07.05.'004 CLUB MILLENNIUM @ NITETRAIN, LAPPEENRANTA.

18 posts, 1 page, 2,209 views

Avatar
#1 • • Edited Tommi Guest
ClubMillennium_040507_a.jpg

CLUB MILLENNIUM - LAPPEENRANTA.
07.05.'004 22.00 - 04.00 @ NITETRAIN, kauppakatu 39.
age limit 18.

- PROTEUS. // säde. logic-UK
- E-NRG. // finrg. electronic. electrolysis.
- TONY E. // carbon based.
- MR. 'D'. // millennium resident.

02.00-03.45 PROTEUS.
00.45-02.00 MR. 'D'.
22.00-00.45 E-NRG b2b TONY E.

- decorations by SACO. / dust decorations. + millennium set desings.
- extra lights & fx by NIGHTLIGHT & LJ JOHAN. / helsinki.
- resident dancers NEFERTETE & VINHA.

- tickets 6 eur (includes cloakroom).

- in association with RED BULL. | SATEL. | YOUTH AGAINST DRUGS. | NIGHTLIGHT. | HONESTY.

EXPERIENCE THE EXTREME.
Avatar
#2 • • Nefertete Guest
GänGän.
Tänne toivottavasti eksyy enemmän porukkaa kuin viime pileisiin.
Line-up:n nimienkin pitäisi olla tuttuja jokaiselle itseään arvostavalle pilettäjälle. :D
Avatar
#3 • • illusion Guest
Joo.. tulossa paikalle varmasti :happyroll:
Avatar
#4 • • Gnizhak Guest

GänGän.
Tänne toivottavasti eksyy enemmän porukkaa kuin viime pileisiin.
Line-up:n nimienkin pitäisi olla tuttuja jokaiselle itseään arvostavalle pilettäjälle. :D



Jokainen itseään arvostava bilettäjä tajuaa jättää tommosen line-upin väliin ;)
Avatar
#5 • • Nefertete Guest


Jokainen itseään arvostava bilettäjä tajuaa jättää tommosen line-upin väliin ;)



hehheh :D
Mie jätän ottamatta kantaa tuohon tässä tapauksessa. *g*
Kyllähän toi on suurelle osalle lpr:n pileporukasta uppoaa kuin kekäle lumeen...
Avatar
#6 • • Mrd Guest
Joo katotaan liikahtaiskos L-Rannan pileväki vähän isommalla joukolla kuin viimeksi...? :)
Luvassa taattua tahkoomista äijiltä. Itse soitan tällä kertaa reilusti napakampaa settiä kuin normaalisti, tapahtuman luonteen muk.
See 'ya!
Avatar
#7 • • vinha Guest

Luvassa taattua tahkoomista äijiltä. Itse soitan tällä kertaa reilusti napakampaa settiä kuin normaalisti, tapahtuman luonteen muk.
See 'ya!



Kuulostaa "aika" rankalta illalta, pitää aloitaa henkinen valmistautuminen ajoissa :P

Itse ainakin luulen että paikalle saapuu porukkaa vähän kauempaakin, ainakin jostain Mikkelistä ;) Niin ja ottakaa ne tavis-kaverinnekin mukaan ihmettelemään tykitys-show:ta :) Toivottavasti Nessi soitteleepi myös hieman teknoa taas jossain välissä.
Avatar
#8 • • Mrd Guest

Luvassa taattua tahkoomista äijiltä. Itse soitan tällä kertaa reilusti napakampaa settiä kuin normaalisti, tapahtuman luonteen muk.
See 'ya!



Kuulostaa "aika" rankalta illalta, pitää aloitaa henkinen valmistautuminen ajoissa :P

Itse ainakin luulen että paikalle saapuu porukkaa vähän kauempaakin, ainakin jostain Mikkelistä ;) Niin ja ottakaa ne tavis-kaverinnekin mukaan ihmettelemään tykitys-show:ta :) Toivottavasti Nessi soitteleepi myös hieman teknoa taas jossain välissä.



