Juustohöylät bileissä

32 posts, 2 pages, 4,607 views

#1 • • pie Guest
Tällainen pisti silmään Anjunabeats bileiden keskustelusta:

Juustohöylätkin näytti löytyvän monen kourasta.

Juustohöylät bileissä? Ilmiönä minulle niin uusi, etten ole vielä koskaan tällaisesta kuullut tai nähnyt. Onko tämä nyt sitten suomalaistettu versio brittien TUNE! -kylttien heiluttelemisesta?

Kuuluuko noilla tehdä juuston höyläämisliikkeitä aina kun tulee nostatus? :hah:

Mitähän seuravaksi? Ns. Pilluhouse-bileissä jengi alkaa heilutella kumipimperoita ilmassa :D
#2 • • JussiS Guest
Sillon kun Diffas keksi ton, ni toi oli ihan hauska 5 minuuttia, mut kaikkien muitten kädessä olevat juustohöylät on lähinnä säälittäviä. Ootte kopioita, keksikää joku oma juttu.

Pointsit kuitenkin sille, joka vie säteen bileisiin pölynimurin :D
#3 • • Edited Tapi T Guest
Juustohöylät bileissä ovat niin päättömän typerä juttu, että vois toimiakin. Markkinointihenkisenä ihmisenä näkisin huomattavan potentiaalin esim. Hallmarkin logolla varustetulle juustohöylälle. Pimeässä lightstickin tapaan loistava höylä valloittaisi jo maailman!
:D

Pointsit kuitenkin sille, joka vie säteen bileisiin pölynimurin

Kuka roudaa pesukoneen teknobileisiin? :king:
#4 • • pie Guest
No samallahan voisi suunnitella esim. Säde-logolla varustetun rikkaimurin. Sehän olisi jo kätevä viedä bileisiinkin. :excellent:
#5 • • axiom Guest

Pimeässä lightstickin tapaan loistava höylä valloittaisi jo maailman!

Harmi vaan, että juustohöylä on niin suomalainen juttu, että tuskin onnistuu. Eihän jollain jenkillä olis aavistustakaan mikä se on ja minkä takia se pitäis ottaa mukaan bileisiin. :what:
:D

#6 • • :D

Sillon kun Diffas keksi ton

Niin no. Tuohan oli mulla jo pitkään työnalla ja sit kun sai ton elite-
hienon höylän niin eiku menoksi. :) Ja pointtina tos jutus sit onkin,
että tosta voisi ihan hyvin tulla ns. kiksubileiden uusi-trendi.

Ihan hauskaa kuitenkin mun silmis nähdä, et porukka on lähtenyt
messiin aikas hyvin ^___^

big luv <3

Höylä!
#7 • • akir0 Guest

Sillon kun Diffas keksi ton, ni toi oli ihan hauska 5 minuuttia, mut kaikkien muitten kädessä olevat juustohöylät on lähinnä säälittäviä. Ootte kopioita, keksikää joku oma juttu.

Suoraan ku meikäläisen näppäimistöltä. Taisin Eddie Halliwellin keikal nähdä ekan kerran ton diffasin höylän.

Mulle sopis mainiosti, että muut pitää höylänsä keittiössä.

propsit maralle!
#8 • • Individual Guest

Jossain brittiläisen hardimman klubin mainoksessa oli, että jos ilmestyy paikalle jonkun siivoustarvikkeen kanssa, vaikka esim. juuri imurin, niin pääsee bileisiin ilmaiseksi.... :D
En tiedä sitten oliko läppää...

Diffaksella oli ainakin Laserpointissa juustohöylä kaulassa. Mä ainakin mietin, että mitä vittua kun näin sen. :D
#10 • • Individual Guest

Diffaksella oli ainakin Laserpointissa juustohöylä kaulassa.

Tarkoittanet toki Hallmark 4v ;) Laserpointit ei kuulunut suunnitelmiin.

Muistin väärin, väistin muurin...
#11 • • Dusterizer Guest
hmmmmmm........
#12 • • Bio Guest
huh.. aika touhuu, jos on oikee tiivis tunnelma tanssilattialla ja n. kymmenellä juustohöylä kädessä! :eek:
voi tulla aika rumaa jälkeä, nahkaslaisseja
#13 • • climate Guest
bileissä mua on alusta asti kiehtonut se että jengi saa tehdä mitä lystää, saa näyttää miltä lystää, jne jne jne. ...jotenkin kirpaisee jostain sisältä kun ajattelee että eikö enää saa tehdä mitään massasta poikkeavaa kun se jo herättää laajaa ihmetystä :panic:

anteeksi tästä vastaväitteestä, mutta mulla on ollut huono päivä, ja itseasiassa kokonaisuudessaan huono viikko :heart:
#14 • • poet Guest

bileissä mua on alusta asti kiehtonut se että jengi saa tehdä mitä lystää, saa näyttää miltä lystää, jne jne jne. ...jotenkin kirpaisee jostain sisältä kun ajattelee että eikö enää saa tehdä mitään massasta poikkeavaa kun se jo herättää laajaa ihmetystä :panic:

Yeah! ei tääl juustohöylään mitään kantolupaa tarvita... :scared: vaik kyl toisaalta oon onnistunu joskus tyrimään sormeni senkin kanssa :D
mitähän portsarit sanois jos porukka alkais tuomaan hardimman matskun bileisiin vasaroita... kyl kai nää kiksubileiden juustohöylät on kai sittenki aika turvallisia. Ja jos niistä tulee suurempikin buumi, niin taitaa seuraavien kemujen sponsorilistalta löytyä myös Oltermanni ja Hackmann :excellent:
#15 • • Tres Guest

Pimeässä lightstickin tapaan loistava höylä valloittaisi jo maailman!

Harmi vaan, että juustohöylä on niin suomalainen juttu, että tuskin onnistuu. Eihän jollain jenkillä olis aavistustakaan mikä se on ja minkä takia se pitäis ottaa mukaan bileisiin. :what:

Kuinni? 'Cheesy' on se termi josta
toi juustoisuus on suomeenkin tullu.
#16 • • pie Guest
Mutta silti eivät kuitenkaan tunne mikä on juustohöylä, kun ovat tottuneet leikkaamaan juustoa veitsellä.
#17 • • espoo_rumpshaker Guest

Mutta silti eivät kuitenkaan tunne mikä on juustohöylä, kun ovat tottuneet leikkaamaan juustoa veitsellä.

Well I dunno about the UK but the cheese slicer is definitely not something I'd consider inherently Finnish...
#18 • • da_chef Guest

Ottamatta sen enempää kantaa siihen kuinka vitun tyhmää ja urpoa on tehdä jotain muuta bileissä kuin pousata baaritiskillä, kerron ohimennen, että tutulta löytyis kolme toimivaa pallohooveria. Ne on rok, power ja pop! (c) pekka laine
#19 • • SimonTemplar Guest
Jos porukka rupeen heiluu juustohöylillä niin kai mun pitää päräyttää paikalle/sisään bileisiin oikealla "juustohöylällä"Toyota corolla vm-78 ke 20:llä ja kaasutella aina suvannoissa/nostoissa!!!
#20 • • axiom Guest

Juuri näin. Ainakaan meillä joskus vierailleet amerikkalaiset eivät olleet juustohöylää koskaan aiemmin nähneetkään. Kulttuurisivistykseni ei riitä mitään varmaa muista maista sanomaan, mutta käsittääkseni kuitenkin aika scandi juttu.

Mutta joo, väliäkö sillä. Kunhan vain viilailin pilkkua... :roll: