FIILIS 1V 23.05.2004 @ Diva Cafe Kouvola

30 posts, 2 pages, 3,646 views

Avatar
#21 • • Nefertete Guest
Tänne pitää pyrkiä viikon päästä. :heart:
Avatar
#22 • • DJay-B Guest


Itseasiassa Glee Max on Lahtelainen "musiikin sekatyömies"... Taitaa soittimia laidastalaitaan ja on vieraillut parikertaa aikaisemminkin Fiiliksessä kilkuttelemassa... Erittäin pätevä heppu perqussioissa...


Oskarille terveisiä...... :D Edelleen,pitää ottaa sut joskus meidän keikalle!! :roll:



Meinasitten sitten vaan tuosta noi ottaa sen keikalle.. :D irtookohan kuitenkaan ihan noi helpolla.. Noh.. muutamia päivä jäljellä ja jopas polttelee.. Viimein kaikki valmistelutkin alkaa olemaan reilassa... :D
Avatar
#23 • • Fiilis.org Guest
Alustava soittoaikataulu lisätty. Ei enää montaa päivää ...
Avatar
#24 • • samlainio Guest

Taitaa olla Lahden kaverii :excellent:



Lahdessa sit vissiin on vähän enemmänkin näitä rumpumiehiä. Mä tiedän sieltä yhen Larin, ketä on rummutellu noissa Valtimo illoissa, silloin ku niitä viäl pidettiin tuolla Lahdessa.
Avatar
#25 • • oc Guest
Kolme yötä Jouluun ON!

Kohta päästään kierimään ja pyörimään. :roll: :happyroll:
Tuli varattua oikein vapaapäivä maanantaille tätä varten :)
Avatar
#26 • • Toukka Guest
Itse taidan ottaa siihen alkuiltaan vähän deepimpää tavaraa pakkiin :cool:
Avatar
#27 • • Pete Input Guest
Voi veljet! Mä olen nyt jo kouvolassa ja päissäni. Huomisest ei hyvää seuraa... ;) Onnex mun roudaukset on takanapäin, ja nyt voi keskittyä olennaiseen... Guinness olueen!
Avatar
#28 • • oc Guest
JEP JEP!!!

Kohta lähdetään pistämään viimeiset koristukset vielä paikoilleen ja sitten alkaa synttärikemut olemaankin valmiina vieraita vaille...

TERVETULOA!!! :happyroll:
Avatar
#29 • • baty Guest
muutama tunti viel :happyroll:
Avatar
#30 • • ice Guest
Ollaa tulos tänne! Nyt on nähty oikeest vaivaa et pääsee paikalle, vaihdoin illan keikan pois ja kohta nokka kohti kvl! Hyvää synttäriä illal nähää!.. I