Kevättä rinnassa!!

35 posts, 2 pages, 5,263 views

#1 • • Yallu Guest
Kevät tulee ja virtaa alkaa taas löytyä. Mitä kaikkea ihmiset tekevät kevään koittaessa?

Olen huomannu itseni kohalla, että ulkoilma on alkanu maistumaan ja prätkäsormi kolottaan. Jokilaivat kiehtoo ja olut maistuu taas oluelta.. Vihdoin saan jättää paksut vaatteet kaappiin ja T-paita alkaa olla järkevä vaate.

Kevät, se on ennen kesää.. :winkwink:
#2 • • Daniel Braun Guest
Mitä minä teen keväällä?
Arvaa kaks kertaa ;)
#3 • • Timmo Guest

Mitä minä teen keväällä?
Arvaa kaks kertaa ;)

Välttelet koiranpaskaa ja hiekkamyrskyä? :heart:
#4 • • Daniel Braun Guest

Välttelet koiranpaskaa ja hiekkamyrskyä? :heart:

Kyl kyl :D
#5 • • drS Guest
terassit :heart:
#6 • • hiski Guest
kolopallooooo!!!!!!! :happyroll:
#7 • • A-E Guest
Kevät tuli ja sen myötä pillurallin ajaminen Kaivopuiston ympäri, kaljat terassilla frendien kanssa, 80-luvun musa ja rave hitit soi taas autossa, nukkumaan mennään vasta aamu auringon jälkeen, koulussatakin on jäljellä enää muutama tentti ja kauniit tytöt on tullu takas Helsinkiin.
#8 • • LindaGP Guest
Eiköhän jo tästäkin huomaa mitä minä teen... :rolleyes:
#9 • • Hempp@ Guest
Menen kesäduuniin paikallisen turistinähtävyyden lippuluukulle ja luukutan sopivasti taustalla kesähousee ja muuta muzakkia siinä lipunmyynnin ohella.

Lisäksi flirttailen ulkomaan tyttösten kanssa :)
#10 • • JussiS Guest

Rauman kenttä on jo auki \o/
#11 • • -=aave=- Guest
Lintsaan koulusta ja kirjoittelen tänne. :D
#12 • • Edited Hexe Guest
...
#13 • • anton Guest
Kevättä on rinnassa, hieman jo lahkeessakin, toivotaan vain et sukat ei kastu! :D
#14 • • JussiS Guest
Missä minihameet viipyy??? :D
#15 • • onnela Guest

Kyllääääh!!!

Viime kesänä jäi vähiin, toivottavasti tänä kesänä ehtii paremmin.
Plattarin viralliset kolopalloskabat? ;)
#16 • • JussiS Guest

Näitä koitettiin järjestää joskus sillon kun plattari oli viel violetti, mut ei tullu oikein mitään. Jos joku järkkää "Platinum open":in ni oon kyl mukana. Sisko olis Caddiemasterina Kotojärvellä :)
#17 • • Bio Guest
Mä oottelen niitä terasseja ja Suomen mahtavaa luontoa.. jos vaikka pääsis lähtemään tänä kesänä Lapin jylhiin maisemiin :hearts:
#19 • • Taedium Guest
Viimisen kolme paivaa seisonu niin paljon kahvilan ovella tyonnellen paata ulos ja haistellen kesan tuloa. Se on ikavaa, et joutuu pimennetyssa luolassa istumaan. (Miten se eroo nyt tasta internet kahvilasta? ...Tai mun edellisesta duunista? No edellisessa duunissa oli megaloisteputket katossa, mut aika ulkomaailmasta eristetty olo tuli silti.)

Huomenna makaamaan selalleen nurtsille ja chillailee! Vapaapaiva ja vasta ylihuomenna on uusi tyohaastattelu!

Blah. Oisitte viime kesana ton keksiny. Ma asuin golf-kentalla. Oisin itte voinu ilmaseks pelaa ja kait sielta ois saanu halvennusta jos tulee vieraita. Sinne olis mahtunu kamppaanki vaikka kuinka monta.
#20 • • JussiS Guest

Blah. Oisitte viime kesana ton keksiny. Ma asuin golf-kentalla. Oisin itte voinu ilmaseks pelaa ja kait sielta ois saanu halvennusta jos tulee vieraita. Sinne olis mahtunu kamppaanki vaikka kuinka monta.

Unohdit mainita et toi kenttä sattui sijaitseen Irlannissa :D

Tosin kun näytit niit kuvia, ni itelle ainakin tuli himo lähtee kyläileen sun luokse :)