Britney Spears - Toxic

75 posts, 4 pages, 10,710 views

Avatar
#41 • • jorkki Guest

Mad propz muuten sille joka ekana warettaa noi playboyn kuvat tänne :)



Sitä odotellessa :happyroll:
Avatar
#43 • • Al Tapone Guest
Tyypillistä Britney kamaa eli keskivertoa huonompaa purkkapoppia. Sitäpäitsi Madonna teki jo taannoin vastaavanlaista kikkailua soundien kanssa Mirwaisin kanssa, tosin huomattavasti paremmin.
Avatar
#44 • • Daniel Braun Guest

Tyypillistä Britney kamaa eli keskivertoa huonompaa purkkapoppia. Sitäpäitsi Madonna teki jo taannoin vastaavanlaista kikkailua soundien kanssa Mirwaisin kanssa, tosin huomattavasti paremmin.


On toi mun mielestä huomattavasti parantunut siitä mitä Britney teki aikaisemmin.
Soundit kehittyneet ja muutenkin kuullostaa "laadukkaammalta".

Mut ni, ne tissit! :)
Missä viipyy...?
Avatar
#45 • • vartio Guest

Tyypillistä Britney kamaa eli keskivertoa huonompaa purkkapoppia. Sitäpäitsi Madonna teki jo taannoin vastaavanlaista kikkailua soundien kanssa Mirwaisin kanssa, tosin huomattavasti paremmin.


On toi mun mielestä huomattavasti parantunut siitä mitä Britney teki aikaisemmin.
Soundit kehittyneet ja muutenkin kuullostaa "laadukkaammalta".



.. mutta britneyn äänessä ei edellenkään löydy potkua.
Avatar
#46 • • rewind Guest
Lainaus eräästä lähteestä:

Maailma saa vielä odottaa Britney Spearsin nakuposeerausta legendaarisen Playboyn sivuilla. Ruotsalaisen Aftonbladet-lehden mukaan Playboy ei tosin kelpuuta tähteä nykykunnossa kuviinsa. Laulajan kurvit ovat kuulemma kohdallaan, mutta lehti haluaa hänet ainakin 9 kiloa sutjakampana.
Avatar
#47 • • Daniel Braun Guest

.. mutta britneyn äänessä ei edellenkään löydy potkua.


Ei niin, ehkä hieman on tullut voimaa ja sitä laulutekniikan oppimisen tuomaa särmää siihen äänen...
Siis verrattuna niihin "baby on more time" aikoihin.
Mut taustat on kyl mun mielestä muuttunu parempaan suuntaan.
Ei enää niin muovisaundista kuin ennen.
Avatar
#48 • • Al Tapone Guest

On toi mun mielestä huomattavasti parantunut siitä mitä Britney teki aikaisemmin.
Soundit kehittyneet ja muutenkin kuullostaa "laadukkaammalta".



Mä digasin enempi niistä ekoista jutuista. Esmes joku "baby one more time" on mun mielestä aika hyvä poppisbiisi. Kieltämättä tollanen soundijippoilu on trendikästä, mut poppi on kuiteski poppia.
Avatar
#49 • • Daniel Braun Guest

Mä digasin enempi niistä ekoista jutuista. Esmes joku "baby one more time" on mun mielestä aika hyvä poppisbiisi. Kieltämättä tollanen soundijippoilu on trendikästä, mut poppi on kuiteski poppia.


Mun mielestä Toxic on tuotannollisesti huomattavasti kehittyneempi kappale...
Soundeissa on sitä "persoonallisuutta", niin paljon kuin tällaisessa poppirenkutuksessa voi vaan olla.
Avatar
#50 • • Keniro Guest
Mä en tykkää Britneystä ollenkaan ja toi uus biisikin on aivan mieletöntä kuraa..
Avatar
#51 • • jouni a Guest
oN TOXIC kyl parhaimmasta päästä britneytä :cool:

Jotenkin tulee mieleen, et Spearssilla on saman suuntainen
musiikillinen taival ollu kuin madonnalla...lyhyemmällä kaavalla
tosin:

Ensin tekee purkkakikkeliperuspoppia (päpy one more time), siitä
musa alkaa kehittymään tiettyyn suuntaan (trendikkäämmäks)
ja sitte loppujenlopuksi kehissä on Toxic.

Madonnan musiikillinen kehitys on menny samansuuntasesti
(la isla bonitat jne) --->>> sitte ysikytluvulla eroticit yms.
...ja mitähän ne viimesimmät olikaan, Rat of light jne. Ei ihan
peruspoppia mun mielestä. Tää siis
todellakin vaan pääpiirteittäin.

Eikös Briteny oo sanonu, että Madonna on hänen idoli??


...niin ja Madonna on poseerannu tissisillään:)


joten Kannut kehiin :happyroll:
Avatar
#52 • • Ana-- Guest


...ja mitähän ne viimesimmät olikaan, Rat of light jne.



Ray. Ray of light. :)
Avatar
#53 • • Al Tapone Guest

Mun mielestä Toxic on tuotannollisesti huomattavasti kehittyneempi kappale...



Riippuu vähä siitä millasta tuotantoa arvostaa. Mä en koskaan pidä hyvänä tuotantona sellasta, mis on hyviä soundeja, mut muuten biisi ontuu. Hyvänä esimerkkinä tästä on proge, hyviä soundeja löytyy ja jippoilua, mut muuten matsku on ihan tasapaksua kuraa.
Avatar
#54 • • Funkatronik Guest
Minusta tuo Toxic on varmaan huonoin Britney-biisi mitä olen kuullut (joita tosin on varmaan jotain neljä). Hit Me Baby One More Time vielä toimi poppikappaleena ihan hyvin, nuo myöhemmät tuotokset jotenkin kuulostavat siltä että yritetään tehdä jotain muuta kuin purkkapoppia, siinä onnistumatta. Toxicissa varsinkin häiritsee se epävireinen synaviulusysteemi, tulee aina kauheat inhoreaktiot tyyliin "Eikö tuon tuottajalla ole korvia?"
Avatar
#55 • • Tapi T Guest
Mä oon vissiin ainoa, joka ei ole kuullut edes koko biisiä? :D
Avatar
#56 • • Samuel Guest
valitettavaa mutta totta: aika hyvä pop biisi toi on... :)
mitä tulee neitiin ja neidin esittämiin muihin viisuihin ni: pah!
Avatar
#57 • • pakana Guest

Mä oon vissiin ainoa, joka ei ole kuullut edes koko biisiä? :D



Et oo :)

...luin topikin läpi eikä mul oo hajuukaan siitä et kuka on tosissaan ja kuka ei.
Avatar
#58 • • Funkatronik Guest

Mä oon vissiin ainoa, joka ei ole kuullut edes koko biisiä? :D



Et oo :)

...luin topikin läpi eikä mul oo hajuukaan siitä et kuka on tosissaan ja kuka ei.



Internetissä toimii hyvin jonkinlainen sumea logiikka, jokin asia voi olla vaikkapa 10-prosenttisesti tosi mutta siitä puhutaan kuin se olisi sitä 100-prosenttisesti. "Britni on ih-q!"-tyyppisissä viesteissä on ehkä yleensä jotain totta mutta tuskin kovinkaan moni on ihan täysin tätä mieltä. Itsekin seuraan populaarikulttuuria ja pidän siitä, vaikka useimmiten kyseessä onkin lähinnä ulkopuolinen tarkkailu, ei niinkään täydellä sydämellä jonkin asian, kuten Britneyn, arvostaminen. Luen paljon pop-lehtiä ja useimmiten en edes ole koskaan kuullut jonkin yhtyeen/esiintyjän musiikkia, arvostan niitä enemmänkin ehkä se takia, että ne ovat mielenkiintoisia ilmiöitä, ei niinkään siksi että heillä olisi jotain syvempää merkitystä minulle.
Avatar
#59 • • jouni a Guest


...ja mitähän ne viimesimmät olikaan, Rat of light jne.



Ray. Ray of light. :)


Joo Ray todellakin, tuli näköjään väsypäissään kirotusvihre :laugh:


Internetissä toimii hyvin jonkinlainen sumea logiikka, jokin asia voi olla vaikkapa 10-prosenttisesti tosi mutta siitä puhutaan kuin se olisi sitä 100-prosenttisesti. "Britni on ih-q!"-tyyppisissä viesteissä on ehkä yleensä jotain totta mutta tuskin kovinkaan moni on ihan täysin tätä mieltä. Itsekin seuraan populaarikulttuuria ja pidän siitä, vaikka useimmiten kyseessä onkin lähinnä ulkopuolinen tarkkailu, ei niinkään täydellä sydämellä jonkin asian, kuten Britneyn, arvostaminen. Luen paljon pop-lehtiä ja useimmiten en edes ole koskaan kuullut jonkin yhtyeen/esiintyjän musiikkia, arvostan niitä enemmänkin ehkä se takia, että ne ovat mielenkiintoisia ilmiöitä, ei niinkään siksi että heillä olisi jotain syvempää merkitystä minulle.



Totta puhut!

Mietin itse myös sitä, että miten moni tykkää jostain
artistista/ilmiöstä/tms vain sen takia, että "se" on
trendikästä ja ko. asia on pinnalla mm. mediassa.

Tää ilmiö on varmaan enemmän ja selkeemmin
havaittavissa nuorison keskuudessa, mutta voinen
myöntää että "kaupallisuudella" on jotain pientä
vaikutusta omaankin suhtautumistapaan.

Tarkotan "kaupallisuudella" about sitä, että joku asia
tuotteistetaan, tehdään artistista tuote ja luodaan
ihmiselle tarve haluta ko. artistia tai asiaa (näin
pelkistettynä)


hmm...takas aiheeseen:

Oli biisi miten poppi, tuotteistettu, kaupallinen jnejnejne. ,niin
kyllä sille hattua nostaa jos se on helevetin hyvin tuotettu!

Toxic ei oo ihan parhaasta päästä tässä kategoriassa, mut
pisteet lähtee kuitenkin...ja kannuista iso plussa :excellent:
Avatar
#60 • • 8PUS Guest

Eikös Briteny oo sanonu, että Madonna on hänen idoli??



eiks ne kans pussannu?:)

joten Kannut kehiin :happyroll:



:heart: