M/V: ÄÄNILEVYJÄ (enimmäkseen 90-luvun alkua)

5 posts, 1 page, 797 views

Avatar
#1 • • UralTEK Guest
Levypinon siivousta! Noin 100 levyn lista löytyy osoitteesta:

http://www.discogs.com/user/collection/?u=UralTEKtrade

Löytyy julkaisuja mm. labeleilta Djax-Up, Labworks, Coma Records (DK), Low Spirit, Mokum, Overdrive, Mega Records... Oikeastaan aika laidasta laitaan.

Levyjen kunto pääsääntöisesti erittäin hyvä tai hyvä, kunnon ja hinnan ilmoitan levyille kyselyiden mukaan (oon liian laiska tekemään kunto-/hintalistaa kaikista levyistä tänne foorumiin :) ).
Vaihtokaupatkin käyvät päinsä, haluttuja levyjä osoitteessa:
http://www.discogs.com/user/wantlist/?u=uraltek.
Listassa vain murto-osa siitä mitä haluaisin, joten jos voit lähettää oman vaihtarilistasi niin aina parempi! Itse asiassa joistain levyistä haluan päästä eroon vähän nihkeämmin, jolloin vaihtari tulisi paremmin kyseeseen.

HUOM! Yhteydenotot mielellään sähköpostilla, osoitteeseen jani_joeli at hotmail piste com. Tähän threadiinkin voi vastata tai heittää privaa, mutta näitä lueskelen varmasti harvemmin kuin postiani.

/Jani
Avatar
#2 • • Samus Aran Guest
Sait juuri meiliä..
Avatar
#3 • • LyoN Guest
Joo multa sait myös mailia
Avatar
#4 • • UralTEK Guest
ÄTTENSÖÖN!!

Kuten odottaa saattoi, samoilla levyillä on monta kyselijää. Tässä tapauksessa etusijalla tietenkin se, joka ensin on ehtinyt kysyä.

Postitettuani hinta/kuntotiedot varaan levyt pariksi päiväksi ensimmäiselle kyselijälle, ja jos ei hänestä siinä ajassa kuulu niin myyn seuraavalle kiinnostuneelle.

Pyytäisinkin sellaisia henkilöitä jotka ovat hintoja kyselleet laittamaan mulle mailia mahdollisimman nopeasti, oli vastaus sitten "ostan" tai "en osta", että saadaan levyt halukkaille asap.

Sorry jos tämä on jonkun mielestä huono systeemi, mutta mun pääasiallisena tarkoituksena on kuitenkin vaihtaa levyt rahaksi/toisiksi levyiksi, ja vieläpä inhimillisessä ajassa, joten ei oo mahdollista pitää "ikuista" jonotuslistaa. :)

/Jani

ps. Olis varmaan ollu sittenkin helpompaa tämä levynmyynti jos olisin suosiolla tehny heti aluks sen hintalistan... No tässähän nämä illat menee mukavasti mailaillessa. :D
Avatar
#5 • • UralTEK Guest
Varttisata levyä myyty & poistettu listasta, vielä on yli 70 jäljellä...

Hinnat laskee sitä enemmän mitä isomman nipun ostaa kerralla.

Ja vaihtareita kehiin, vaihtokaupat kelpaa aina jos sopivia löytyy!

/Jani