Trance in Rio?? Mihin mennä??

2 posts, 1 page, 1,016 views

#1 • • kapseli Guest
Non-nii, viikonloppu edessä ja yksin taas maailmalla, joo-joo, vittu mitä porailua... :mad:
Eli tällä kertaa kysymys kuuluu tietäiskö kukaan jotain hyvää Trance/proge klubia Riiosta?? Mihin nyt suht turvallisesti vois mennä => ei missään Copacabanan perukoilla!!

Taikka linkkiä mistä vois löytyä tietoa asiasta??

Kiitoos!!
#2 • • Mimako Guest
Vähän heikkoa oli kiksun kannalta ainakin karnevaalin aikaan tänä keväänä, kun itse oltiin siellä sen 10 päivää. Rion paikallinen meno-opas (muistaakseni jonkun sanomalehden viikkoliite) on osoitteessa

http://www.veja-rio.com.br

Mulla on tuosta vain paperiversio, mutta siinä iltamenot on listattu otsikolla "Noite" ja "Para dancar".

Itse käytiin paikassa nimeltä Bunker 94 (Rua Paul Pompeia 94, kyllä, se on Copacabanan perukoilla). Siellä piti olla teknoilta ja teknoa soitettiinkin, mutta enimmäkseen brittipoppia à la New Order. Itse paikka on pimeä mutta ihan kiva kellariluukku suosittujen gay-klubien Le Boyn ja Le Girlin välittömästi vieressä. Sisään maksoi 20 reaita lauantai-iltana, eli eipä paljon mitään.

Muuten Rion rankimmat bileet lienevät funk-partyjä faveloissa. Niihin ei "aivan" uskallettu lähteä :panic: Meille ei Copacabanalla liikkuessa muuten sattunut yhtään edes uhkaavaa tilannetta, tosin meitä olikin kaksi. Hyvää reissunjatkoa :)