timoteus - TheBeginning (Progressive House : all sorts)

18 posts, 1 page, 2,029 views

Avatar
#1 • • Edited timoteus Guest
Vihdoinkin sain duunattua miksin. Ja kuten nimi ennakoi niin toivottavasti tämä on vain alkua :)

Itse setti on aikalailla kattavasti kaikensorttista progea, mitä itse tykkään kuunnella ja soittaa. Kyseinen setti toimiikin myös demona 21.4. olevaa Must-keikkaa ajatellen. Valitettavasti setistä tuli hieman lyhyt mutta toivottavasti jatkossa syntyy myös passelisti cd:lle mahtuvia miksejä.

Palautetta ja kommentteja otetaan enemmän kuin mielellään vastaan (varoitukseksi sanon, että parit kämmit setistä kyllä löytyy).


TheBeginning (68min52sek)

Biisilista:

1. Peyote - Alcatraz (Kokoelmalta Heaven - Deep Trance Essentials 2)
2. Invisible Inc. - Stars (Inc. v Rogers remix) (Sumsonic)
3. Dr Kucho - The Chase (remix) (VA Recordings)
4. Watkins - Black A.M. (Jaded dub) (Direction Records)
5. Amani vs Teapot - Two Days In The Desert (Ritual Sounds)
6. First Life - Be One Of Us (Chris Fortier remix) (InMusic)
7. Art Of Trance - Kaleidoscope (L.S.G. remix) (Platipus Records)
8. Powerplant - Blame (Luke Chable remix) (Release Records)
9. Big Bud - Rambla (Lemon8 remix) (Bass Walk)
10. Duran & Aytek - Future Hope (Deep Records)


Ja akir0:lle miljoonat kiitokset serveristä!

:cool:
Avatar
#2 • • Homegrove Guest

Watkins - Back A.M. (Jaded dub) (Direction Records)



:hearts:

Latinkiin.
Avatar
#3 • • LyoN Guest
Tätä onkin odotettu jo jonkin aikaa.

Varsin mukava setti. Edustaa mun makuun sitä progen parempaa puolta; säkätystä on riittävästi eikä musa mene liikaa nenän kaivuuksi. Toi Power Plantti on kyllä aivan helmi! Teknisestä puolesta sen verran, etten suht nopeella kuuntelulla huomannut mitään kovin suuria kämmejä.

Pitäis varmaan itsekin alkaa taas vuoden jälkeen väsäilee uutta miksausta. Toi olohuonesoitanta on vaan niin helvetin tylsää. Biletystilanteet toimii paljon paremmin ja mitä enemmän kännissä sitä parempi.
Avatar
#4 • • Mikko Guest
timoteus prkl, tässähän meni 68min52sek mun elämästä tätä miksausta kuunnellessa, eikä menny hukkaan. ns osu ja uppos.

tekniikasta ei jaksa nillittää koska mulle selektio on paaaaljon tärkeempi kuin ne "state-of-the-art" vaihdot joita on reenattu & hiottu etukäteen. eikä siitä tekniikasta siis mitään sen kummempaa sanomista ookaan.. ;)

loisto miksaus siis, tahtoo lisää :heart:
Avatar
#5 • • olliS Guest
Hyvä Timo!

Todella mainiosti koottu setti progea varsin laajalla skaalalla :)
Tää piti otteessaan koko ajan! Taidanpa kuunnella vielä uudestaan.. meni pari biisiä ostoslistalle, kiitos niistä :)
Avatar
#6 • • Jukka I Guest
First Life, Powerplant ja Duran & Aytek osuivat, muuten meni aika lailla oman maun ohi. Alkupuoliskossa on häiritsevän paljon perustribaalihöttöä, joka ei jää millään tavalla mieleen tai eroa muista samantyylisistä biiseistä. Loppupuolisko olikin sitten jo parempi.

Ihan hyvin kasattu ja monipuolinen paketti, harmi vaan etteivät valinnat kolahtaneet.
Avatar
#7 • • Unda Guest
Osa biiseistä ei ehkä mullekaan ihan uponnut, mutta kokonaisuutena maistui kyllä :)

Powerplant on kyllä aina osannut tehdä helvetin hyviä viisuja ja blame ei ole mikään poikkeus... :hearts: Edes Chable ei ole sitä onnistunut pilaamaan... :D

Mutta kiitos Timo setistä ja pistä lisää tulemaan :)
Avatar
#8 • • Homegrove Guest

Edes Chable ei ole sitä onnistunut pilaamaan... :D



Moukka.
Avatar
#9 • • Unda Guest

Edes Chable ei ole sitä onnistunut pilaamaan... :D



Moukka.



Odotinkin sulta vastausta :D

Onhan Lukella helvetisti hyviä juttuja, mutta tuntuu että kultasuoni on alkanut ehtymään samalla kun esim. remiksien määrä on kasvanut..AVH-syndroomaa pukkaa.. No, kaikkien täytyy elää ;)
Avatar
#10 • • A-E Guest
Nice one. Tätä oli miellyttävä kuunnella.

Art Of Trance - Kaleidoscope (L.S.G. remix) (Platipus Records) :excellent:
toi biisi toi muistoja mieleen. Täytyy varmaan mennä ihan etsimään toi "pöllö" vinyyli jostain levyhyllyn kätköstä, koska niin hyvä biisi toi on.
Avatar
#11 • • timoteus Guest
Kiitti kaikille kauheesti kommenteista, läpän heitosta tai pelkästä kuuntelusta. Mä kyllä arvostan sitä! Ja niinku Mikko sano aikaa menee mut se ei mene hukkaan...

Tätä onkin odotettu jo jonkin aikaa.



Niinpä :D ...ja kiva jos maistu ja toivottavasti saat lisäpuhtia oman setin vääntämiseen...


meni pari biisiä ostoslistalle, kiitos niistä



Annaku mä arvaan...toi Duran&Aytek ja Big Bud :cool:


First Life, Powerplant ja Duran & Aytek osuivat, muuten meni aika lailla oman maun ohi. Alkupuoliskossa on häiritsevän paljon perustribaalihöttöä, joka ei jää millään tavalla mieleen tai eroa muista samantyylisistä biiseistä. Loppupuolisko olikin sitten jo parempi.

Ihan hyvin kasattu ja monipuolinen paketti, harmi vaan etteivät valinnat kolahtaneet.



No juu...ite kyllä tykkään seteissä sillon tällön tribaalisaundeista kuhan nyt ei liian kilinää ja kalsketta oo. Noi biisit mistä pidit on kyllä omastakin mielestä setin parasta antia. Kiitos kuuntelemisesta ja kommenteista...ehkäpä seuraava setti maistuu paremmin :)


Osa biiseistä ei ehkä mullekaan ihan uponnut, mutta kokonaisuutena maistui kyllä

Powerplant on kyllä aina osannut tehdä helvetin hyviä viisuja ja blame ei ole mikään poikkeus... Chable ei ole sitä onnistunut pilaamaan...

Mutta kiitos Timo setistä ja pistä lisää tulemaan



Se on kato se kokonaisuus ja harmonia tjms :scared: ....toi Powerplant on kyllä ihan bueno, myöskin Chablen remiksaamana :laugh: Lisää shettiä tulee kyllä...


Nice one. Tätä oli miellyttävä kuunnella.



Kiitti ja kiva et maistu....ja tosiaan omasta mielestä toi Art Of Trance, vaikka tosi vanha biisi onkin, sopi kivasti tohon koloon....tai no itseasiassa mulla tuli joku fiksaatio siitä ja se oli pakko saada tohon settiin :D
Avatar
#12 • • axiom Guest
Oonko se vaan minä, kun mulla kaatuu kone aina kun yritän kuunnella tätä, vai onko muillakin ollut ongelmia? Ts. toistuu ongelmitta joku 10-20s., jonka jälkeen kone alkaa pitää kauheaa raksutusta, eikä vastaa enää. Kaikki muut mp3:t toistuu kyllä ihan ongelmitta. Kummaa :scared:.
Avatar
#13 • • timoteus Guest

Oonko se vaan minä, kun mulla kaatuu kone aina kun yritän kuunnella tätä, vai onko muillakin ollut ongelmia? Ts. toistuu ongelmitta joku 10-20s., jonka jälkeen kone alkaa pitää kauheaa raksutusta, eikä vastaa enää. Kaikki muut mp3:t toistuu kyllä ihan ongelmitta. Kummaa :scared:.



