Phileas Foggin uudet vaatteet

14 posts, 1 page, 2,771 views

Avatar
#1 • • Taedium Guest
Phileas Foggin uudet vaatteet aka Kledjut made in ?? -topic.

Mistapain maailmaa ihmisten vaatteet on?

Kavin juuri tyopaikalla kaantymassa ja siella tuli tyokaverin kanssa puhetta vaatteista. Hanella oli yllaan hollantilaiset sukat ja kengat, hollantilainen t-paita ja englantilaiset housut. Alushousut oli ameriikasta.

Itsellani on suomalainen t-paita (Aholaita) ja boxerit, englantilaiset housut ja college huppari, irlantilainen hattu ja neule, hollantilaiset sukat ja saksalaiset kengat. (Se oli sisatiloissa toissa ja mun piti kavella tuolla ulkona kylmassa... No joo, tunnustetaan: Ma oon vilukissa.)

Naureskelimme hieman. Eniten hanen alushousuilleen, vaikkemme niita esille ottaneetkaan.
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
Housut: Hong Kong
Kengät: Thailand
Sukat: Thailand
:scared:
Paita: Europe
Kello: Finland
Kalsarit: Germany
Avatar
#3 • • Hansu Guest
Hmm, mun tällä hetkellä päällä olevissa vaatteissa ei edes mainita missä ne on tehty, ts. varmasti halpatyövoimalla jossakin Aasiassa...
Kello & rillit on Japanista, sukat Suomesta ja villasukat made by mummo.
Avatar
#4 • • LindaGP Guest
Eipä hirveästi pysty tarkistamaan, kun tapanani on leikata ne laput vex kun saan monesta ihottumaa.
Avatar
#5 • • Zapa Guest
jätesäkki: made py plastic fantastic, UK. karhee on ja nihkee.
Avatar
#6 • • ipe Guest

villasukat made by mummo.



niin mullaki.

college-paita varmaan jostain kiinasta, ei saa selvää
t-paita: Morocco
farkut: Turkey
kalsareissa ei oo lappua.
Avatar
#7 • • Remotion Guest
Häh siss onko teillä tyyliin vaan yhdet vaatteet kun tolleen pystytte nimeemään?!? :eek: mulla on ainakin ihan törkee läjä esim t-paitoja ja osaan kyllä jokaisesta sanoa mistä maasta sen olen ostanut mutta hyvänen aika, en todellakaan tiedä missä vaikka eminence tai cryonic angel tai hugo boss tai h&m tai dvs valmistaa vaatteensa...
Avatar
#8 • • Funkatronik Guest
Kengät: Kiina, Taiwan tai vastaava, missä ikinä nuo Converset nyt tehdäänkään, lapsiorjien oikeuksia polkien

Sukat: Suomi

Alushousut: Oletettavasti Kiina, vaikka niissä ruotsalaisen tennispelaajan nimi koreileekin

Housut: Italia.

T-paita: Jossakin päin EU:ta. (On muuten, ja varsinkin tulee ensi kuun alusta olemaan huomattavan ärsyttävä merkintä tuo Made in EU. Italialla tai Englannilla on aika merkittävä ero vaatteiden valmistuksen suhteen kuin vaikkapa Puolalla tai Virolla. Onneksi sentään ns. laatumaat edelleen toivottavasti jatkavat alkuperämaan merkintää tuotteisiinsa.)

Villapaita: Ruotsi

Takki: Italia
Avatar
#9 • • Tapi T Guest

Häh siss onko teillä tyyliin vaan yhdet vaatteet kun tolleen pystytte nimeemään?!?


No topiikissa kysytään, että missä tehtyjä vermeitä ihmisillä on sillä hetkellä päällään.

Mulla on ainakin vaan yhdet vaatteet kerralla päälläni.
Avatar
#10 • • Funkatronik Guest

Häh siss onko teillä tyyliin vaan yhdet vaatteet kun tolleen pystytte nimeemään?!? :eek: mulla on ainakin ihan törkee läjä esim t-paitoja ja osaan kyllä jokaisesta sanoa mistä maasta sen olen ostanut mutta hyvänen aika, en todellakaan tiedä missä vaikka eminence tai cryonic angel tai hugo boss tai h&m tai dvs valmistaa vaatteensa...



Jutun pointti lieni se, missä itse kunkin juuri sillä hetkellä päällä olevat vaatteet ovat valmistettuja. En minä tosin ymmärrä mitä hyötyä sen kertomisesta on kenellekään, mutta mikäpäs siinä, vaatteista on aina ilo puhua.
Avatar
#11 • • Taedium Guest

En minä tosin ymmärrä mitä hyötyä sen kertomisesta on kenellekään, mutta mikäpäs siinä, vaatteista on aina ilo puhua.

Ei varmasti ole hyotya kellekkaan. Mutta perustappa napanöftän värintarkkailutopic, niin tulen kommentoimaan napanöftistäni... :D (Ihan jarmasti!)

Ny ois aika sillee samaa ku ylla, mut jotku taiwanilaiset sukat á la 500.000 paria kympilla (ei tosin valkoiset), irlantilainen t-paita ja ranskalainen kello. (Yleensa aina kadessa, paitsi nukkuessa, suihkussa ja ku tiskaa tai unohtaa laittaa tiskauksen jalkee katee.)
Avatar
#12 • • puskA mujunen Guest
tennissukat ala ahonlaita
Avatar
#13 • • Gnizhak Guest
Housut: Italia
T-paita: Portugal
Alushousut: Suomi
Collegepaita: Kiina
Sukat: Kiina
Avatar
#14 • • vaavu Guest
Yksi päivä huomasin, että mun uudet Onlyn farkut oli tehty Egyptissä. Myös Turkissa tehtyjä vaatteita tulee välillä vastaan.

Varmaan ne jossain muslimimaissa katselee hieman ihmeissään kun ompelee länsimaille tarkoitettua nuorisomuotia. Siellä kun naisten pukeutuminen on aavistuksen peittävämpää ja väljempää sorttia.