassa. lämmin. nukkumaan noin 22.00

että näin hulvatonta elämää mä vietän:)

ps. rahaa meni 0e.
#53 • • Hempp@ Guest
Rahaa meni 60e.

Pitihän niille tytöille tarjota yhdet drinkit kun kestivät minun seuraani. :D

Mihinköhän minä ne kadotin,sitä minä en muista :confused:

Kotimatkasta ei ole vieläkään mitään hajua,jossain vaiheessa iltaa todistin kuinka joku yritti polttaa kätensä B52:lla.

Aamulla tajusin että se olin ollut minä itse :hah:
#54 • • Hansu Guest
Juotiin olutta, ajettiin ratikalla, tavattiin pari tuttua, syötiin hyvät hampurilaiset grillillä ja juotiin lisää olutta.
#55 • • LindaGP Guest
Oli hilpeät pippalot, meitä oli 4 naista, joista 3 raskautettuna ja 1 imetti, ja 3 miestä. Sammuin ekana kello 23:00, nukuin 2 tuntia ja sitten ajelin kotiin. Loistavaa.
#56 • • timppa^ Guest
Möllötin himas. Soittelin plättyi ja katoin leffan. Kai se noinkin menee.
#57 • • Bio Guest
vähän sama mullakin.. leffailta, roskaruokaa.. lauantaina olin kaloja narraamassa ja sain kolme ahventa :excellent:
#58 • • timppa^ Guest

vähän sama mullakin.. leffailta, roskaruokaa.. lauantaina olin kaloja narraamassa ja sain kolme ahventa :excellent:

älä? :eek: mä oon narraillu itteäni täs kolme ja puol vuotta enkä oo saanu mitään :(
#59 • • pie Guest
Ryyppäsin kotona muutaman tutun kanssa, olin lähiöräkälässä ja näin kaksi perinteistä kapakkatappelua.
#60 • • Reksa Guest

perinteistä kapakkatappelua.

Hep! _o/

Vapun saldona silmä mustana ja tärykalvo repeytyny :(
MUTTA KYLLÄ OLI HAUSKAA! :scared: