South Park.

49 posts, 3 pages, 8,694 views

Avatar
#1 • • miniMe Guest
Jos ihminen viskoo yhtä huonoa läppää irl (omg kuinka irl tämäkin on), saa samantien armottoman kasan paskaa jokaiselta olemassaolevalta arvolta.Missä mättää?Koen kovasti loukatuksi ainakin oikean aivolohkoni ja ehkä osan vasentakin, kun yritän kovasti miellyttää ja olla yhtä hauska kuin kyseinen tv-sarja ja sitten saankin käsiini vain uskomattoman suuren kasan pahoja mieliä.Miksette tykkää kun kuitenkin nauratte kyseiselle sarjalle sohvanne nurkalta? :crybaby: ..epäilen, että kyseessä on globaali salaliitto minua ja nimeäni vastaan!Kuten jo eräässä pm:ssä mainitsin, ehkä kysymyksessä on platinumin kohdalla todellakin ympäristöstä joka ei pidä erilaisuudesta vaikka sitä median täydeltä yritetään päähän istuttaa, nimittäin suvaitsevaisuutta.En näe itseäni missään määrin loukkaavana, vihamielisenä hahmona saati muutenkaan omituisena, päinvastoin.Olen PERSOONALLINEN.Ikävää jos siitäkin rangaistaan?Joku jossain kirjoitti, että jos ei ole rahaa ostaa elämää, PITÄÄ hankkia persoonallisuus..yhdyin mielipiteeseen hetkeksi vain todetakseni kuinka poloinen platinum maailma muuttui sadistien vainoamaksi taistelutantereeksi :scared:

Tähän väliin *hissimusiikkia*..

..koska allekirjoittanut harrastaa tauotonta repeilyä :happyroll:

:king: Mii
Avatar
#2 • • Ana-- Guest
Pellet on hauskoja vaan sirkuksessa.
Avatar
#3 • • miniMe Guest
^ siksikö moni aikuinen pelkää klovneja oikeassa elämässä?

nuq.
Avatar
#4 • • Ana-- Guest
South Parkin hauskuus perustuu purevaan yhteiskuntakritiikkiin, ei puolimieli-
seen, oivaltamattomaan vittuiluun tyyliin "This thread is GAY"..
Avatar
#5 • • Timmo Guest
South Park on ehkä paskinta läppää ikinä. Se nauratti ekan jakson ajan ja sitten olikin jo kierrätysvitsiä...Paskaa.

Toisaalta oikean elämän keskusteluissa heitetyt mustan huumorin kukat toimii aina. :)
Avatar
#6 • • Ana-- Guest

South Park on ehkä paskinta läppää ikinä. Se nauratti ekan jakson ajan ja sitten olikin jo kierrätysvitsiä...Paskaa.

Toisaalta oikean elämän keskusteluissa heitetyt mustan huumorin kukat toimii aina. :)



Oho, huomaa ettet oo paljoo jaksanu ajatuksella niitä jaksoja katsoa. Esim.
'Cartman's silly hate crime' on aika vahva kannanotto :) Niitä kannattaa
katsoa se ajatus mielessä, että ne tekijät ja käsikirjoittajat on oikeasti
aika fiksuja. Siinä on yleensä pikkasen enemmänkin ideaa kun oksentaminen
ja kakan heittäminen.

Yksi parhaita sarjoja ikinä, mielestäni.
Avatar
#7 • • Timmo Guest

Oho, huomaa ettet oo paljoo jaksanu ajatuksella niitä jaksoja katsoa. Esim.
'Cartman's silly hate crime' on aika vahva kannanotto :) Niitä kannattaa
katsoa se ajatus mielessä, että ne tekijät ja käsikirjoittajat on oikeasti
aika fiksuja. Siinä on yleensä pikkasen enemmänkin ideaa kun oksentaminen
ja kakan heittäminen.



Joo en oo kyl kattonu oikeestaan yhtään, ku alko jossain vaiheessa tuntua kierrättämiseltä. Onhan siinä sitä kannanottoläppää paljon, ei vaan jaksa seurata. Tosin en kato televisiota muutenkaan kuin tunnin kuukaudessa...
Avatar
#8 • • Bio Guest
Sarjan jaksot on ihan ok, mut tää South Park-leffa (Bigger, Longer & Uncut) menee vähän yli.. saddamin ja pirun gay-häröilyt, tai siis kun sitä pääsee kattoo muksutkin, jotka ottaa mallia ja alkaa käyttää kirosanoja (ihan kun ne ei muutenkaan käyttäis). mut kuitenkin..
Avatar
#9 • • puskA mujunen Guest

Sarjan jaksot on ihan ok, mut tää South Park-leffa (Bigger, Longer & Uncut) menee vähän yli.. saddamin ja pirun gay-häröilyt, tai siis kun sitä pääsee kattoo muksutkin, jotka ottaa mallia ja alkaa käyttää kirosanoja (ihan kun ne ei muutenkaan käyttäis). mut kuitenkin..




tarkotatko et muksuist tulee hömoi ku ne tsiigaa sen vai ?ja ei kai kukaan 7v käy yksin leffas..joku kauniit ja rohkeat on paljon turmiollisempi lapsosille ku southpark__

mun mielest sautparkeis on välil ihan levottoman hassui läppii
Avatar
#12 • • -=aave=- Guest
South Park on mun mielestä hemmetin hyvä "lasten" ohjelma. :)
Illalla saa ennen nukkumaan menoa naureskella itsensä uneen. :roll: :sleepy:
Avatar
#13 • • JussiS Guest
Viimiset viis jaksoo on kyl ollu hyvii, erityisesti taru sormusten herrasta -kopio. Joku tosta tykkää, joku ei.
Avatar
#14 • • miikkaL Guest
Helvetin hyvä sarja kaikin puolin. Muhun uppoaa oivaltavuuden lisäksi myös noi järjettömät läpänheitot.. Ja hahmot on poikkeuksetta helvetin hauskoja :D
Avatar
#15 • • JussiS Guest

Helvetin hyvä sarja kaikin puolin. Muhun uppoaa oivaltavuuden lisäksi myös noi järjettömät läpänheitot.. Ja hahmot on poikkeuksetta helvetin hauskoja :D


Lemmiwinks!
Avatar
#16 • • miikkaL Guest
Huomasin just, että on tulossa Jakso 804: The Passion of The Jew :hah:

Mones tuotantokausi suomessa on menossa?
Avatar
#17 • • George Shield Guest
Täältä löytyypi (lähes) kaikki SP jaksot Real Player-muodossa, mukaanlukien 8.kauden jaksot. Tsekatkaa ne shout boxin viestit...

"Passion of the Jew" on muuten ihan ok jakso... :)
Avatar
#18 • • Bio Guest

tarkotatko et muksuist tulee hömoi ku ne tsiigaa sen vai ?ja ei kai kukaan 7v käy yksin leffas..joku kauniit ja rohkeat on paljon turmiollisempi lapsosille ku southpark__



en mä tarkoita et niist hölmöi tulis.. tai homoi (kumpaa tarkoititkaan)
ne muksut voi ottaa mallia niistä south parkin hahmoista..

ja mun mielest south park on hiton hyvä sarja, mut ei vaan sovi pienimmille.. mun mielipide..
Avatar
#19 • • JussiS Guest

ja mun mielest south park on hiton hyvä sarja, mut ei vaan sovi pienimmille.. mun mielipide..


Senpä takia se tuleekin yhdentoista nurkilla. En kyl silti uskois, et ala-asteikäiset sais tosta paljookaan irti, kun ei niitä läppiä tajua ihan helposti.
Avatar
#20 • • Bio Guest

Senpä takia se tuleekin yhdentoista nurkilla. En kyl silti uskois, et ala-asteikäiset sais tosta paljookaan irti, kun ei niitä läppiä tajua ihan helposti.



totta

mut mä tarkoitin enemmänkin tota south parkin leffaa, jota olin kattomas joskus vuonna 2 tai 3.. siellä vaan oli kauheest jotain eka- ja tokaluokkalaisii. ehkä ne ei ymmärrä niitä asioita, mut mä joutusin selittää mun silloiselle 9v. serkulle mm. et mikä on homo ja mitä ne tarkoitti sil panemisel..