Vai henkisen "valmentaumisen", heh!? Kuinkahan sitä sais ympättyä Winhan naamarista sisään oikein kunnon annoksen sitä mlnm-kännin alkuainetta, jota wiinaksi kutsutaan...!!!? :excellent:
Avatar
#9 • • Mrd Guest
VOIPPERSKELE!

NYTHÄN MÄ VASTA HOKASIN ET MULLA ON SYNTSÄT TIEDOSSA!!! SAMPPERI!!!
03.05.XXXX ON PVM. VOI HITTO, TÄSTÄ TULEE IHAN HULVATONTA. TRIPLASYNTSÄT: NEFE + ANDY + TÄÄ KAHJU ITE!!!

(Taidan ihan oikeesti olla pikkuhiljaa ikäloppu, ku ei muista omia synttäreitään!?)


Anyway...
HIIHAAA, TRIPLA-MILLENNIUM-SYNTSÄ-KÄNNI-TORVEILUT TIEDOSSA!

Zoin thö tiim...!!! :D :hah:
Avatar
#10 • • Nefertete Guest

(Taidan ihan oikeesti olla pikkuhiljaa ikäloppu, ku ei muista omia synttäreitään!?)
Anyway...
HIIHAAA, TRIPLA-MILLENNIUM-SYNTSÄ-KÄNNI-TORVEILUT TIEDOSSA!



Hehheh, siun pitäis ruveta syömään varmaan jotain muistipillereitä (paraskin sanomaan)..
Noh, joka tapauksessa täällä tulee toi meno olemaan varmaan aika hulvatonta :D (miulle pitää varmaan varata joku oma karsina ku tuskin korokkeella pysyn :hah: )
Avatar
#11 • • Mrd Guest
Hei pilekansa, nostetaas vähän topic'ia.
NESSIN JA PROTSKUN PÄKTUPÄKKI 3,5h ONCE IN A LIFE TIME TULOSSA!


***Maistuiskos!?***

- - - :happyroll: - - - >
Avatar
#12 • • Tommi Guest
ELIOT NESS jää valitettavasti pois aiemmin ilmoitetusta line-upista - Näin ollen suunniteltu b2b jää toteutettavaksi tulevaisuudessa.

Syy on päällekkäisbuukkauksessa ja ELIOT NESS siirtyy kyseisenä päivämääränä KERMAssa pidettäviin JACK-klubin päättäjäisiin. Ymmärrettävistä syistä ELIOT NESS ei halua missata viimeistä JACK-iltaa ja näin ollen MILLENNIUM on päättänyt väistää. Lappeenrannassa CLUB MILLENNIUMissa ilta toteutetaan seuraavin muutoksin ja lisäyksin:

UUSI LINE-UP:
PROTEUS. // säde. logic-UK
E-NRG. // finrg. electronic. electrolysis.
TONY E. // carbon based.
MR."D". // millennium resident.

SOITTOAIKATAULUT:
02.00-03.45 PROTEUS.
00.45-02.00 MR."D".
22.00-00.45 E-NRG b2b TONY E.
Avatar
#13 • • Pete Input Guest
Akille synttärionnittelut!!!!!
Avatar
#14 • • Mrd Guest

Akille synttärionnittelut!!!!!



Kiittää muistamisesta kolleekaa! :D Tuukkonää pailaamaan vai meekkönää töehin jonnee...? :hah:
Avatar
#15 • • Mrd Guest
Niin tuo yllä mainittu Dj E-NRG myös siis vaikuttaa voimakkaasti Carbon Based-pumpussa ja luvassa on tietojeni mukaan maistuvaa päk-tu-päkkii. Mukana julkaisematonta materiaalia! Odotan innolla! Quin te?
Avatar
#16 • • Pete Input Guest

Tuukkonää pailaamaan vai meekkönää töehin jonnee...? :hah:



Töehi... suatana.
Avatar
#17 • • illusion Guest
Huomenna :excellent:
Avatar
#18 • • Mrd Guest

Huomenna :excellent:



Eepä ko tännäe mennää koevet sojoos, hee...!!! :D