Rich & Newhouse pres. All Good Vol. 3! deep&soulful

15 posts, 1 page, 1,778 views

Avatar
#1 • • Edited Rich Guest
Rich & Newhouse pres. All Good Vol. 3!

Tällä kertaa tarjolla olisi pääasiassa diippiä ja sielukasta housea aina Milanosta Pariisin ja Berliinin kautta Lontooseen, josta siirrytään Hollywoodiin, Annandaleen, Chigagoon, Detroitiin, Baltimoreen ja New Jerseyn kautta New Yorkiin. Enjoy!

Rich:
1. Donnie - "Do You Know? (DFA remix)" (Giant Step)
2. Jihad Muhammad - "Movement Blues" (West End)
3. Louis Benedetti - "Imamu" (Soulful Session)
+ Marcus Enochson feat. E-Man - "Musical Prayer (Acapella)" (Wave)
4. T.Kolai - "Une Affaire (Qui Marche)" (Chilli Funk)
5. Osunlade feat. Maiya James - "Same Thing" (Papa Records)
6. DJ Pierre feat. Champagne - "Sometimes I Feel" (King Street)
7. DJ Pope + Una - "In My Arms (Poji's 88,9 Vox Mix)" (Yellorange)
Newhouse:
8. 95 North - "Jazz Ascension (Washapella)" (Large)
9. Amy Winehouse - "Take The Box (Seiji Remix)" (Island)
10. Directions - "Busted Trees (Carl Craig Remix)" (Diaspora)
11. Kai Alcé - "Sa K'Pasa" (Track Mode)
+ Blaze - "Do You Remember House? (Accapella)" (Slip'N'Slide)
12. Siji - "Sanctuary (DJ Deep Remix)" (BBE)
13. Harley & Muscle feat. Billy Preston - "You Are So Beautiful" (Little Angel)
14. Henrik Schwarz - "Chicago" (Moodmusic)
15. Mike Grant - "My Soul, My Spirit" (Track Mode)
16. Pepe Bradock - "18 Carats" (Kif)
17. Candido - "Thousand Finger Man" (Salsoul)


96 kbps / 80:10

Täältä sen saa
Avatar
#2 • • Samuel Guest
Hot shit!
Avatar
#3 • • ojis Guest
Hieno miksaus, kuten sarjan aikaisemmatkin osat! Loistavia raitoja.

.ojis
Avatar
#4 • • Kalle Karvanen Guest
It's all good!

Tuhannen sormen mies on kyllä oiva lopetus tälle.
Avatar
#5 • • lazy cat Guest
Kuumaa tavaraa! tätä on tuullut kuunneltua noin... kolme kertaa päivässä. Mun mielestä paras veisu on King Streetiltä (tietenkin), mutta kaikki on niin kymppimateriaalia, että... :)
Avatar
#6 • • lazy cat Guest
Kuumaa tavaraa! tätä on tuullut kuunneltua noin... kolme kertaa päivässä. Mun mielestä paras veisu on King Streetiltä (tietenkin), mutta kaikki on niin kymppimateriaalia, että... :heart:
Avatar
#7 • • burdock Guest
jeh :) pitää pistää jossain välissä lataukseen. veljen biilissä tätä on tullut kuunneltua ja hyvältä on vaikuttanut :) candido on ygönen!
Avatar
#8 • • Tero N Guest

Rich & Newhouse pres. All Good Vol. 3!

Tällä kertaa tarjolla olisi pääasiassa diippiä ja sielukasta housea aina Milanosta Pariisin ja Berliinin kautta Lontooseen, josta siirrytään Hollywoodiin, Annandaleen, Chigagoon, Detroitiin, Baltimoreen ja New Jerseyn kautta New Yorkiin. Enjoy!



Mainion miksauksen ovat pojat taas pukanneet uunista ulos. Itse pidin tästä osasta enemmän kuin kakkososasta mutta tämähän on IMHO. Ykkönen oli myös mainio. Tässä miksauksessa pidin erityisesti kummastakin Track Modesta, mukavan tummaa, mörkkiä soundia, pidin myös Henrik Schwarzin "Chicago":sta. Myös Rikun osiossa löytyi mainiota tavaraa, heti avausbiisi toimi meikäläiselle.

Uusia miksauksia odotellen :happyroll:

Tero N
Avatar
#9 • • hexasonik Guest
no ny män lataukseen! kommenttia myöhemmin, biisilista ainakin näyttää mainiolta, ja candido tietty kruunaa koko komeuden!

jussi btw, mulla kun ei oo tota candidon orkkista, onko nykyään ihan mahdottomissa hinnoissa/saatavuudessa? soulfunksäätämisen takia on toi diseosasto jäänyt yleensä reprerssien, komppisten ja satunnaisten halpa-mut-hyvä -orkkislevyjen varaan! :)
Avatar
#10 • • Newhouse Guest

jussi btw, mulla kun ei oo tota candidon orkkista, onko nykyään ihan mahdottomissa hinnoissa/saatavuudessa? soulfunksäätämisen takia on toi diseosasto jäänyt yleensä reprerssien, komppisten ja satunnaisten halpa-mut-hyvä -orkkislevyjen varaan! :)


Jaa-a... En osaa sanoa tän hetken saatavuudesta originaaliprässinä, mutta luulisi, että sen hinta ja/tai kysyntä olisi romahtanut viime vuosien aikana, koska siitä on tullut niin helvetisti repressejä 12"-formaatissa ainakin Salsoulilla (taisi olla kahteen eri otteeseenkin) ja BBE:llä + parilla jenkkibootilla. Lisäksi pitkä alkuperäisversio on ollut aika monella hyvällä kokoelmalla viimeisen 5 vuoden aikana (BBE, Azuli jne.). Soundi on loistava (=originaalia parempi ja jykevämpi) ainakin viimeisimmällä Salsoul/SUSS'd repressillä (jonka toisella puolella on "Dancin' And Prancin'").
Avatar
#11 • • Leaphion Guest
Soi tällä hetkellä ja toimii hyvin.
Avatar
#12 • • hexasonik Guest

pitkä alkuperäisversio on ollut aika monella hyvällä kokoelmalla viimeisen 5 vuoden aikana (BBE, Azuli jne.)



aivan, mulla on tää nimen omaan bbe:n julkaisemalla gonzalez/vega - stop and listen onk se nyt 5 -komppiksell. siinä tietty pari asiaa risoo:
a) kyseessä on komppis,
b) jonka vinyyli on ohut ja prässi heikohko

Soundi on loistava (=originaalia parempi ja jykevämpi) ainakin viimeisimmällä Salsoul/SUSS'd repressillä (jonka toisella puolella on "Dancin' And Prancin'").



jaaha! tää pitääkin sitten hoitaa kotiin!


niin, hyvän kuuloinen setti, kirjoittelen sitten enemmän kommenttia, kun olen analyyttisen jaksavalla tuulella. just nyt ei runosuoli oikein syki ja aivot on lamassa. liekö helle vai liiman haistelu syynä?!? :)
Avatar
#13 • • Quu Guest
Nyt ei vituta enään yhtään!

Loistavaa, että joku osaa suomessa tehdä näinkin loistavia miksauksia.
Avatar
#14 • • mando Guest
del monte mies sanoo kyllä! hotttt....
Avatar
#15 • • Rich Guest
Kiitoksia kaikille palautteesta! Mukava nähdä et tällainenkin selektio saa näinkin paljon kiitosta osakseen. :D