2 mun biisiä voi nyt ostaa cdr-levyllä mp3 muodossa. hinta on 15e + posti kulut. jo 3 tyytyväistä ostajaa, joista yksi on dj!!
käykö jos maksan koko setistä tasan 100e?
405 posts, 21 pages, 97,938 views
2 mun biisiä voi nyt ostaa cdr-levyllä mp3 muodossa. hinta on 15e + posti kulut. jo 3 tyytyväistä ostajaa, joista yksi on dj!!
no tämän kerarn, vaikka kieltämättä vähän halvalla lähtee, multa saa (muutkin saa jos halua ;) ) pm:llä tilinumeron jonne voit lähettää rahat.
Voin pistää 10 nopeimmalle tilaajalle lisäksi downloadlinkin vielä yhteen miksaukseen!! joten nopeet syö hitaat ei, toimi _H_E_T_I_ !!! :hah: :eek:
2 mun biisiä voi nyt ostaa cdr-levyllä mp3 muodossa. hinta on 15? + posti kulut. jo 3 tyytyväistä ostajaa, joista yksi on dj!!
no tämän kerarn, vaikka kieltämättä vähän halvalla lähtee, multa saa (muutkin saa jos halua ;) ) pm:llä tilinumeron jonne voit lähettää rahat.
Voin pistää 10 nopeimmalle tilaajalle lisäksi downloadlinkin vielä yhteen miksaukseen!! joten nopeet syö hitaat ei, toimi _H_E_T_I_ !!! :hah: :eek:
..eikä siinä vielä kaikki! kun tilaat kolmen sekunnin kuluessa saat kaupan päälle vielä kätevät puutarhasakset! (arvo 19,99e) Soita heti!
ei sisällä paristoja
sillä, jos postaat heti vartin sisällä, saat luvan postata ilmaiseksi koko
loppuvuoden!
eikä siinä vielä kaikki ...