Superfine

16 posts, 1 page, 2,529 views

Avatar
#1 • • Hanzo Guest
Eli tänne.. :roll: www.superfine.tv ! Käykää tsekkaamassa makee saitti! :D (pakko mainostaa veljen saittia, joka valmistui juuri) :winkwink: ....absolutely superfine :king:
Avatar
#2 • • JussiS Guest
Siis sun veljes on vastuussa dj duckista!?!? Siitähän oli joskus topikki "Dj:n halveeraamisen pohjanoteeraus" täälläkin. :hah:

Ihan siisti saitti, kivaa grafiikkaa :)
Avatar
#3 • • da_chef Guest
Niin, ainoa valittamisen aihe löytyy ehkä siitä, että minkä takia ammattikäyttöön tarkoitettua portfoliota esitellään tällaisella harrastelijaforumilla, sivuista kun näkee kilometrien päähän, ettei kyseessä ole minkään sunnuntaikoodaajan/-graafikon sivusto.

Sivut toimivat hyvin, ehkä hieman oli navigoinnissa puutteita kun ei ne tähdet mitenkään selvästi ilmaise, että siellä on useammalla sivulla kuvia ja muita töitä.

Hyvin näkyy graafikon jälki flaboissa ja muissa duuneissa, yhteneväisyyksiä on mutta kuitenkin duunit ovat erilaisia eri firmoille.
Avatar
#4 • • sonni Guest
kateus vie kalatkin vedestä.

flässillä saa ja hevosella pääsee, hienot
ja hyvät nuo ovat. nuff said.
Avatar
#5 • • Hanzo Guest
Joo mun velihän se siitä on vastuussa ja "vastuussa" :) . Se tosiaankin on ammattilainen, empä mäkään osais tollasta tehdä...prkl! :) ihan vain veljen ylpeydellä "mainostin" saittia. (ainaskin mun mielestä se oli kiva)
Avatar
#6 • • Carlos B Guest
Hyvää settiä on aina hauska katsella. Noita etusivun äijien läppiä olis saanut olla enemmänkin, missä aina se oikeanpuoleinen äijä olis sanonut jotain, mihin se toinen äijä olis aina sit vastannut "Superfine". "How's the arthritis today?" "Superfine." Nojoo, saattaa olla ettei olis kaikkien mielestä hauskaa :)

Toi Beck's-pullo, josta saa poistaa tarranpaloja tehdäkseen numeron pullon kylkeen, on loistava, vaikka ei veljesi idea tainnut ollakaan.
Avatar
#7 • • Hanzo Guest
Tata läppää sais munki mielestä olla ehkä viä enemmän :) ja tosta Beck`s jutusta en sen enempää tiiä... anyway sainpahan jakaa teidän kanssa jotain. Ja homma toimii silloin kun siitä syntyy keskustelua/kommentteja. :)
Avatar
#8 • • da_chef Guest

kateus vie kalatkin vedestä.



Minäkö kateellinen? Pois se minusta!
Avatar
#9 • • A-E Guest
Tyylikkäs ja toimiva. Upeat kuvat. Lataaminen ei vie ihan sataa vuotta. Mä en voi muuta sanoa kun, että mä olen kateellinen. Kunpa sitä itse olisi noin taiteellisesti lahjakas.
Avatar
#10 • • Ezzy Guest
mukavan pirteä ja simppeli, me likey. superfine CV indeed.
Avatar
#11 • • Båssanova Guest
Huippukamaa. Erityisesti noi vektorikamat vakuutti.
Avatar
#12 • • Inditm Guest
Ja Valve Groupilla töissä, yllätys, yllätys...
Avatar
#13 • • bulk Guest

Niin, ainoa valittamisen aihe löytyy ehkä siitä, että minkä takia ammattikäyttöön tarkoitettua portfoliota esitellään tällaisella harrastelijaforumilla, sivuista kun näkee kilometrien päähän, ettei kyseessä ole minkään sunnuntaikoodaajan/-graafikon sivusto.



Esimerkiksi tällä foorumilla ei ole musiikkipuolellakaan ole tapana haukkua kaikkia vähänkään amatöörimaisia tuotoksia ja levyttävät artistit eivät julkaise demojaan täällä. ;)
Avatar
#14 • • miikkaL Guest


Esimerkiksi tällä foorumilla ei ole musiikkipuolellakaan ole tapana haukkua kaikkia vähänkään amatöörimaisia tuotoksia ja levyttävät artistit eivät julkaise demojaan täällä. ;)


:D
Avatar
#15 • • da_chef Guest

Esimerkiksi tällä foorumilla ei ole musiikkipuolellakaan ole tapana haukkua kaikkia vähänkään amatöörimaisia tuotoksia ja levyttävät artistit eivät julkaise demojaan täällä. ;)



oosny :)

itseasiassa käyn tuolla demo tracksissä äärimmäisen harvoin. olen ehkä viitisen biisiä ladannut kaiken kaikkiaan.
Avatar
#16 • • Digital Beat Guest
hienoa design grafiikkaa, pidin kovasti :D