Toipa vaikuttaa tosi kummalta....ite testasin ton kyllä, että kaikki toimii...siis sulla kaikki muut downloadatut (ei vaan kovolla valmiina olevat) mp3-setit soi ihan normaalisti?? If so weird indeed!! Jos et muuten saa settiä kuunneltua nii sit mä lähetän sen sulle cd:llä postissa :)
Avatar
#14 • • okiru Guest

Oonko se vaan minä, kun mulla kaatuu kone aina kun yritän kuunnella tätä, vai onko muillakin ollut ongelmia? Ts. toistuu ongelmitta joku 10-20s., jonka jälkeen kone alkaa pitää kauheaa raksutusta, eikä vastaa enää. Kaikki muut mp3:t toistuu kyllä ihan ongelmitta. Kummaa :scared:.



Toipa vaikuttaa tosi kummalta....ite testasin ton kyllä, että kaikki toimii...siis sulla kaikki muut downloadatut (ei vaan kovolla valmiina olevat) mp3-setit soi ihan normaalisti?? If so weird indeed!! Jos et muuten saa settiä kuunneltua nii sit mä lähetän sen sulle cd:llä postissa :)



Kappas kummaa.. mulla on nimittäin kerran käynyt aivan samanlailla. Luulin, että kone temppuilee muuten vaan, mutta aika kumma sattuma, että winampissa soi juuri timon setti (oli soinut jo hetken) kunnes wintoosa löi bluescreenii eteen... todella outoo kyllä.

Mutta veikkaan, että ongelma ratkeaa kun itse sen avasin editorilla ja koodasin uudelleen ämpäriksi.

Kuitenkin timoteus koodannu salasanat urkkivat troijalaiset tohon settiin :D
Avatar
#15 • • axiom Guest
Jeps, kaikki muut toimii, sen jälkeenkin downloadatut. Yritän ottaa vielä uudestaan, jos toimis.

Ei sun sitä mulle cd:llä tarvii lähettää. En mä kuitenkaan ole niin skene, että siitä olis sulle mitään oikeeta hyötyä :happyroll:. Mutta kiitos kuitenkin!
Avatar
#16 • • timoteus Guest
Kappas kappas....setissä on SITTENKIN jotain maagista :D


Ei sun sitä mulle cd:llä tarvii lähettää. En mä kuitenkaan ole niin skene, että siitä olis sulle mitään oikeeta hyötyä . Mutta kiitos kuitenkin!



Aina kandee yrittää...ja kyllä se ois onnistunu ilman mitään oman edun tavoitteluakin :hah:
Avatar
#17 • • Homegrove Guest
Alkoi mukavan omaperäisellä raidalla. Eka 45 minuuttia oli vallan mainiota progressiota ja miksaamista, biisit menivät toistensa päälle kuin lego-palikat. Lopussa flow vähän hajosi mutta hyvät biisit korjasivat.

Oikeastaan yksi vähän heikompi vaihto, muuten vallan mainiota teknisesti kanssa.

Ja on siinä Xone 62:ssa kyllä nanna soundi. :D
Avatar
#18 • • timoteus Guest

Alkoi mukavan omaperäisellä raidalla. Eka 45 minuuttia oli vallan mainiota progressiota ja miksaamista, biisit menivät toistensa päälle kuin lego-palikat. Lopussa flow vähän hajosi mutta hyvät biisit korjasivat.

Oikeastaan yksi vähän heikompi vaihto, muuten vallan mainiota teknisesti kanssa.



Kiitti kommenteista :) Jännä juttu et mainitsit ton lopun, koska en siitä itsekään kauheesti tykänny....ois pitäny siis miettiä vielä vähän enemmän noita biisivalintoja ennenkaikkea ton flow'n kannalta...se on se mihin oikeestaan pitäs panostaa, hyviä biisejähän löytyy kyllä :D


Ja on siinä Xone 62:ssa kyllä nanna soundi. :D



So true :excellent: