Daniel Braun appreciation thread

21 posts, 2 pages, 5,936 views

Avatar
#1 • • kytkönen Guest
Rento sälli! :cool: ja hyvin argumentoitua nillitystä joka väliin! :)
Avatar
#2 • • vartio Guest
jösses
Avatar
#3 • • Quu Guest
edit: ei mitään
Avatar
#4 • • root Guest
Daniel on kova sälli joka jaksaa kirjoitella tänne jokainen päivä. Ja tietää myös paljon asioista.

Oikeasti propsit tsygäharrastuksesta. Vaikka ei vieläkään voi hyväksyä, että äijä kasaa pyörän osa osalta, ajaa 50km ja myy kovalla tappiolla.

Voitte bongata Danielin myös foorumilta osoitteessa www.ridefree.org
Avatar
#6 • • Bio Guest
ainakin välillä tulee hauskoja läppiä joita saa sit nauraa olan takaa :D
Avatar
#7 • • pie Guest
Välillä DB oli kyllä eräs ärsyttävimmistä postailijoista, mutta nyt joku muu saa kyseisen tittelin. DB:n juttujen taso on parantunut ja joskus olen jopa ääneen nauranut joidenkin herran postauksien vuoksi.
Avatar
#8 • • LindaGP Guest
Dani on hyvä tyyppi, jonka kanssa voi keskustella tuntikausia aiheesta kuin aiheesta. Erikoispropsit siitä, että Dani juo teetä eikä kahvia. Ja superbonuspropsit siitä, että Dani edelleen sinnikkäästi asuu Kotkassa, Suomen perslävessä.
Avatar
#9 • • Remotion Guest
joo propsulat vaan täältäkin suunnasta, vaikuttaa loisto sälliltä niinkuin monet muutkin addut täällä...
Avatar
#10 • • Faini Guest
tämä on taas tätä suomalaista huumoria, mitä minä en oikein käsitä :eek:
Avatar
#11 • • A-E Guest
Hauska ja fiksu jätkä jolla on sanottavaa aiheesta kuin aiheesta. Itseäni vain ihmetyttään se, että mistä Danielilta löytyy se motivaatio lähteä jatkuvasti kinastelemaan Digital Beatin kanssa asiasta kuin asiasta.
Avatar
#12 • • Leaphion Guest
Mies jolla on housut jalassa.
Avatar
#13 • • serotonot Guest
MÄ en edes muista mikä se läppä oli minkä Daniel heitti musta mut se on silti toistaiseksi ollut pudottavin koko plattarinlukemisen historiassa. Kiitos siitä Kotkan suuntaan :)

Oisko se liittyny niihin puhuviin päihin tms?

Jos joku muistaa ni kaivakaa esiin. Muistan vaan sen et asiakaspalvelu seuraaviin muutamiin hetkiin oli hyvin vaikeaa
Avatar
#14 • • hiski Guest
dapljuu tii ef?! :hah:
Avatar
#15 • • Daniel Braun Guest

Oisko se liittyny niihin puhuviin päihin tms?



8(_13367470833f618ce287535.jpg_)3

Eli kait tätä tarkoitit?

root->Ei se kovinkaan pahalla tappiolla mennyt, ja kun rahantarve on suuri voi aina vähän sitä hintaa viilata alespäin ;)
Avatar
#16 • • serotonot Guest

Oisko se liittyny niihin puhuviin päihin tms?



8(_13367470833f618ce287535.jpg_)3

Eli kait tätä tarkoitit?

root->Ei se kovinkaan pahalla tappiolla mennyt, ja kun rahantarve on suuri voi aina vähän sitä hintaa viilata alespäin ;)



Just toi <3<3<3<3
Avatar
#17 • • LindaGP Guest

tämä on taas tätä suomalaista huumoria, mitä minä en oikein käsitä :eek:



On, joten oles hiljaa siellä.
Avatar
#18 • • Timmo Guest
Mun mielestä voisit Daniel alkaa ajaa trialia.

Ja koska me mennään samaan ammeeseen...? :)
Avatar
#19 • • vaavu Guest
Daniel on livenä jonkun verran erilainen kuin mitä olisi voinut odottaa. En tiedä onko väärin käyttää sanaa asiallisempi, mutta kuitenkin.

Ja Dani on myös aika söpö. :heart:
Avatar
#20 • • Remotion Guest
Ehdotus: plattarilla kuukauden lemmikki/olio/joku muu, mikä? -palsta jossa valitaan sen kuun TEH mukavin käyttäjä.

:confused: Eka menis nyt sitten vaikka danielille&#8597;ellileinad akkiav nettis tyn sinem akE :confused: