Kevättä rinnassa!!

35 posts, 2 pages, 5,288 views

#21 • • onnela Guest

Unohdit mainita et toi kenttä sattui sijaitseen Irlannissa :D

Toisaalta - suunnitelmiin on jo muutenkin pidempään kuulunut matka noille Saarille palloa lyömään. Tossa olis ollut hyvä tekosyy...

Tarska vois muuttaa takas sinne kentän laidalle. :D
#22 • • Taedium Guest

Unohdit mainita et toi kenttä sattui sijaitseen Irlannissa :D

Toisaalta - suunnitelmiin on jo muutenkin pidempään kuulunut matka noille Saarille palloa lyömään. Tossa olis ollut hyvä tekosyy...

Hei, Euroopassahan se sijaitsi. Siis viela EU alueella. Eli siis ihan tos nurkan takana. Ei se Eurooppa niiiiiin iso ole.

Kuulostaahan se varmaa aika ruljanssilta ja itseanikin aluks hirvitti et muuttaessa Amsterdamiin lentaakin Düsseldorffiin, jossa ei ole kertaakaan kaynyt, sielta julkisilla kaikkien nyssakoiden kera juna-asemalle opetellen lennossa miten metrosysteemi toimii kentalta asemalle, kun ei tajunnu ottaa selvaa ennen ku sinne meni. Ja juna Amsterdamiin. Onneks ollaan Euroopassa, koska rajojahan ei enaa silla lailla ole. Ei tarvinnu mitaa tullijuttui ruveta kikkailee sen junan kanssa. Eli en tieda edes missa passit tarkastettaisiin jos tarkastettaisiin.

Mut oli niin helppotajusta, etta se meni vahingossa kerralla oikein. Tunnin taisin olla tavotteestani myohassa perilla, jouduin odottelee joku 40 minuuttia junaa ja sit se oli reilu vartin myohassa!

Kuulostaa paljon vaikeammalta ja sekavammalta mita oikeesti onkaan. Ehka siksi sekavalta, ku ma suunnittelen noita reissailuita suurinpiirtein yhta paljon ku suunnittelis reissuu Helsingista Porvooseen... (Kaikki on aina lutviutunu jotenkin.)

Muistaaks joku jo?

Ei tiedolla, ei taidolla, ei tyolla, ei tuskalla, vaan...
#23 • • Yallu Guest
Hee!
Aurinko paistaa, on lämmintä, EIKÄ OO EES KRAPULAA!!

:D
#24 • • Keniro Guest
Joo'o no kevät menee pitkälti tietokoneen ja tyttö-ystävän parissa, konemusaa, kahvii, tietokone ja vähän rakkautta, mitä muuta ihminen tarvitsee? :heart:
¡ Previous post about a year ago !
#25 • • Yallu Guest
Hei nyt on aika jälleen herättää tää keskustelu kun ULKONA PAISTAA AURINKO!!!! :panic:

JEE!!! Mopo ulos tallista ja... eiku mä meenki töihin.. :mad:
#26 • • insertxox Guest
Koffin Baarikaappi
Sipsiä
Kaverit
Ghettoblaster (102.4 FM)
ja tietysti MÖLKKY
Niin ja hyvä greani spotti. :hearts:
#27 • • OSC8 Guest

Kevät, se on ennen kesää.. :winkwink:

Jos sullon mökkijasaunapäällä, chillaa meiä kanssaa..

:king:

.
#28 • • sixtus Guest
Viikonloppuna alkaa terassikausi :hearts:
#29 • • Jussi Lius Guest
'Istun ja postailen plattariin'... se on mun tavote. :D
#30 • • jorkki Guest
Kai sitä pitäis näin "rankan" työviikon päätteeks vaivautua jollekin terassille..
:cool:
#31 • • Bio Guest

huomen saunomaan ja grillailee.. ehkä onkimaan jos muutaman appuran sais
#32 • • Juki54 Guest

ja ehkä _muutama_ olut?;):D
#33 • • Bio Guest

ja ehkä _muutama_ olut?;):D

no siis tottakai..

sain muuten kaks appuraa!
#34 • • Kaino Guest
se on kyllä jännää, että miten valoisan ajan pidentyminen kummasti piristää. varsinkin täällä pimeässä ja synkässä pohjolassa osaa arvostaa kevättä ja kesää talven jälkeen.
#35 • • Yallu Guest
Joo, mopo tuli otettua ulos ja olipa se taas kivaa.. :roll: