Bump!

405 posts, 21 pages, 97,817 views

#341 • • drS Guest

2 mun biisiä voi nyt ostaa cdr-levyllä mp3 muodossa. hinta on 15e + posti kulut. jo 3 tyytyväistä ostajaa, joista yksi on dj!!

käykö jos maksan koko setistä tasan 100e?
#342 • • Remotion Guest

2 mun biisiä voi nyt ostaa cdr-levyllä mp3 muodossa. hinta on 15e + posti kulut. jo 3 tyytyväistä ostajaa, joista yksi on dj!!

no tämän kerarn, vaikka kieltämättä vähän halvalla lähtee, multa saa (muutkin saa jos halua ;) ) pm:llä tilinumeron jonne voit lähettää rahat.

Voin pistää 10 nopeimmalle tilaajalle lisäksi downloadlinkin vielä yhteen miksaukseen!! joten nopeet syö hitaat ei, toimi _H_E_T_I_ !!! :hah: :eek:
#343 • • drS Guest

no tämän kerarn, vaikka kieltämättä vähän halvalla lähtee, multa saa (muutkin saa jos halua ;) ) pm:llä tilinumeron jonne voit lähettää rahat.

Voin pistää 10 nopeimmalle tilaajalle lisäksi downloadlinkin vielä yhteen miksaukseen!! joten nopeet syö hitaat ei, toimi _H_E_T_I_ !!! :hah: :eek:

..eikä siinä vielä kaikki! kun tilaat kolmen sekunnin kuluessa saat kaupan päälle vielä kätevät puutarhasakset! (arvo 19,99e) Soita heti!

ei sisällä paristoja
#344 • • tumpsi Guest

2 mun biisiä voi nyt ostaa cdr-levyllä mp3 muodossa. hinta on 15? + posti kulut. jo 3 tyytyväistä ostajaa, joista yksi on dj!!

..eikä siinä vielä kaikki! kun tilaat kolmen sekunnin kuluessa saat kaupan päälle vielä kätevät puutarhasakset! (arvo 19,99e) Soita heti!

ei sisällä paristoja

Sekä vuodeksi hammastahnaa käyttöösi! (priceless)
Eeeeeeeeeeikä siinä vielä kaikki..
#346 • • Remotion Guest

sillä, jos postaat heti vartin sisällä, saat luvan postata ilmaiseksi koko
loppuvuoden!

eikä siinä vielä kaikki ...

sillä näin Teillä on mahdollisuus saada varainsiirtoyhtiömme (siirrämme varasi sveitsiläiseen pankkiin) osake naurettavaan 700e pilkkahintaan, kannattaa siis todellakin tarttua puhelimeen NOPEASTI!!
Nopean tilaajan lisäetuna voitte osallistua arvontaan jossa Teillä on mahdollisuus voittaa kaunis hopeakohokirjaimin painettu suomen kalamieskalenterin "vuoden silli" diplomi!
#347 • • drS Guest
eikä siinä vielä kaikki!

jos olet jonkun liitteessä 1a mainittujen lehtien tilaajista, kannattaa postata todella nopeasti! nimittäin! kymmenen ensimmäistä postaajaa voivat päästä osallistumaan arpajaisiin jonka pääpalkintona arvotaan oikeus ottaa osaa vuosittaiseen viikkoarvontaan, jonka pääpalkintona oikeus valmiuteen vastaanottaa puhelu yhtiömme telemarkkinoijalta, jonka esittämään tarjoukseen kuuluu mm. mahdollisuus saada henkilöauto viikoksi käyttöön jos saat 8 kaveriasi vaihtamaan puhelinliittymäänsä!

OLET JO SAATTANUT VOITTAA!

eikä siinä vielä kaikki...
#348 • • JsL Guest
B00005N836.01.LZZZZZZZ.jpg
#349 • • drS Guest
:(
#351 • • Lachesis Guest
b2k_bumpbumpbump.jpg
#352 • • Lachesis Guest
tuplaBUMP!
#353 • • jouni a Guest
Das BUUUUUUUT!!! :excellent: