Mad propz muuten sille joka ekana warettaa noi playboyn kuvat tänne :)
Sitä odotellessa :happyroll:
75 posts, 4 pages, 11,528 views
Mad propz muuten sille joka ekana warettaa noi playboyn kuvat tänne :)
ja huom!!!
http://elisa.net/viihde/152051.shtml
Tyypillistä Britney kamaa eli keskivertoa huonompaa purkkapoppia. Sitäpäitsi Madonna teki jo taannoin vastaavanlaista kikkailua soundien kanssa Mirwaisin kanssa, tosin huomattavasti paremmin.
Tyypillistä Britney kamaa eli keskivertoa huonompaa purkkapoppia. Sitäpäitsi Madonna teki jo taannoin vastaavanlaista kikkailua soundien kanssa Mirwaisin kanssa, tosin huomattavasti paremmin.
On toi mun mielestä huomattavasti parantunut siitä mitä Britney teki aikaisemmin.
Soundit kehittyneet ja muutenkin kuullostaa "laadukkaammalta".
.. mutta britneyn äänessä ei edellenkään löydy potkua.
On toi mun mielestä huomattavasti parantunut siitä mitä Britney teki aikaisemmin.
Soundit kehittyneet ja muutenkin kuullostaa "laadukkaammalta".
Mä digasin enempi niistä ekoista jutuista. Esmes joku "baby one more time" on mun mielestä aika hyvä poppisbiisi. Kieltämättä tollanen soundijippoilu on trendikästä, mut poppi on kuiteski poppia.
...ja mitähän ne viimesimmät olikaan, Rat of light jne.
Mun mielestä Toxic on tuotannollisesti huomattavasti kehittyneempi kappale...
Mä oon vissiin ainoa, joka ei ole kuullut edes koko biisiä? :D
Mä oon vissiin ainoa, joka ei ole kuullut edes koko biisiä? :D
Et oo :)
...luin topikin läpi eikä mul oo hajuukaan siitä et kuka on tosissaan ja kuka ei.
...ja mitähän ne viimesimmät olikaan, Rat of light jne.
Ray. Ray of light. :)
Internetissä toimii hyvin jonkinlainen sumea logiikka, jokin asia voi olla vaikkapa 10-prosenttisesti tosi mutta siitä puhutaan kuin se olisi sitä 100-prosenttisesti. "Britni on ih-q!"-tyyppisissä viesteissä on ehkä yleensä jotain totta mutta tuskin kovinkaan moni on ihan täysin tätä mieltä. Itsekin seuraan populaarikulttuuria ja pidän siitä, vaikka useimmiten kyseessä onkin lähinnä ulkopuolinen tarkkailu, ei niinkään täydellä sydämellä jonkin asian, kuten Britneyn, arvostaminen. Luen paljon pop-lehtiä ja useimmiten en edes ole koskaan kuullut jonkin yhtyeen/esiintyjän musiikkia, arvostan niitä enemmänkin ehkä se takia, että ne ovat mielenkiintoisia ilmiöitä, ei niinkään siksi että heillä olisi jotain syvempää merkitystä minulle.
Eikös Briteny oo sanonu, että Madonna on hänen idoli??
joten Kannut kehiin :happyroll: